Ερώτηση στη Βουλή για την απευθείας ανάθεση του ελληνικού τελικού της Eurovision στο MAD TV
19:45 2/6/2015
- Πηγή: TVNea
- Από απολυμένους καταστημάτων Metropolis -
Με ερώτηση του προς τον υπουργό Επικρατείας Νίκο Παππά ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Καραγιαννίδης ζητά ενημέρωση για την απευθείας ανάθεση του διαγωνισμού του ελληνικού τελικού της Eurovision στο MAD TV, συμφερόντων Ανδρέα
Κουρή, να γνωστοποιηθεί η σύμβαση που υπογράφτηκε μεταξύ της διοίκησης της ΝΕΡΙΤ και του Α. Κουρή και να γνωστοποιηθεί σε ποιες ενέργειες θα προχωρήσει το υπουργείο ώστε να καταβληθούν τα δεδουλευμένα και οι αποζημιώσεις απόλυσης στους εργαζομένους των καταστημάτων Metropolis.
Πρόκειται για τη δεύτερη ερώτηση που κατατίθεται στη Βουλή και προς τον αρμόδιο υπουργό που στηρίζεται στις καταγγελίες μας για το σκάνδαλο της ανάθεσης της Eurovision στον Ανδρέα Κουρή. Η πρώτη είχε κατατεθεί δυο χρόνια νωρίτερα από τρεις βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, που τότε βρισκόταν στην αντιπολίτευση, μεταξύ των οποίων και ο Χρήστος Καραγιαννίδης.
Ακολουθεί η ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ:
«Στις 20 Ιανουαρίου, μόλις πέντε μέρες πριν τις βουλευτικές εκλογές, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΝΕΡΙΤ ανέθεσε τη διοργάνωση της τηλεοπτικής εκπομπής του ελληνικού Τελικού της Eurovision στο MAD TV, ιδιοκτησίας του κ. Ανδρέα Κουρή. Πρόκειται για την τρίτη συνεχόμενη χρονιά που ο δημόσιος ραδιοτηλεοπτικός φορέας της χώρας χαρίζει με απευθείας ανάθεση και υπό αδιαφανείς διαδικασίες μια κερδοφόρα διοργάνωση στον ίδιο επιχειρηματία με τεράστιες οφειλές, εκτός των άλλων και προς το Δημόσιο, λόγος για τον οποίο είναι υπόδικος. Ελάχιστες, λοιπόν ημέρες πριν την αλλαγή της διακυβέρνησης της χώρας, η διοίκηση του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα αποφάσισε εκ νέου τη συνδιοργάνωση του ελληνικού τελικού για τη Eurovision μαζί με το MAD TV στο όνομα της αποφυγής του υψηλού κόστους που απαιτεί η συμμετοχή της Ελλάδας στο διαγωνισμό. Στην πράξη, πρόκειται για ένα έωλο και αναπόδεικτο επιχείρημα, αφού αυτή η συνδιοργάνωση δεν βάρυνε το ίδιο και τις δύο πλευρές, καθώς η ΝΕΡΙΤ επωμίστηκε το υψηλό κόστος που απαιτεί η συμμετοχή στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό τραγουδιού που αντιστοιχεί σε 120.000 ευρώ, παραχώρησε ένα OB VAN πλήρως εξοπλισμένο και στελεχωμένο για την κάλυψη της διοργάνωσης, έναν Διευθυντή Παραγωγής, αλλά και όποια άλλα επιπλέον «μικροέξοδα» προέκυψουν, τα οποία την περσινή χρονιά ξεπέρασαν τα 30.000 ευρώ».
Από την πλευρά του, ο κ. Ανδρέας Κουρής ανέλαβε τον καλλιτεχνικό σχεδιασμό, την οργάνωση και την παραγωγή του ελληνικού Τελικού, την οργάνωση και την παραγωγή της εκπομπής των συνοδευτικών εκπομπών που απαιτούνται για την προώθηση του τραγουδιού που εκπροσώπησε την Ελλάδα, τις αμοιβές και τα έξοδα όλων των συντελεστών μέχρι τη Βιέννη στον 60ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision.
