Γράφει ο Θέμης Μάλλης για το TVNEA:Ο φετινός διαγωνισμός της Eurovision ο πιο αμφίρροπος των τελευταίων χρόνων!
14:00 18/5/2015
- Πηγή: TVNea
Φαβορί υπάρχει. Αδιαμφισβήτητος νικητής όμως, όχι. Ο φετινός διαγωνισμός της Euovision που “σβήνει” 60 “κεράκια”, είναι σίγουρα ο πιο αμφίρροπος των τελευταίων δώδεκα χρόνων δίχως καμία υπερβολή. Από το 2003 και μετά άλλωστε ο νικητής της Eurovision, ήταν σίγουρος έως και μήνες πριν το διαγωνισμό. Αντίθετα φέτος, πέντε μέρες πριν τον τελικό και όλα “παίζουν”. Σε μια διοργάνωση με πολλά καλά τραγούδια -τουλάχιστον 15 συμμετοχές θα μπορούσαν να γίνουν ραδιοφωνικές επιτυχίες- περιορισμένες οπτικές ακρότητες (τσιρκολίκια
δεν υπάρχουν) και πολύ μα πολύ καλές φωνές (δεν έχει μόνο η ελληνική συμμετοχή αυτό το “προνόμιο”), η νύχτα του τελικού της Eurovision 2015 θα μείνει σίγουρα ως νύχτα των μεγάλων ανατροπών. Όσοι λοιπόν σκέφτεστε να παίξετε στοίχημα, μη διστάσετε να ποντάρετε σε πάνω από τρεις συμμετοχές, αλλά και σε outsiders που μπορεί να κάνουν τη “ζημιά”...
Εκείνοι που ασχολούνται επιδερμικά με το διαγωνισμό κι έχουν μείνει στη λογική του ...”αμπανιμπί- αμποεμπέ”, βιάστηκαν να πουν οτι φέτος η Eurovision είναι από αδιάφορη έως ανιαρή. Η διάψευση έρχεται από τους ίδιους τους αριθμούς. Το cd με τα 40 υποψήφια τραγούδια για φέτος που κυκλοφόρησε στις αρχές Απριλίου, έχει ήδη “καβατζάρει” τις πωλήσεις του αντίστοιχου cd της Eurovision του 2013, πριν μάλιστα γίνει ο διαγωνισμός! Σε πολλές από τις συμμετέχουσες χώρες μάλιστα, οι συμμετοχές τους βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων αλλά και του airplay των ραδιοφώνων. Σουηδία, Ιταλία, Ισπανία, Νορβηγία, Εσθονία, Ρωσία, Ουγγαρία, Αυστρία, είναι μερικές από αυτές, δείχνοντας έτσι οτι πλέον οι δισκογραφικές εταιρείες παίρνουν ξανά στα σοβαρά τον μακροβιότερο τηλεοπτικό μουσικό διαγωνισμό του πλανήτη. Η Universal και η ΕΜΙ άλλωστε, ποντάρουν πολύ σε ανάδειξη μιας παγκόσμιας επιτυχίας, σε ένα τραγούδι που δεν θα ζήσει μόνο μια νύχτα, αλλά θα επαναλάβει την εμπορική επιτυχία του Euphoria (2012), του Sattelite (2010), ή ακόμη και του Fairytale (2009)...
