Η αποκάλυψη για την Έλενα Παπαρίζου: «Μέχρι να συνεργαστούμε φέτος την είχα δει μόνο μέσα από το Youtube»
10:00 10/1/2016
- Πηγή: TVNea
Το δέσιμο που αποκτά ο σκηνοθέτης Γιάννης Κακλέας με τους ηθοποιούς είναι ένας από τους
λόγους που επιλέγει σχεδόν πάντα την ίδια ομάδα ανθρώπων για να συνεργαστεί. Με βασικό πρωταγωνιστή τις περισσότερες φορές τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο. «Είναι ένας εξαιρετικός συνεργάτης που εκτιμώ ιδιαίτερα και δεν θέλω να σταματήσω να δουλεύω μαζί του. Ένα υπερ-ταλαντούχο πλάσμα, αλλά και πολύ ισορροπημένο. Είναι κάτι σαν το alter ego μου στο θέατρο
και απολαμβάνω εξαιρετικά το γεγονός ότι οι τελευταίες δουλειές μου έχουν ως σημείο αναφοράς τη σκέψη του, πώς θα πλάσουμε μια παράσταση με άξονα τον Βασίλη. Επίσης έχει ένα πηγαίο χιούμορ, που σπάνια συναντάς».
Αλλά και για την Έλενα Παπαρίζου στο ρόλο της πληθωρικής Σαραγκίνας στην παράσταση Nine μιλάει με τα καλύτερα λόγια. «Την είχα δει μόνο μέσα από το YouTube και μου έκανε φοβερή εντύπωση ως performer. Εντυπωσιάστηκα από το κινησιολογικό, το φωνητικό και το εκφραστικό της επίπεδο. Με τη συνεργασία μας κατάλαβα ότι, πέρα από το ταλέντο της και το έντονο ταμπεραμέντο της, η Έλενα είναι πολύ καλλιεργημένο παιδί και πολύ καλή μαθήτρια. Ακούει, απορροφάει αυτά που της λες και διαβάζει για να βελτιώνεται διαρκώς. Και πιστεύω ότι τέτοιου είδους καλλιτέχνες πρέπει οπωσδήποτε να πατήσουν το θεατρικό σανίδι. Εύχομαι η συμμετοχή της στο Nine να είναι ένα βήμα και να συνεχίσει να αξιοποιεί τον εαυτό της μέσα από δύσκολα θεατρικά μονοπάτια. Είμαι σίγουρος ότι θα κάνει μεγάλη καριέρα στο μιούζικαλ αν το επιλέξει, γιατί είναι και καλή ηθοποιός».
Μιλώντας για τις συνεργασίες του, αναρωτιέμαι πώς γίνεται να ισορροπεί τόσο αριστοτεχνικά ανάμεσα στο εναλλακτικό και το πιο εμπορικό θέατρο, όπως είναι από τη μια το Κουρδιστό Πορτοκάλι και από την άλλη μια μεγάλη και ακριβή παραγωγή, όπως το μιούζικαλ Nine. «Επιλέγω τις παραστάσεις με βάση τις σχέσεις μου με τους ανθρώπους, αλλά κι αυτό που έχει να μου δώσει ο άλλος στην πρόβα. Αν διακρίνω κάτι εκεί, θα προχωρήσω». Η συζήτηση καταλήγει στον Νίκο Καρβέλα και την περσινή τους σύμπραξη στις Καμπάνες του Εντελβάις με πρωταγωνίστρια την Άννα Βίσση, ένα έργο που πήρε αντικρουόμενες κριτικές. «Με τον Καρβέλα μοιάζουμε πάρα πολύ. Είμαστε δύο άνθρωποι που δεν βάζουμε νερό στο κρασί μας σε ό,τι αφορά την προσέγγιση σε αυτό που έχουμε στο μυαλό μας. Γι’ αυτό και συνεργαστήκαμε άψογα» μου λέει χαμογελώντας. Άλλωστε, αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που συνεργάστηκαν, καθώς ο Κακλέας είχε σκηνοθετήσει και τις μουσικοθεατρικές παραστάσεις Δαίμονες το 1991 και Μάλα το 2002, έργα που έγραψε ο Νίκος Καρβέλας και πρωταγωνίστησε η Άννα Βίσση.