Τα κέρδη του κ. Ανδρέα Κουρή από τη φετινή διοργάνωση εκτοξεύθηκαν, αν λάβουμε υπ’ όψιν όχι μόνο τα άμεσα κέρδη από σπόνσορες, διαφημίσεις και εισιτήρια, αλλά και τα έμμεσα, που προκύπτουν από τη μετονομασία της τηλεοπτικής εκπομπής σε «EUROVISION A MAD SHOW», ένα νεοαποκτηθέν «brand name» που προβάλλεται εντός και εκτός Ελλάδας και, ουσιαστικά, πριμοδοτεί με κρατικό χρήμα τη διαφήμιση του MAD TV πανευρωπαϊκά.
Όπως καταγγέλλουν οι απολυμένοι εργαζόμενοι,-ες στα «Metropolis», το ΔΣ της ΝΕΡΙΤ προσέφερε στον κ. Ανδρέα Κουρή ακόμη περισσότερα κέρδη αφού, σύμφωνα με την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της και έπειτα από εισήγηση του Γενικού Διευθυντή Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών, προβλέφθηκε για τον ίδιο και αμοιβή. Συγκεκριμένα «διαφημιστικό χρόνο που θα βαρύνει τον προϋπολογισμό της ΝΕΡΙΤ ΑΕ για το οικονομικό έτος 2015», επί του παρόντος αγνώστου διάρκειας σε ότι αφορά τον τηλεοπτικό χρόνο που τελικά θα του παραχωρηθεί. Με άλλα λόγια, ο κ. Ανδρέας Κουρής θα μπορεί να προβάλει όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες των εταιρειών που διαθέτει στη διαφημιστική ζώνη όλων των μέσων μαζικής ενημέρωσης που κατέχει η ΝΕΡΙΤ ή ακόμα και να τον πουλήσει σε τρίτους.
Επιπλέον, η ανάθεση του φετινού διαγωνισμού στον κ. Κουρή δεν έγινε απευθείας στο «MAD TV», καθώς ως εταιρεία πλέον δεν υφίσταται. Η ανάθεση δεν έγινε ούτε σε κάποια από τις δύο εταιρείες που το έχουν απορροφήσει πρόσφατα – την «ΤΕΜΠΟ ΑΕ» και την «SOLAR MEDIA ΑΕ» που έχουν ως αντικείμενο την παραγωγή τηλεοπτικών προγραμμάτων στην Ελλάδα η πρώτη και τις ραδιοτηλεοπτικές και ψυχαγωγικές υπηρεσίες η δεύτερη. Για κάποιο παράδοξο λόγο η ανάθεση του ελληνικού τελικού της «Eurovision» έγινε σε μια εταιρεία του κ. Κουρή, την «ΑΚΟΗ ΑΕ», η οποία εμφανίζεται ως εταιρεία διαχείρισης ραδιοφωνικών προγραμμάτων. Κι όλα αυτά συμβαίνουν ενώ ο δημόσιος ραδιοτηλεοπτικός φορέας δεν έδωσε ποτέ στη δημοσιότητα τις προηγούμενες δύο συμβάσεις που υπογράφηκαν μεταξύ των διοικήσεών του και του κ. Ανδρέα Κουρή για την ανάληψη του διαγωνισμού» τονίζει η ερώτηση προς τον Ν. Παππά.
«Επειδή είναι σκανδαλώδες ένας κρατικός φορέας να παραχωρεί με απευθείας ανάθεση το διαγωνισμό της Eurovision (και φέτος με επιπλέον αμοιβή) μαζί με ένα άγνωστο μέρος των κερδών σε έναν ιδιώτη, ο οποίος είναι υπόδικος για χρέη προς το Δημόσιο με την ιδιότητα του ιδιοκτήτη της αλυσίδας καταστημάτων «Metropolis», την πρώτη τον Απρίλιο του έτους 2013 για χρέη 1.300.000 ευρώ και την επόμενη τον Ιούνιο του 2014 για μη καταβολή χρεών ύψους μεγαλύτερου από 700.000 ευρώ.
Επειδή είναι αδιανόητο η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ να αναγνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας μπορεί να βρει χρήματα για τη διοργάνωση του διαγωνισμού αλλά όχι για να πληρώσει τους εργαζομένους.