Πάμε τώρα στα “δικά” μας. Είναι σαφές οτι στο συγκεκριμένο διαγωνισμό, το αποτέλεσμά σου θα εξαρτηθεί και από το πώς εσύ -σαν χώρα- αντιμετωπίζεις την κατάσταση. Αν δηλαδή στείλεις μια συμμετοχή για τη συμμετοχή και μόνο, τότε δεν πρέπει να περιμένεις και θαύματα. Τα τελευταία χρόνια, με “καραμέλα” την οικονομική κρίση, οι επιλογές απέχουν πολύ από τη “χρυσή” πενταετία 2004-2009. Και γιατί λέω “καραμέλα”; Γιατί πολύ απλά, το ζήτημα δεν είναι οικονομικό. Αν εξασφαλίσεις ένα καλό όνομα, εμπορικό και με επιτυχίες, τότε θα εξασφαλίσεις σίγουρα και χορηγούς. Οι μεγάλες εταιρείες, δεν σταμάτησαν τη διαφημιστική τους δαπάνη ακόμη και στην περίοδο της βαθιάς κρίσης. Είναι οι ίδιες εταιρείες που στήριξαν χορηγικά τον Σάκη Ρουβά, την Ελενα Παπαρίζου και την Αννα Βίσση. Εταιρείες κινητής τηλεφωνίας αλλά και πολυεθνικές τροφίμων και ποτών, που ανέλαβαν το κόστος ενός μεγάλου project. Η βασική διαφορά είναι στον τρόπο που ο φορέας που αναλαμβάνει τη διοργάνωση, αντιμετωπίζει την ίδια τη διοργάνωση. Με απλά λόγια αν η ΕΡΤ ή ΝΕΡΙΤ ή ΔΤ ή όπως αλλιώς ονομαστεί η πολύπαθη κρατική τηλεόραση, αντιμετωπίσει με οικονομικά κριτήρια ως προϊόν προς εκμετάλλευση και όχι ως “βαρίδι” την Eurovision, τότε και οι ίδιοι οι χορηγοί θα επενδύσουν. Κι επειδή η κρατική τηλεόραση είναι άρρηκτα δεμένη με την πολιτική κατάσταση στη χώρα, στην περίοδο της κρίσης πολιτικά και όχι οικονομικά, υπήρξε ο φόβος της επένδυσης στο διαγωνισμό. Η Eurovision άλλωστε ήταν, είναι και δυστυχώς θα είναι, ένα πολύ καλό λαϊκιστικό πολιτικό άλλοθι... Γιατί ο απλός λαός δεν γνωρίζει οτι το κόστος είτε στείλεις τον Ρουβά είτε τον ...Κουβά, για την ΕΡΤ είναι το ίδιο!...
Φέτος τα πράγματα για την Ελλάδα είναι ομολογουμένως δυσκολότερα σε σχέση με τα τελευταία χρόνια. Εξαιτίας της έλλειψης μεγάλων χορηγών, για τους λόγους που είπαμε ήδη, καταλήξαμε σε ένα εθνικό τελικό λογικής της δεκαετίας του '90. Καλέσαμε όλες τις δισκογραφικές (κι όχι μόνο μία), να βγάλουν το φίδι από την τρύπα καλλιεργώντας μια λογική επιλογής “όσο πιο safe τόσο καλύτερα”. Η χώρα μας καλώς ή κακώς είχε βρει τη “συνταγή” για το διαγωνισμό. Εθνικ-ποπ τραγούδι με καλή, ευφάνταστη τις περισσότερες φορές, σκηνική παρουσία. Όσες χρονιές από το 2001 (Die for you- Antique) και μετά επιλέξαμε κάτι “άλλο”, όσο καλό κι αν ήταν αυτό το “άλλο”, δεν τα πήγαμε καλά... Παρόλα αυτά είπαμε να ξανα επιμείνουμε. Μια μπαλάντα, μια καλή φωνή και το επιχείρημα οτι “αυτό θέλουν οι επιτροπές”, ξεχνώντας οτι απλά οι επιτροπές -από το 2007 που επανήλθαν στο διαγωνισμό κατά 50%- ψηφίζουν πάντα το τραγούδι που κερδίζει, είτε είναι ποπ (Euphoria), είτε είναι έθνικ (Only teardrops), είτε μπαλάντα (Rise like a phoenix). Δηλαδή απλά ψηφίζουν ένα καλό τραγούδι, μια ολοκληρωμένη πρόταση. Η δεύτερη “γκάφα” μας, είναι ο μιμητισμός. Ακουγα από τους “επαΐοντες”: “Φέτος είναι χρονιά της μπαλάντας”, σαν να λέμε “φέτος θα βγουν πολλά μούσμουλα”. Αρα εμείς θα “πρέπει” να στείλουμε “μούσμουλα”, σε ένα “μανάβικο” που θα έχει υπερπληθώρα από μούσμουλα και μάλιστα καλύτερης διαλογής από τα δικά μας; Ακόμη κι εμπορικά αν το δεις, την έχεις πατήσει. Οταν όλοι παράγουν μούσμουλα -και μάλιστα εξειδικεύονται σε αυτά- εσύ στείλε πεπόνια και καρπούζια που είναι και το “φόρτε” σου. Απλά πράγματα...
