ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ | Εβελίνα Παπούλια: "Η τηλεόραση έχτιζε κάποτε μια αξιοπρεπή περιουσία... το θέατρο ποτέ!"

18:31 3/2/2014 - Πηγή: TVNea
Το ταλέντο δεν είναι κάτι σπάνιο, έχει γραφτεί κάπου στα πρακτικά της ιστορίας, σπάνιοι είναι οι άνθρωποι που το εκμεταλλεύονται. Όμως, αυτή την εβδομάδα, δεν έχω απέναντί μου ένα πρόσωπο αποκλειστικά ταλαντούχο - αυτό άλλωστε είναι το προφανές. Πρόκειται για μία ιδιαίτερη περίπτωση καλλιτέχνη, για μια ηθοποιό που καταφέρνει να ξεδιπλώνει με μαεστρία κάθε πτυχή του πολύπλευρου ταλέντου της και να μας καταπλήσσει, είτε με μερικές γραμμές πρόζα, είτε με κάποια "δυσπρόσιτη" νότα ή μια απαιτητική φιγούρα. Ο αστείρευτος δυναμισμός και η αντισυμβατικότητα αποτυπώνονται ευκρινώς σε κάθε λέξη, σε κάθε
της κίνηση ή έκφραση, στον τρόπο που χειρίζεται τις νέες προκλήσεις, ακόμα και στο πορφυρό χρώμα των μαλλιών και την "επαναστατική" γενέθλια ημερομηνία της. Αυτή είναι μάλλον η λέξη που θα χαρακτήριζε απόλυτα την Εβελίνα Παπούλια: η επανάσταση. Η επανάσταση απέναντι στις αδυναμίες και τους φόβους, την κακογουστιά και την προχειρότητα. Μια επανάσταση με όψη καλλιτεχνική.

- Εβελίνα μου, είχες δηλώσει πως το guestστο «Αμάρτημα» πριν έναν χρόνο το είχες κάνει μετά από παρότρυνση του Αλέξανδρου Ρήγα, λόγω του ότι δεν σε ενθουσίαζε η επιστροφή στην τηλεόραση. Πέντε χρόνια μετά την τελευταία σου σταθερή τηλεοπτική δουλειά («Πήρα κόκκινα γυαλιά»), τι ήταν αυτό που σε κέρδισε μέσα από το «Μπρούσκο»;
- Καταρχήν, ποτέ δεν είπα πως δέχθηκα πίεση από τον Αλέξανδρο, προκειμένου να κάνω το "Αμάρτημα". Αντιθέτως, το έκανα με μεγάλη χαρά! Για εμένα ο Αλέξανδρος είναι εγγύηση! Όσο για το «Μπρούσκο», έχει ένα σενάριο με σασπένς και αυτό μου άρεσε πολύ! Στα θετικά ήταν πως θα συνεργαζόμασταν με την Βάνα Δημητρίου, που της έχω απόλυτη εμπιστοσύνη και αγάπη! Όταν γνώρισα τον Ανδρέα, ενθουσιάστηκα, γιατί είναι καταπληκτικό παιδί με κέφι για δουλειά και δημιουργικότητα! Ήξερα πως θα περάσω καλά στα γυρίσματα και αυτό για εμένα είναι το Α και το Ω!

- Οι εξαιρετικές χορευτικές και φωνητικές σου ικανότητες ξεδιπλώνονται σε κάθε δουλειά που τις απαιτεί, με πρόσφατη απόδειξη τους «Δαίμονες», που… ηχούν ακόμη μέσα μας. Θα έβλεπες ποτέ τον εαυτό σου στη θέση των παικτών του «Dancing with the stars», του «Just the two of us» ή του «Your Face Sounds Familiar»; Σε έχουμε δει μόνο σε καρέκλα κριτικής επιτροπής.

- Όχι, δεν θα έμπαινα στο διαγωνιστικό κομμάτι. Είναι κάτι που απαιτεί πολύ χρόνο για πρόβες και οι επαγγελματικές υποχρεώσεις μου είναι ήδη πολλές.