Επειδή, η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ αποφάσισε να αναθέσει τον διαγωνισμό σε επιχειρηματικά συμφέροντα τη στιγμή που είναι γνωστό ότι ο εν λόγω επιχειρηματίες έχει τεράστια χρέη προς τους εργαζομένους, οι οποίες αγγίζουν τα 600.000 ευρώ.
Επειδή, ο εν λόγω επιχειρηματίας, κατά τη διάρκεια της σταδιακής διακοπής της λειτουργίας των καταστημάτων Metropolis, προχωρούσε σε απολύσεις άνευ αποζημίωσης και δεν κατέβαλε τα δεδουλευμένα, αρνούμενος να εμφανιστεί ενώπιον της επιθεώρησης εργασίας προκειμένου να δώσει εξηγήσεις για τις οφειλόμενες αποδοχές και για τις απολύσεις χωρίς αποζημιώσεις, ενώ παράλληλα μεταβίβαζε περιουσιακά στοιχεία της επιχείρησης με την επωνυμία «Μetropolis» σε συνδεδεμένες επιχειρήσεις ώστε να απαλλαγεί από τα χρέη του» συνεχίζει η ερώτηση.
«Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1.Σε ποιες ενέργειες θα προχωρήσει το Υπουργείο που εποπτεύει για να ελέγξει τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης του διαγωνισμού στο κανάλι MAD συμφερόντων κ. Α. Κουρή;
2.Σε ποιες ενέργειες θα προχωρήσει το Υπουργείο ώστε να καταβληθούν τα δεδουλευμένα και οι αποζημιώσεις απολύσεως στους εργαζομένους;
Παρακαλείται ο κ. Υπουργός να καταθέσει στο σώμα τη σύμβαση που υπογράφτηκε μεταξύ της διοίκησης της ΝΕΡΙΤ και του Α. Κουρή για την ανάληψη του διαγωνισμού;» καταλήγει η ερώτηση.http://www.tvnea.com
Με ερώτηση του προς τον υπουργό Επικρατείας Νίκο Παππά ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Καραγιαννίδης ζητά ενημέρωση για την απευθείας ανάθεση του διαγωνισμού του ελληνικού τελικού της Eurovision στο MAD TV, συμφερόντων Ανδρέα
Πρόκειται για τη δεύτερη ερώτηση που κατατίθεται στη Βουλή και προς τον αρμόδιο υπουργό που στηρίζεται στις καταγγελίες μας για το σκάνδαλο της ανάθεσης της Eurovision στον Ανδρέα Κουρή. Η πρώτη είχε κατατεθεί δυο χρόνια νωρίτερα από τρεις βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, που τότε βρισκόταν στην αντιπολίτευση, μεταξύ των οποίων και ο Χρήστος Καραγιαννίδης.
Ακολουθεί η ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ:
«Στις 20 Ιανουαρίου, μόλις πέντε μέρες πριν τις βουλευτικές εκλογές, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΝΕΡΙΤ ανέθεσε τη διοργάνωση της τηλεοπτικής εκπομπής του ελληνικού Τελικού της Eurovision στο MAD TV, ιδιοκτησίας του κ. Ανδρέα Κουρή. Πρόκειται για την τρίτη συνεχόμενη χρονιά που ο δημόσιος ραδιοτηλεοπτικός φορέας της χώρας χαρίζει με απευθείας ανάθεση και υπό αδιαφανείς διαδικασίες μια κερδοφόρα διοργάνωση στον ίδιο επιχειρηματία με τεράστιες οφειλές, εκτός των άλλων και προς το Δημόσιο, λόγος για τον οποίο είναι υπόδικος. Ελάχιστες, λοιπόν ημέρες πριν την αλλαγή της διακυβέρνησης της χώρας, η διοίκηση του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα αποφάσισε εκ νέου τη συνδιοργάνωση του ελληνικού τελικού για τη Eurovision μαζί με το MAD TV στο όνομα της αποφυγής του υψηλού κόστους που απαιτεί η συμμετοχή της Ελλάδας στο διαγωνισμό. Στην πράξη, πρόκειται για ένα έωλο και αναπόδεικτο επιχείρημα, αφού αυτή η συνδιοργάνωση δεν βάρυνε το ίδιο και τις δύο πλευρές, καθώς η ΝΕΡΙΤ επωμίστηκε το υψηλό κόστος που απαιτεί η συμμετοχή στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό τραγουδιού που αντιστοιχεί σε 120.000 ευρώ, παραχώρησε ένα OB VAN πλήρως εξοπλισμένο και στελεχωμένο για την κάλυψη της διοργάνωσης, έναν Διευθυντή Παραγωγής, αλλά και όποια άλλα επιπλέον «μικροέξοδα» προέκυψουν, τα οποία την περσινή χρονιά ξεπέρασαν τα 30.000 ευρώ».