Αφήνω τη... γεωπονική γυρίζοντας στην Eurovision. Ο πρώτος ημιτελικός -αύριο Τρίτη- στον οποίο συμμετέχουμε, ευτυχώς για εμάς είναι ευκολότερος από τον δεύτερο -παρά τα όσα ίσως έχετε ακούσει απο τους περισσότερους “Σιγουράκια” για την πρόκριση είναι η Ρωσία (πιθανή νικήτρια), η Εσθονία (το πιο μοντέρνο τραγούδι φέτος), η Αρμενία και η Ρουμανία. Απο εκεί και πέρα η Αλβανία φαίνεται οτι ίσως φέτος αποτελέσει μια απο τις μεγάλες εκπλήξεις -δεν αποκλείεται να τη δούμε ακόμα και εντός πρώτης πεντάδας στον τελικό!- αλλά και κάποια “τρελά” outsiders όπως η Ουγγαρία, που αν περάσει τελικό, όσο “αδιάφορη” κι αν είναι μπορεί για το χειρότερο αλλά και το καλύτερο... Η Ελλάδα φαίνεται να δίνει μάχη για πρόκριση με τη Σερβία και τα Σκόπια. Μεγάλο “ατού” στην προσπάθεια, είναι η Λίτσα Πισκερά. Η πάλαι ποτέ “σιδηρά κυρία” των δημοσίων σχέσεων της ΕΡΤ, αν και συνταξιούχος πια, έχει φτιάξει ένα καταπληκτικό διπλό μηχανισμό όλα αυτά τα χρόνια. Απο τη μια η Λίτσα Πισκερά ελέγχει πολύ καλά το δίκτυο των Πρεσβειών και Προξενείων της Ελλάδας, πορώνοντας την ομογένεια να ψηφίσει. Κι απο την άλλη, έχει δημιουργήσει η ίδια προσωπικές σχέσεις με τους ανθρώπους -”κλειδιά” που βρίσκονται πίσω από τις επιτροπές, αναλαμβάνοντας η ίδια προσωπικά, ένα ιδιόμορφο “παζάρι” αλληλοβοήθειας με κάποιες από τις χώρες. Σοφά λοιπόν η Πισκερά φέτος βρίσκεται ανάμεσα στα μέλη της ελληνικής αποστολής, με την ιδιότητα της συνεργάτιδας της δισκογραφικής εταιρείας της Μαρίας Ελενας Κυριάκου αλλά και του Mad. Βέβαια εκείνο που πάντα φοβάται η Λίτσα είναι ο ημιτελικός, γιατί τα πράγματα είναι πιο “σφιχτά” και οι χώρες-σύμμαχοι, λιγότερες. Εν κατακλείδι, ατού της Ελλάδας είναι το παρασκήνιο, η ιστορία των συμμετοχών μας, η φωνή και η ερμηνεία της Μαρίας Ελενας Κυριάκου. Στα αρνητικά είναι δυστυχώς το ίδιο το τραγούδι, που ακούγεται παλιομοδίτικο σε σχέση με τα υπόλοιπα...