- Και μιας που αναφέρθηκα στους «Δαίμονες», δε μπορώ να μην σε ρωτήσω πώς σου φάνηκε η ιδέα της Άννας Βίσση και του Αντώνη Ρέμου να παρουσιάσουν μία εναλλακτική μουσικο-θεατρική παράσταση στο Pantheon Theatre. Σε ιντριγκάρει να την παρακολουθήσεις;

- Ήταν υπέροχη ιδέα! Όταν μου το είπε η Άννα, ενθουσιάστηκα! Φυσικά και με ιντριγκάρει! Εκτός από την Άννα Βίσση, που είναι τέλεια ασυζητητί, μου αρέσει και η όπως πάντα ευρηματική και εύστοχη σκηνοθεσία του Γιάννη Κακλέα! Όσο για τον Αντώνη Ρέμο, είναι μια σπουδαία φωνή! Επομένως, πρόκειται για έναν τέλειο συνδυασμό!

- Η Δάφνη Νικολάου, την οποία υποδύεσαι με περίσσια μαεστρία στο «Μπρούσκο», είναι μία γυναίκα που βασανίζεται από τους φόβους και τις ανασφάλειές της. Βρίσκεις κοινά σημεία μαζί της ως προς αυτό το σημείο; Πολεμάς ή συμφιλιώνεσαι με τους φόβους σου;
- Οι φοβίες είναι αυτές που κάνουν τους ανθρώπους να ενεργοποιούν τις άμυνες τους ή τις αδρανοποιούν. Εγώ ανήκω στην πρώτη κατηγορία! Σε ό,τι με κάνει να φοβάμαι λειτουργώ με επίθεση, για να βρω την λύση στο πρόβλημα. Γενικά, όμως, θεωρώ πως έχω άγνοια φόβου σε σχέση με άλλους ανθρώπους.

- Βλέποντας όλες αυτές τις σειρές στις οποίες έχεις πρωταγωνιστήσει (ξεχωρίζω «Δύο ξένους» και «Ασυνήθεις υπόπτους») αναρωτιέμαι αν είσαι άνθρωπος που κρατάς επαφή με τους συνεργάτες σου.

- Με την κυρία Κώνστα δεν έχουμε τηλεφωνική επαφή αλλά την αγαπώ και την εκτιμώ πολύ και όποτε τυχαίνει να βρισκόμαστε έχω μεγάλη χαρά! Τηλεφωνικά – και όχι μόνο – όμως κρατώ επαφή και με τον Αλέξανδρο Ρήγα, την Χρυσούλα Διαβάτη, τη Μπέσυ Μάλφα, τη Χριστίνα Πομόνη, τον Άκη Σακελλαρίου και πολλούς άλλους συνεργάτες-φίλους που έχουμε γνωριστεί σε σειρές ή θέατρο. Με την Ελευθερία Ρήγου και τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη δεν έχει κρατηθεί επαφή. Πάνε και πολλά χρόνια από τότε που είχε γίνει η σειρά.

- Όλοι γνωρίζουμε τις σπουδές χορού και υποκριτικής, που έχεις κάνει στην Αμερική, και το γεγονός πως έχεις επιτελέσει κι εσύ καθηγήτρια σε αντίστοιχες σχολές εδώ. Ποιες διαφορές εντοπίζεις στους τρόπους διδασκαλίας μεταξύ Ελλάδας-Αμερικής και ποια στοιχεία που απέκτησες εκεί προσπαθείς να μεταφέρεις στους μαθητές σου;
- Στις σχολές της Αμερικής οι καθηγητές ακολουθούν μια συγκεκριμένη μέθοδο ανάλογα με την Σχολή, σε αντίθεση με εδώ, που ο κάθε καθηγητής διαμορφώνει τη δική του. Δεν ξέρω τι είναι προτιμότερο, πάντως και οι δυο τρόποι πιστεύω πως λειτουργούν. Εγώ τους διδάσκω την μέθοδο του Στράζμπεργκ.

- Να τους πιστέψω όλους αυτούς που υποστηρίζουν ότι η τηλεόραση και το θέατρο δεν χτίζουν μεγάλες περιουσίες;

- Η τηλεόραση έχτιζε κάποτε μια αξιοπρεπή περιουσία… το θέατρο ποτέ.

- Υπάρχει κάτι (επαγγελματικό ή προσωπικό) για το οποίο να μετανιώνεις φρικτά μέχρι σήμερα;

- Τίποτα. Κάθε λάθος σού μαθαίνει το σωστό και κάθε σωστό το λάθος! Δεν ζω στο παρελθόν απλά μαθαίνω από το παρελθόν μου και κάνω διαφορετικές επιλογές ανάλογα με τις συνθήκες.