Από την πλευρά του, ο κ. Ανδρέας Κουρής ανέλαβε τον καλλιτεχνικό σχεδιασμό, την οργάνωση και την παραγωγή του ελληνικού Τελικού, την οργάνωση και την παραγωγή της εκπομπής των συνοδευτικών εκπομπών που απαιτούνται για την προώθηση του τραγουδιού που εκπροσώπησε την Ελλάδα, τις αμοιβές και τα έξοδα όλων των συντελεστών μέχρι τη Βιέννη στον 60ο Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision.
Τα κέρδη του κ. Ανδρέα Κουρή από τη φετινή διοργάνωση εκτοξεύθηκαν, αν λάβουμε υπ’ όψιν όχι μόνο τα άμεσα κέρδη από σπόνσορες, διαφημίσεις και εισιτήρια, αλλά και τα έμμεσα, που προκύπτουν από τη μετονομασία της τηλεοπτικής εκπομπής σε «EUROVISION A MAD SHOW», ένα νεοαποκτηθέν «brand name» που προβάλλεται εντός και εκτός Ελλάδας και, ουσιαστικά, πριμοδοτεί με κρατικό χρήμα τη διαφήμιση του MAD TV πανευρωπαϊκά.
Όπως καταγγέλλουν οι απολυμένοι εργαζόμενοι,-ες στα «Metropolis», το ΔΣ της ΝΕΡΙΤ προσέφερε στον κ. Ανδρέα Κουρή ακόμη περισσότερα κέρδη αφού, σύμφωνα με την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της και έπειτα από εισήγηση του Γενικού Διευθυντή Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών, προβλέφθηκε για τον ίδιο και αμοιβή. Συγκεκριμένα «διαφημιστικό χρόνο που θα βαρύνει τον προϋπολογισμό της ΝΕΡΙΤ ΑΕ για το οικονομικό έτος 2015», επί του παρόντος αγνώστου διάρκειας σε ότι αφορά τον τηλεοπτικό χρόνο που τελικά θα του παραχωρηθεί. Με άλλα λόγια, ο κ. Ανδρέας Κουρής θα μπορεί να προβάλει όλες τις επιχειρηματικές δραστηριότητες των εταιρειών που διαθέτει στη διαφημιστική ζώνη όλων των μέσων μαζικής ενημέρωσης που κατέχει η ΝΕΡΙΤ ή ακόμα και να τον πουλήσει σε τρίτους.
Επιπλέον, η ανάθεση του φετινού διαγωνισμού στον κ. Κουρή δεν έγινε απευθείας στο «MAD TV», καθώς ως εταιρεία πλέον δεν υφίσταται. Η ανάθεση δεν έγινε ούτε σε κάποια από τις δύο εταιρείες που το έχουν απορροφήσει πρόσφατα – την «ΤΕΜΠΟ ΑΕ» και την «SOLAR MEDIA ΑΕ» που έχουν ως αντικείμενο την παραγωγή τηλεοπτικών προγραμμάτων στην Ελλάδα η πρώτη και τις ραδιοτηλεοπτικές και ψυχαγωγικές υπηρεσίες η δεύτερη. Για κάποιο παράδοξο λόγο η ανάθεση του ελληνικού τελικού της «Eurovision» έγινε σε μια εταιρεία του κ. Κουρή, την «ΑΚΟΗ ΑΕ», η οποία εμφανίζεται ως εταιρεία διαχείρισης ραδιοφωνικών προγραμμάτων. Κι όλα αυτά συμβαίνουν ενώ ο δημόσιος ραδιοτηλεοπτικός φορέας δεν έδωσε ποτέ στη δημοσιότητα τις προηγούμενες δύο συμβάσεις που υπογράφηκαν μεταξύ των διοικήσεών του και του κ. Ανδρέα Κουρή για την ανάληψη του διαγωνισμού» τονίζει η ερώτηση προς τον Ν. Παππά.