Απο τον δεύτερο ημιτελικό της Πέμπτης, αν και θα τα ξαναπούμε αναλυτικά, ίσως προκύψει ο φετινός νικητής. Ο λόγος για τη Σουηδική συμμετοχή, που ωστόσο δεν είναι και οτι καλύτερο σαν τραγούδι σε σχέση με πολλά άλλα, ενώ μου θύμισε έντονα την σχετικά πρόσφατη επιτυχία “Lovers on the Sun” του David Guetta. Ο Σουηδός τραγουδιστής είναι πολύ άνετος, ενώ είναι και η μοναδική συμμετοχή που έχει κυρίως και θέαμα, καθώς ο Mans Zelmerlow “παίζει” μοναδικά στη σκηνή με ένα ιδιαίτερο “καρτούν” και την παρέα του. Στον ίδιο ημιτελικό έχουμε κι τη Νορβηγία, με μια καταπληκτική μπαλάντα ενός φοβερού ντουέτου, το Αζερμπαϊτζάν και τη Σλοβενία, ενώ μεγάλο ερώτημα αποτελεί η συμμετοχή της Κύπρου, που επίσης μπορεί για το καλύτερο και το χειρότερο ( ο συνθέτης Mike Connaris έγραψε και τη συμμετοχή της Κύπρου το 2004, που ήρθε 5η με τη Λϊζα Αντρεας και το Stronger every minute)...
Ως προς τις συνολικά επτά χώρες που θα σούμε απευθείας στον τελικό φέτος, η Ιταλία μπορεί να κερδίσει το διαγωνισμό με ένα τρίο -συγκρότημα- νεανικό και συνάμα κλασικό, ενώ η Αυστραλία (ναι, η Αυστραλία!), θα πάρει πολύ χειροκρότημα αλλά με τίποτα την πρώτη θέση...
Συμπερασματικά, αν ετοιμάζεστε για το πρακτορείο του ΟΠΑΠ, μη διστάσετε να ποντάρετε σε τουλάχιστον πέντε-έξι συμμετοχές... Για νικητή της Eurovision, εγώ θα έπαιζα Σουηδία και Ιταλία (επαναλαμβάνω, μπορεί άνετα να πάρει φέτος τη νίκη) σαν σιγουράκια. Ως προς τα outsiders, θα πόνταρα σε Ρωσία, Εσθονία, Νορβηγία, Σλοβενία και μιας εκ των Ουγγαρία και γιατί όχι Αλβανία!
Θέμης Μάλλης για το TVNEA.COMhttp://www.tvnea.com
Εκείνοι που ασχολούνται επιδερμικά με το διαγωνισμό κι έχουν μείνει στη λογική του ...”αμπανιμπί- αμποεμπέ”, βιάστηκαν να πουν οτι φέτος η Eurovision είναι από αδιάφορη έως ανιαρή. Η διάψευση έρχεται από τους ίδιους τους αριθμούς. Το cd με τα 40 υποψήφια τραγούδια για φέτος που κυκλοφόρησε στις αρχές Απριλίου, έχει ήδη “καβατζάρει” τις πωλήσεις του αντίστοιχου cd της Eurovision του 2013, πριν μάλιστα γίνει ο διαγωνισμός! Σε πολλές από τις συμμετέχουσες χώρες μάλιστα, οι συμμετοχές τους βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων αλλά και του airplay των ραδιοφώνων. Σουηδία, Ιταλία, Ισπανία, Νορβηγία, Εσθονία, Ρωσία, Ουγγαρία, Αυστρία, είναι μερικές από αυτές, δείχνοντας έτσι οτι πλέον οι δισκογραφικές εταιρείες παίρνουν ξανά στα σοβαρά τον μακροβιότερο τηλεοπτικό μουσικό διαγωνισμό του πλανήτη. Η Universal και η ΕΜΙ άλλωστε, ποντάρουν πολύ σε ανάδειξη μιας παγκόσμιας επιτυχίας, σε ένα τραγούδι που δεν θα ζήσει μόνο μια νύχτα, αλλά θα επαναλάβει την εμπορική επιτυχία του Euphoria (2012), του Sattelite (2010), ή ακόμη και του Fairytale (2009)...