- Νιώθεις ευγνωμοσύνη για τις εμπειρίες που σου προσέφερε η ζωή σου μέχρι σήμερα; Ποιες στιγμές αισθάνεσαι πραγματικά ευτυχισμένη;

- Προσωπικά, ζω το κάθε δευτερόλεπτο. Ζω το σήμερα και ονειρεύομαι το μέλλον. Με βάση τα όνειρα μου, χτίζω τη ζωή μου. Αν τα όνειρα δεν βγουν όπως τα θέλω στην πράξη, ξέρω τουλάχιστον πως στον ονειρικό μου κόσμο πέρασα υπέροχα! Ευτυχισμένη είμαι κάθε μέρα, γιατί είμαι ευγνώμων για τις στιγμές της καθημερινότητας.

- Πόσο και ως προς ποια σημεία διαφέρει η Εβελίνα του σήμερα από την Εβελίνα πριν 15-20 χρόνια;

- Δεν έχω ιδιαίτερες διάφορες στον χαρακτήρα μου, απλά περισσότερη γνώση και εμπειρίες.

- Έξι χρόνια μετά, τον σκέφτεσαι ακόμα τον Νίκο (Σεργιανόπουλο); Έχει επουλωθεί πλήρως η πληγή μέσα σου;

- Φυσικά και τον σκέφτομαι και θεωρώ πως είναι μεγάλη απώλεια τόσο για το θέατρο, όσο και σαν άνθρωπος.

- Τα τρία «Τ» της επιτυχίας, έλεγε κάποτε ο Οδυσσέας Ελύτης, είναι το Ταλέντο, η Τόλμη και η Τύχη. Εσένα κατά πόσο σε βοήθησαν τα τρία αυτά στοιχεία στην καριέρα σου;

- Για να προοδεύσεις δεν πρέπει να προτρέχεις αλλά να συμβαδίζεις με το ταλέντο σου. Η τόλμη για μένα εμπεριέχεται στο αν γνωρίζεις πώς μπορείς να ανταπεξέλθεις σε ό,τι σου ζητηθεί πάνω στην δουλειά. Συνεπώς, πρέπει να εξελίσσεις το ταλέντο σου καθημερινά, γιατί αν δεν το κανείς, απλά γίνεσαι θρασύς και όχι τολμηρός. Όσο για την τύχη, είναι κάτι που πιστεύω πολύ! Αν δεν έχεις έστω και λίγη τύχη, τότε δεν θα σου δοθούν οι ευκαιρίες... Αν σου δοθούν, τότε είναι θέμα χαρακτήρα και σωστής επιλογής!

- Σαπουνόπερα και 200,000 ευρώ ή ένα μιούζικαλ και 10,000 ευρώ; Τι θα επέλεγε η Εβελίνα σε αυτό το δίλημμα; Σε ρωτάω, γνωρίζοντας την ιδιαίτερη αδυναμία που τρέφεις για το θέατρο.
- Και τα δυο! Το ένα δεν αναιρεί το άλλο και δεν έχει να κάνει με τα χρήματα! Επιλέγω πάντα ό,τι μου αρέσει και όχι με βάση το πόσα χρήματα παίρνω.

- Σε μία πολιτική πρόταση πως θα αντιδρούσες, Εβελίνα; Ξέρω πως διατηρείς μία απέχθεια προς τον συγκεκριμένο χώρο...

- Δεν έχω αυτή τη φιλοδοξία.

- Ποια είναι η σχέση σου με τη θρησκεία; Ψάχνεσαι γενικότερα προς αυτή την κατεύθυνση;
- Αν με ρωτάς αν πιστεύω στην ανώτερη δύναμη ή στον Θεό, ναι πιστεύω. Τώρα για θρησκεία όχι... με την έννοια που μας μαθαίνουν τα πράγματα. Άλλωστε, ο Θεός είναι ένας και οι δάσκαλοι πολλοί. Ο στόχος πάντα είναι το καλό!

- Τι είναι αυτό που μπορεί να μας αποκαλύψει η Δάφνη για τις συγκλονιστικές εξελίξεις στο «Μπρούσκο»;

- Τίποτα! Δεν ξέρω, βλέπεις, τι μου επιτρέπεται να αποκαλύψω...!