«Επειδή είναι σκανδαλώδες ένας κρατικός φορέας να παραχωρεί με απευθείας ανάθεση το διαγωνισμό της Eurovision (και φέτος με επιπλέον αμοιβή) μαζί με ένα άγνωστο μέρος των κερδών σε έναν ιδιώτη, ο οποίος είναι υπόδικος για χρέη προς το Δημόσιο με την ιδιότητα του ιδιοκτήτη της αλυσίδας καταστημάτων «Metropolis», την πρώτη τον Απρίλιο του έτους 2013 για χρέη 1.300.000 ευρώ και την επόμενη τον Ιούνιο του 2014 για μη καταβολή χρεών ύψους μεγαλύτερου από 700.000 ευρώ.
Επειδή είναι αδιανόητο η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ να αναγνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας μπορεί να βρει χρήματα για τη διοργάνωση του διαγωνισμού αλλά όχι για να πληρώσει τους εργαζομένους.
Επειδή, η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ αποφάσισε να αναθέσει τον διαγωνισμό σε επιχειρηματικά συμφέροντα τη στιγμή που είναι γνωστό ότι ο εν λόγω επιχειρηματίες έχει τεράστια χρέη προς τους εργαζομένους, οι οποίες αγγίζουν τα 600.000 ευρώ.
Επειδή, ο εν λόγω επιχειρηματίας, κατά τη διάρκεια της σταδιακής διακοπής της λειτουργίας των καταστημάτων Metropolis, προχωρούσε σε απολύσεις άνευ αποζημίωσης και δεν κατέβαλε τα δεδουλευμένα, αρνούμενος να εμφανιστεί ενώπιον της επιθεώρησης εργασίας προκειμένου να δώσει εξηγήσεις για τις οφειλόμενες αποδοχές και για τις απολύσεις χωρίς αποζημιώσεις, ενώ παράλληλα μεταβίβαζε περιουσιακά στοιχεία της επιχείρησης με την επωνυμία «Μetropolis» σε συνδεδεμένες επιχειρήσεις ώστε να απαλλαγεί από τα χρέη του» συνεχίζει η ερώτηση.
«Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1.Σε ποιες ενέργειες θα προχωρήσει το Υπουργείο που εποπτεύει για να ελέγξει τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης του διαγωνισμού στο κανάλι MAD συμφερόντων κ. Α. Κουρή;
2.Σε ποιες ενέργειες θα προχωρήσει το Υπουργείο ώστε να καταβληθούν τα δεδουλευμένα και οι αποζημιώσεις απολύσεως στους εργαζομένους;
Παρακαλείται ο κ. Υπουργός να καταθέσει στο σώμα τη σύμβαση που υπογράφτηκε μεταξύ της διοίκησης της ΝΕΡΙΤ και του Α. Κουρή για την ανάληψη του διαγωνισμού;» καταλήγει η ερώτηση.http://www.tvnea.com
Keywords
mad tv, βουλη, eurovision, mad, eurovision 2012, madwalk, eurovision 2013, mad, mad tv, εν λόγω, metropolis, συριζα, εκλογες, συμμετοχή, ελλαδα, εισιτήρια, εταιρεία, υφίσταται, solar, media, http, tvnea, απολυσεις στο δημοσιο, Καλή Χρονιά, εκλογες 2012, 600 δις, αλλαγη ωρας 2012, εκλογες 2014, εκλογες 2015, εωλο, βουλευτες, αμοιβες, tvnea, βιεννη, δημοσιο, διοικηση, δωσει, εγινε, ευρω, εισιτήρια, εμμεσα, ενημερωση, εν λόγω, εξοδα, εταιρεία, ετος, ζητα, ζωνη, ιδιο, υπηρεσιες, υφίσταται, διαφημιση, κρατικο, λογια, λογο, νικο, ονομα, ουσιαστικα, συγκεκριμενα, συμμετοχή, σωμα, τριτη, χρηστος, χρημα, αγνωστο, http, υπουργειο, media, metropolis