Πάμε τώρα στα “δικά” μας. Είναι σαφές οτι στο συγκεκριμένο διαγωνισμό, το αποτέλεσμά σου θα εξαρτηθεί και από το πώς εσύ -σαν χώρα- αντιμετωπίζεις την κατάσταση. Αν δηλαδή στείλεις μια συμμετοχή για τη συμμετοχή και μόνο, τότε δεν πρέπει να περιμένεις και θαύματα. Τα τελευταία χρόνια, με “καραμέλα” την οικονομική κρίση, οι επιλογές απέχουν πολύ από τη “χρυσή” πενταετία 2004-2009. Και γιατί λέω “καραμέλα”; Γιατί πολύ απλά, το ζήτημα δεν είναι οικονομικό. Αν εξασφαλίσεις ένα καλό όνομα, εμπορικό και με επιτυχίες, τότε θα εξασφαλίσεις σίγουρα και χορηγούς. Οι μεγάλες εταιρείες, δεν σταμάτησαν τη διαφημιστική τους δαπάνη ακόμη και στην περίοδο της βαθιάς κρίσης. Είναι οι ίδιες εταιρείες που στήριξαν χορηγικά τον Σάκη Ρουβά, την Ελενα Παπαρίζου και την Αννα Βίσση. Εταιρείες κινητής τηλεφωνίας αλλά και πολυεθνικές τροφίμων και ποτών, που ανέλαβαν το κόστος ενός μεγάλου project. Η βασική διαφορά είναι στον τρόπο που ο φορέας που αναλαμβάνει τη διοργάνωση, αντιμετωπίζει την ίδια τη διοργάνωση. Με απλά λόγια αν η ΕΡΤ ή ΝΕΡΙΤ ή ΔΤ ή όπως αλλιώς ονομαστεί η πολύπαθη κρατική τηλεόραση, αντιμετωπίσει με οικονομικά κριτήρια ως προϊόν προς εκμετάλλευση και όχι ως “βαρίδι” την Eurovision, τότε και οι ίδιοι οι χορηγοί θα επενδύσουν. Κι επειδή η κρατική τηλεόραση είναι άρρηκτα δεμένη με την πολιτική κατάσταση στη χώρα, στην περίοδο της κρίσης πολιτικά και όχι οικονομικά, υπήρξε ο φόβος της επένδυσης στο διαγωνισμό. Η Eurovision άλλωστε ήταν, είναι και δυστυχώς θα είναι, ένα πολύ καλό λαϊκιστικό πολιτικό άλλοθι... Γιατί ο απλός λαός δεν γνωρίζει οτι το κόστος είτε στείλεις τον Ρουβά είτε τον ...Κουβά, για την ΕΡΤ είναι το ίδιο!...
Φέτος τα πράγματα για την Ελλάδα είναι ομολογουμένως δυσκολότερα σε σχέση με τα τελευταία χρόνια. Εξαιτίας της έλλειψης μεγάλων χορηγών, για τους λόγους που είπαμε ήδη, καταλήξαμε σε ένα εθνικό τελικό λογικής της δεκαετίας του '90. Καλέσαμε όλες τις δισκογραφικές (κι όχι μόνο μία), να βγάλουν το φίδι από την τρύπα καλλιεργώντας μια λογική επιλογής “όσο πιο safe τόσο καλύτερα”. Η χώρα μας καλώς ή κακώς είχε βρει τη “συνταγή” για το διαγωνισμό. Εθνικ-ποπ τραγούδι με καλή, ευφάνταστη τις περισσότερες φορές, σκηνική παρουσία. Όσες χρονιές από το 2001 (Die for you- Antique) και μετά επιλέξαμε κάτι “άλλο”, όσο καλό κι αν ήταν αυτό το “άλλο”, δεν τα πήγαμε καλά... Παρόλα αυτά είπαμε να ξανα επιμείνουμε. Μια μπαλάντα, μια καλή φωνή και το επιχείρημα οτι “αυτό θέλουν οι επιτροπές”, ξεχνώντας οτι απλά οι επιτροπές -από το 2007 που επανήλθαν στο διαγωνισμό κατά 50%- ψηφίζουν πάντα το τραγούδι που κερδίζει, είτε είναι ποπ (Euphoria), είτε είναι έθνικ (Only teardrops), είτε μπαλάντα (Rise like a phoenix). Δηλαδή απλά ψηφίζουν ένα καλό τραγούδι, μια ολοκληρωμένη πρόταση. Η δεύτερη “γκάφα” μας, είναι ο μιμητισμός. Ακουγα από τους “επαΐοντες”: “Φέτος είναι χρονιά της μπαλάντας”, σαν να λέμε “φέτος θα βγουν πολλά μούσμουλα”. Αρα εμείς θα “πρέπει” να στείλουμε “μούσμουλα”, σε ένα “μανάβικο” που θα έχει υπερπληθώρα από μούσμουλα και μάλιστα καλύτερης διαλογής από τα δικά μας; Ακόμη κι εμπορικά αν το δεις, την έχεις πατήσει. Οταν όλοι παράγουν μούσμουλα -και μάλιστα εξειδικεύονται σε αυτά- εσύ στείλε πεπόνια και καρπούζια που είναι και το “φόρτε” σου. Απλά πράγματα...