- Φέτος σε βρίσκουμε θεατρικά σε έναν αρκετά διαφορετικό χώρο (Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου) και με έναν συνεργάτη προερχόμενο από έναν επίσης διαφορετικό χώρο (Χρήστος Φερεντίνος). Τι θα δει κανείς στο «Καλώς ήρθατε Ντετέκτιβ Πουαρό»;

- Είναι ένα πολύ όμορφα σκηνοθετημένο αστυνομικό-μεταφυσικό θρίλερ από την Φρόσω Λύτρα, με πολύ χιούμορ. Έχει σασπένς... σε σημείο που το κοινό μιλάει κατά την διάρκεια του έργου (σιγά πάντα), καθώς νιώθει και ο ίδιος ένας «Πουαρό», προσπαθώντας να ανακαλύψει ποιος έκανε τελικά το φόνο.

"ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΝΤΕΤΕΚΤΙΒ ΠΟΥΑΡΟ"
- Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου (Ιουλιανού 35 και Γ' Σεπτεμβρίου, Κέντρο)
- Παρασκευή-Σάββατο 21:15, Κυριακή 20:15.
- Τιμή εισιτηρίου: 17 ευρώ.
- Σκηνοθεσία-σύλληψη έργου: Φρόσω Λύτρα. Θεατρική διασκευή: Θ. Πετρόπουλος, Φρ. Λύτρα, Χρ. Φερεντίνος. Επιμέλεια κειμένου: Χ. Μπόσινας. Ερμηνεύουν: Χρ. Φερεντίνος, Εβ. Παπούλια, Σ. Αλαφούζος, Δ. Γεωργαλάς, Λ. Ματσάγγου. Σκην.: Μ. Παντελιδάκης. Κοστ.: Μ. Παντελιδάκης, Μ. Καραπούλιου. Μουσ.: Αλ. Χρηστάρας, Μ. Νιβολιανίτης (DNA). Βίντεο: Μ. Χασάπης. Φωτ.: Γ. Τέλος.

Ευχαριστώ θερμά την κυρία Παπούλια για την ενδιαφέρουσα συνέντευξη που μου παραχώρισε...

ΣυνέντευξηΚαρακασίδης Ιωάννης - Φοιτητής Τμήματος Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ, ΑΠΘ
Keywords
εβελίνα παπούλια, θεατρο, τηλεοραση, εβελίνα παπούλια, dancing with the stars, οδυσσέας ελύτης, σασπένς, dancing, stars, face, ρωτήσω, λύση, δίλημμα, συγκεκριμένο, φερεντινος, ντετεκτιβ, dna, μμε, ΑΠΘ, παγκόσμια ημέρα της γυναίκας 2012, ελλαδα, συλληψεις, Καλή Χρονιά, η ημέρα της γης, Οδυσσέας Ελύτη, τελος του κοσμου, ποιος αποχωρησε απο το dancing with the stars 3, ποιος κερδισε στο dancing with the stars 3, αστυνομικο τμημα, η ζωη, ημερομήνια, βιντεο, γνωση, γυναικα, δαφνη, δουλεια, θεμα, θριλερ, καριερα, μμε, οδυσσέας ελύτης, ονειρα, οψη, πιεση, σχολες, τυχη, face, αγνοια, αδυναμια, αλαφουζος, αμερικη, ανθρωπος, αννα βισση, αννα, απλα, απωλεια, βισση, βρισκεις, γεγονος, γινει, γινεσαι, γυρισματα, δυναμη, δικη, ευρω, ειπε, υπαρχει, εκφραση, ελευθερια, ελυτης, εβδομαδα, εννοια, εξι, ζωη, ζωη μου, ιδεα, θεος, θρησκεια, κινηση, κυρια, λαθος, λύση, λυτρα, μιουζικαλ, μπορεις, νικο, ντετεκτιβ, παντα, οδυσσεας, παιδι, ρηγα, ρωτήσω, σαββατο, σειρες, σεναριο, συγκεκριμένο, σειρα, συλληψη, σκεφτεσαι, σκηνοθεσια, τιμη, τι ειναι, τολμη, τρια, φυσικα, φοιτητης, φοβιες, χιουμορ, χριστινα, χρωμα, ιωαννης, ομορφα, κομματι, κυριακη, νιωθεις, πληγη, σασπένς, σωστο, θετικα, υπεροχη
Τυχαία Θέματα