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Αυτό είναι το καλύτερο εστιατόριο του κόσμου
- Σε τρυφερές στιγμές στα μπουζούκια εντόπισε ο φακός γνωστό ζευγάρι
- Πρώτη, αλλά με πεσμένα νούμερα τηλεθέασης η Μπεκατώρου
- Θανατηφόρο τροχαίο στο Ρέθυμνο
- Είναι αυτός ο Έλληνας της διπλανής πόρτας;
- Jean – Michel Jarre & M83 – GLORY | Νέο Single
- Νικήτας Τσακίρογλου: Ανθρωποι που πρότειναν τον Σάκη Ρουβά για το βραβείο μου ζήτησαν συγγνώμη
- Ξέρουμε τι είδατε το Σαββατοκύριακο: ελληνικό box office 28/05-01/06/2015
- Βίκυ Χατζηβασιλείου: Τι θα γίνει του χρόνου με το «Πάμε Πακέτο»;
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις TVNea
- Θανατηφόρο τροχαίο στο Ρέθυμνο
- Νικήτας Τσακίρογλου: Ανθρωποι που πρότειναν τον Σάκη Ρουβά για το βραβείο μου ζήτησαν συγγνώμη
- Ερώτηση στη Βουλή για την απευθείας ανάθεση του ελληνικού τελικού της Eurovision στο MAD TV
- Πώς θα απαλλαγώ από τις ραγάδες;Δες 4 απλούς τρόπους!
- Ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους οι κατηγορούμενοι για την κλοπή αγαλματιδίου
- 4o βιβλίο στη σειρά "50 Αποχρώσεις του Γκρι". Aυτή τη φορά από τη ματιά του ήρωα
![Ερώτηση, Βουλή, Eurovision, MAD TV,erotisi, vouli, Eurovision, MAD TV](https://images32.inewsgr.com/2143/21439955/erotisi-sti-vouli-gia-tin-apeftheias-anathesi-tou-ellinikou-telikou-tis-Eurovision-sto-MAD-TV-160.jpg)
- Τελευταία Νέα TVNea
- Ερώτηση στη Βουλή για την απευθείας ανάθεση του ελληνικού τελικού της Eurovision στο MAD TV
- 4o βιβλίο στη σειρά "50 Αποχρώσεις του Γκρι". Aυτή τη φορά από τη ματιά του ήρωα
- Νικήτας Τσακίρογλου: Ανθρωποι που πρότειναν τον Σάκη Ρουβά για το βραβείο μου ζήτησαν συγγνώμη
- Πώς θα απαλλαγώ από τις ραγάδες;Δες 4 απλούς τρόπους!
- Θανατηφόρο τροχαίο στο Ρέθυμνο
- Ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους οι κατηγορούμενοι για την κλοπή αγαλματιδίου
- Ντέμης Νικολαΐδης:Δείτε πόσο έχει αλλάξει!
- Βάσω Λασκαράκη: «Δεν κρατάω χρήματα, αλλά δεν είμαι και ιδιαίτερα σπάταλη»
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Jean – Michel Jarre & M83 – GLORY | Νέο Single
- Βουλγαρία: Έριξαν ζάχαρη στους δρόμους για να διώξουν την «γρουσουζιά»
- Μαρία Κορινθίου: Δείτε την πιο ανέμελη από ποτέ στην παραλία μαζί με...
- Μάθε να διαβάζεις τις κινήσεις του σώματός της!
- Είναι αυτός ο Έλληνας της διπλανής πόρτας;
- Βίκυ Χατζηβασιλείου: Τι θα γίνει του χρόνου με το «Πάμε Πακέτο»;
- Πρώτη, αλλά με πεσμένα νούμερα τηλεθέασης η Μπεκατώρου
- Σε τρυφερές στιγμές στα μπουζούκια εντόπισε ο φακός γνωστό ζευγάρι