Αφήνω τη... γεωπονική γυρίζοντας στην Eurovision. Ο πρώτος ημιτελικός -αύριο Τρίτη- στον οποίο συμμετέχουμε, ευτυχώς για εμάς είναι ευκολότερος από τον δεύτερο -παρά τα όσα ίσως έχετε ακούσει απο τους περισσότερους “Σιγουράκια” για την πρόκριση είναι η Ρωσία (πιθανή νικήτρια), η Εσθονία (το πιο μοντέρνο τραγούδι φέτος), η Αρμενία και η Ρουμανία. Απο εκεί και πέρα η Αλβανία φαίνεται οτι ίσως φέτος αποτελέσει μια απο τις μεγάλες εκπλήξεις -δεν αποκλείεται να τη δούμε ακόμα και εντός πρώτης πεντάδας στον τελικό!- αλλά και κάποια “τρελά” outsiders όπως η Ουγγαρία, που αν περάσει τελικό, όσο “αδιάφορη” κι αν είναι μπορεί για το χειρότερο αλλά και το καλύτερο... Η Ελλάδα φαίνεται να δίνει μάχη για πρόκριση με τη Σερβία και τα Σκόπια. Μεγάλο “ατού” στην προσπάθεια, είναι η Λίτσα Πισκερά. Η πάλαι ποτέ “σιδηρά κυρία” των δημοσίων σχέσεων της ΕΡΤ, αν και συνταξιούχος πια, έχει φτιάξει ένα καταπληκτικό διπλό μηχανισμό όλα αυτά τα χρόνια. Απο τη μια η Λίτσα Πισκερά ελέγχει πολύ καλά το δίκτυο των Πρεσβειών και Προξενείων της Ελλάδας, πορώνοντας την ομογένεια να ψηφίσει. Κι απο την άλλη, έχει δημιουργήσει η ίδια προσωπικές σχέσεις με τους ανθρώπους -”κλειδιά” που βρίσκονται πίσω από τις επιτροπές, αναλαμβάνοντας η ίδια προσωπικά, ένα ιδιόμορφο “παζάρι” αλληλοβοήθειας με κάποιες από τις χώρες. Σοφά λοιπόν η Πισκερά φέτος βρίσκεται ανάμεσα στα μέλη της ελληνικής αποστολής, με την ιδιότητα της συνεργάτιδας της δισκογραφικής εταιρείας της Μαρίας Ελενας Κυριάκου αλλά και του Mad. Βέβαια εκείνο που πάντα φοβάται η Λίτσα είναι ο ημιτελικός, γιατί τα πράγματα είναι πιο “σφιχτά” και οι χώρες-σύμμαχοι, λιγότερες. Εν κατακλείδι, ατού της Ελλάδας είναι το παρασκήνιο, η ιστορία των συμμετοχών μας, η φωνή και η ερμηνεία της Μαρίας Ελενας Κυριάκου. Στα αρνητικά είναι δυστυχώς το ίδιο το τραγούδι, που ακούγεται παλιομοδίτικο σε σχέση με τα υπόλοιπα...
