Άννα Βίσση: «Χαιρόμουν την περίοδο του πλειστηριασμού. Ήταν αιτία να μιλούν για μένα»

17:15 7/2/2015 - Πηγή: TVNea
Με αφορμή την ροκ όπερα του Νίκου Καρβέλα «Οι καμπάνες του Edelweiss» στην οποία πρωταγωνιστεί, η Άννα Βίσση παραχώρησε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης στην Athens Voice.Στην ειλικρινή και αποκαλυπτική της συζήτηση με τον δημοσιογράφο Δημήτρη Μαστρογιαννίτη, η ερμηνεύτρια μιλάει για όλα, χωρίς δισταγμούς -ακόμη και για θέματα που δεν είχε θίξει ποτέ στο παρελθόν. Όσα έχει μετανιώσει, την ψυχανάλυση που αποφάσισε να κάνει όσο ζούσε στο
εξωτερικό, τις προτεραιότητες που είχε βάλει και την έκαναν να βλέπει κάποιους από τους έρωτές της ως «συμπληρώματα».Στην σχέση της με το καθρέφτη αναφέρθηκε η τραγουδίστρια: «Αν ξεπεράσεις τη ρυτίδα τότε πολύ πιο εύκολα φτάνεις στην ψυχή. Και όταν λέω ρυτίδα μιλάω για τη ματαιοδοξία, τα υπαρξιακά, την απόκρυψη της αλήθειας, τα δεν παραδέχομαι… Την ψυχή σου οφείλεις να την αγαπάς και για να συμβεί αυτό μέσω του καθρέφτη δεν πρέπει να σε θαμπώνει η εικόνα σου, και ειδικά αν αυτή δεν σου αρέσει. Φτιάχνω λοιπόν μέχρι ενός σημείου την εξωτερική μου εμφάνιση ώστε να μπορώ να ασχοληθώ με το πιο μέσα. Τώρα, τι σημαίνει φτιάχνω, για τον καθένα είναι άλλο θέμα. Πάντως εγώ γουστάρω τον εαυτό μου χωρίς μακιγιάζ έτσι όπως είμαι στα 57 μου».Η Άννα Βίσση, σύμφωνα με τις δηλώσεις της, άφησε τη ματαιοδοξία να την παρασύρει, με αποτέλεσμα πολλές φορές να κάνει λάθος κινήσεις στην καριέρα της: «Μιλώντας μαζί σου, πόνεσα στη συνειδητοποίηση πως άφησα το διάβολο της ματαιοδοξίας να με παρασύρει και δεν με άφησε να πάω και κάπου αλλού. Μπορεί να φταίει και πως οι μουσικές προτιμήσεις μου μοιάζουν με μια χαοτική θάλασσα. Τραγουδάω τη μια φορά όπερα και την άλλη το «Τυραννιέμαι» – μεγάλο λάθος το συγκεκριμένο στην καριέρα μου. Λατρεύω τα λαϊκά τραγούδια, είπα υπέροχα λαϊκά, όμως υπάρχει ένα κόστος όταν περνάς χωρίς πολλή προετοιμασία από το ένα είδος στο άλλο. Προσπαθώ να χώσω σε μια καριέρα διαφορετικά πράγματα που το ένα μάχεται το άλλο. Γιατί αυτό είμαι. Και το πληρώνω. Είναι η ώρα του απολογισμού και της ωρίμανσης».Επίσης έκανε και τον απολογισμό της: «Υπήρξα φοβερά εγωκεντρική, σε βαθμό που χαιρόμουν ακόμα και την περίοδο που μου έπαιρναν τα πράγματα από το σπίτι, γιατί ήταν μια αιτία να μιλούν για μένα. Από τη μία αυτό, από την άλλη όταν μπήκα στο άδειο σπίτι συνειδητοποίησα πως τα πράγματα δεν είμαι εγώ και στ’ αρχίδια μου, δεν πρόκειται να ξαναγίνω ποτέ θύμα τους. Η κρίση υπήρξε μάθημα, και μου έδωσε την ευκαιρία να αναζητήσω το πιο ουσιώδες. Νομίζω δε, με το χέρι στην καρδιά, αν μου έλεγες πως πάλι επιστρέφει το παρελθόν με τα πρώτα τραπέζια πίστα και όλα αυτά, θα σου έλεγα δεν θέλω ξανά. Από την άλλη, όμως, δικαιούμαι και μια αξιολόγηση που έχει να κάνει με την ουσία: τη φωνή μου και με πολλά από τα τραγούδια μου, που τα θεωρώ πολύ σημαντικά. Δημιούργησα στην καριέρα μου πολλές εικόνες τη μία πάνω στην άλλη, κρέμασα χιλιάδες χαϊμαλιά πάνω μου, φούσκωσα και ξεφούσκωσα μαλλιά, φόρεσα βάτες, ήθελα τα σουξέ, τα γούσταρα όλα και τα έκανα με απίστευτο κέφι. Αν με ρωτήσεις αν τα ξανακάνω, θα σου πω ΟΧΙ. Θέλω να προχωρήσω διαφορετικά. Δεν θα είναι εύκολο γιατί δεν είμαι και πλούσια, εξαιτίας κάποιων κακών επιλογών στη ζωή μου. Όμως, είμαι αποφασισμένη να το κάνω. Αχ, αυτή η ταινία «Birdman»! Ο ήρωάς της είμαι εγώ», είπε στο Athens Voice.
http://www.tvnea.com
Keywords
Τυχαία Θέματα