Απο τον δεύτερο ημιτελικό της Πέμπτης, αν και θα τα ξαναπούμε αναλυτικά, ίσως προκύψει ο φετινός νικητής. Ο λόγος για τη Σουηδική συμμετοχή, που ωστόσο δεν είναι και οτι καλύτερο σαν τραγούδι σε σχέση με πολλά άλλα, ενώ μου θύμισε έντονα την σχετικά πρόσφατη επιτυχία “Lovers on the Sun” του David Guetta. Ο Σουηδός τραγουδιστής είναι πολύ άνετος, ενώ είναι και η μοναδική συμμετοχή που έχει κυρίως και θέαμα, καθώς ο Mans Zelmerlow “παίζει” μοναδικά στη σκηνή με ένα ιδιαίτερο “καρτούν” και την παρέα του. Στον ίδιο ημιτελικό έχουμε κι τη Νορβηγία, με μια καταπληκτική μπαλάντα ενός φοβερού ντουέτου, το Αζερμπαϊτζάν και τη Σλοβενία, ενώ μεγάλο ερώτημα αποτελεί η συμμετοχή της Κύπρου, που επίσης μπορεί για το καλύτερο και το χειρότερο ( ο συνθέτης Mike Connaris έγραψε και τη συμμετοχή της Κύπρου το 2004, που ήρθε 5η με τη Λϊζα Αντρεας και το Stronger every minute)...
Ως προς τις συνολικά επτά χώρες που θα σούμε απευθείας στον τελικό φέτος, η Ιταλία μπορεί να κερδίσει το διαγωνισμό με ένα τρίο -συγκρότημα- νεανικό και συνάμα κλασικό, ενώ η Αυστραλία (ναι, η Αυστραλία!), θα πάρει πολύ χειροκρότημα αλλά με τίποτα την πρώτη θέση...
Συμπερασματικά, αν ετοιμάζεστε για το πρακτορείο του ΟΠΑΠ, μη διστάσετε να ποντάρετε σε τουλάχιστον πέντε-έξι συμμετοχές... Για νικητή της Eurovision, εγώ θα έπαιζα Σουηδία και Ιταλία (επαναλαμβάνω, μπορεί άνετα να πάρει φέτος τη νίκη) σαν σιγουράκια. Ως προς τα outsiders, θα πόνταρα σε Ρωσία, Εσθονία, Νορβηγία, Σλοβενία και μιας εκ των Ουγγαρία και γιατί όχι Αλβανία!
Θέμης Μάλλης για το TVNEA.COMhttp://www.tvnea.com
Keywords
tvnea, eurovision, eurovision 2012, eurovision 2013, tvnea, david guetta, συμμετοχή, ρωσία, ουγγαρια, εμι, fairytale, συγκεκριμένο, ελενα, αννα, project, ΕΡΤ, ελλαδα, ξανα, ποπ, phoenix, σκοπια, mad, david, σλοβενία, κυπρος, mike, οπαπ, Καλή Χρονιά, madwalk, τελη κυκλοφοριας 2013, αλλαγη ωρας 2013, ξανα, οικονομικη κριση, νικητη, χωρες, σλοβενία, ρωσία, αλβανια, αυστραλια, εμπορικη, θαυματα, ισπανια, ιταλια, κυπρου, ρουμανια, σουηδια, τηλεοραση, τραγουδια, mad, αυστρια, αννα βισση, αννα, απλα, αρμενια, βισση, βρισκεται, γεωπονικη, γινει, δευτερο, δυστυχως, δωδεκα, δικτυο, διπλο, ελενα, υπαρχει, εκμεταλλευση, εμι, εξι, επτα, επιτυχια, ερχεται, εσθονια, ιδια, ιδιο, ημιτελικος, η φωνη, θυμισε, κουβα, λογια, μηνες, νυχτα, νορβηγια, παντα, ονομα, ποπ, πωλησεις, σερβια, σιγουρα, σιγουρος, συγκεκριμένο, συμμετοχή, τριτη, φοβος, φωνη, david guetta, david, ειπαμε, εθνικο, fairytale, χωρα, ιδιαιτερο, project, κυριακου, μεινει, mike, σκηνη, θεσεις
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Γράφει ο Θέμης Μάλλης για το TVNEA:Ο φετινός διαγωνισμός της Eurovision ο πιο αμφίρροπος των τελευταίων χρόνων!
- Πανελλαδικές 2015: Οι απαντήσεις για την έκθεση
- Δείτε τι νούμερα τηλεθέασης έκανε χθες η εκπομπή της Αννίτας Πάνια
- Η Selena Gomez με λίγα περιττά κιλά στα γυρίσματα της νέας της ταινίας
- Taylor Swift: Δείτε το video του “Bad Blood” με Kendrick Lamar, Selena Gomez, Cara Delevingne και co.!
- ''Έλα'': Νέο τραγούδι & video clip από την Κατερίνα Λιόλιου
- Οι dRom ζωντανά στο Άλικο
- Κάννες 2015: Τα 10 trending topics της #5ης μέρας
- Προβολή ντοκιμαντέρ What Politica του Τάσου Αλευρά και συναυλία Noir Project στο κινηματοθέατρο Τριανόν
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις TVNea
- Γράφει ο Θέμης Μάλλης για το TVNEA:Ο φετινός διαγωνισμός της Eurovision ο πιο αμφίρροπος των τελευταίων χρόνων!
- Κάν' το όπως ο Άκης: μπριζόλες με πατάτες, σαλάτα με φασολάκια και κέϊκ με ανανά και τζίντζερ!
- Τρεις σειρές στην prime time του Ant1 τη νέα σεζόν?
- Γιάννης Λάτσιος: Πού βρίσκεται αυτές τις μέρες για λογαριασμό του Ant1?
- Η Ελένη Τσολάκη τα «διέλυσε» όλα μετά τα σχόλια για την Ασλανίδου και τον ΑΝΤ1!
- Τελευταία Νέα TVNea
- Γράφει ο Θέμης Μάλλης για το TVNEA:Ο φετινός διαγωνισμός της Eurovision ο πιο αμφίρροπος των τελευταίων χρόνων!
- Η Ελένη Τσολάκη τα «διέλυσε» όλα μετά τα σχόλια για την Ασλανίδου και τον ΑΝΤ1!
- Τρεις σειρές στην prime time του Ant1 τη νέα σεζόν?
- Γιάννης Λάτσιος: Πού βρίσκεται αυτές τις μέρες για λογαριασμό του Ant1?
- Κάν' το όπως ο Άκης: μπριζόλες με πατάτες, σαλάτα με φασολάκια και κέϊκ με ανανά και τζίντζερ!
- Ρεάλ Μαδρίτης- Ολυμπιακός 78-59. Πρωταθλήτρια Ευρώπης η Ρεάλ για 9η φορά μετά από 20 χρόνια.
- Αλλαγές στο πρόγραμμα του Alpha από σήμερα
- Πανελλήνιες 2015: Το θέμα που έπεσε στη Νεοελληνική Γλώσσα για την «πολιτιστική κληρονομιά» και η απάντησή του
- Αρναούτογλου: Αποκαλύπτει αν θα συνεχιστούν τα «Καρντάσιανς»-Ποια η σχέση του με την Μπεκατώρου
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Πιστό στο παιδί και τη νέα σεζόν το Θέατρο Πόρτα
- Κακή σχέση; Μελαγχολική εγκυμοσύνη!
- Θέατρο Πόρτα: Ελεύθερα και «απενοχοποιημένα» βαδίζει στη νέα σεζόν [το πρόγραμμα]
- ''Έλα'': Νέο τραγούδι & video clip από την Κατερίνα Λιόλιου
- Η Tamta σε μια παγκόσμια συνεργασία με τον συνθέτη και παραγωγό Rami Yacoub
- Art 2 Rue - Street Art fest στη Θεσσαλονίκη
- Κάννες 2015: Ο «Νόμος της Αγοράς» - ένα ανατριχιαστικό πορτρέτο της οικονομικής κρίσης
- Κάννες 2015: Τα 10 trending topics της #5ης μέρας
- Μητέρα πέθανε μπροστά στα τρία παιδιά της