Τα χρήματα είναι ισχυρό κριτήριο για την επιλογή μιας συνεργασίας; Εδώ ο Γιάννης Κακλέας γίνεται κάθετος: «Όσο θέλω να αλλάξει ο κόσμος, άλλο τόσο θέλω να μην υπάρχουν τα λεφτά. Τα χρήματα είναι μια εκβιαστική εφεύρεση. Το έργο Αχαρνής του Αριστοφάνη, που ανέβασα το καλοκαίρι, μιλούσε για μια ανταλλακτική κοινωνία. Ίσως ακούγομαι λίγο ονειροπόλος και ιδεαλιστής, αλλά μια τέτοια κοινωνία οραματίζομαι, πιο ανθρώπινη. Γιατί τα λεφτά με κάνουν τελικά χειρότερο άνθρωπο, όχι καλύτερο».
Καλύτερο άνθρωπο τον κάνει η Φρόσω Λύτρα, η γυναίκα της ζωής του, όπως την αποκαλεί και βρίσκει κάθε τόσο ευκαιρία να την αναφέρει σε όλη τη διάρκεια της συνέντευξης. «Νομίζω ότι η Φρόσω παίζει καθοριστικό ρόλο στο γεγονός ότι έχω ισορροπήσει στη ζωή μου. Θα ήμουν εντελώς διαφορετικός αν δεν την είχα γνωρίσει». Είναι άραγε εύκολο να συνυπάρξουν δύο καλλιτέχνες ή υποβόσκει πάντα ο ανταγωνισμός; «Η Φρόσω ξεκίνησε αρχικά ως βοηθός μου, πριν ακόμη προκύψει ο έρωτας. Γνώριζε από την αρχή τον τρόπο που σκέφτομαι και δουλεύω. Νομίζω ότι με ξέρει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον. Είναι δοτικός και χαρισματικός άνθρωπος κι εγώ, έχοντας την εμπειρία από προηγούμενες σχέσεις μου, δεν θα επαναλάμβανα τα ίδια λάθη. Άλλωστε, τα έργα που σκηνοθετεί η Φρόσω, από τότε που έκανε τη μετάβαση από την υποκριτική στη σκηνοθεσία, είναι εντελώς διαφορετικά».
Ενώ όμως και ο ίδιος σπούδασε υποκριτική, δεν ακολούθησε την πορεία του ηθοποιού. «Δεν είχα το απαιτούμενο ταλέντο» λέει με αφοπλιστική ειλικρίνεια. «Ευτυχώς τότε η πρώτη μου γυναίκα με αποθάρρυνε από την αρχή. Και είχε δίκιο. Δεν είχα αυτό που χρειάζεται για να ακολουθήσω καριέρα ηθοποιού και, για καλή μου τύχη, το ανακάλυψα εγκαίρως. Τελικά το γεγονός ότι ετεροκαθορίζομαι από τις γυναίκες μου να μου έχει κάνει καλό» μου λέει με χιούμορ. Ακόμη ένα κοινό στοιχείο με τον Γκουίντο Κοντίνι, τον πρωταγωνιστή της παράστασης Nine.
Ο Γιάννης Κακλέας, έχοντας δουλέψει παραπάνω από δύο δεκαετίες στον Τεχνοχώρο με την ομάδα «Θέαμα», της οποίας ειναι και ιδρυτής, κατάφερε να εξελιχθεί και να δοκιμαστεί σε πολλά διαφορετικά είδη θεάτρου. Και δεν έχει κάνει μόνο θέατρο. Ήταν ο σκηνοθέτης του Dream Show που προβλήθηκε το 2005 στον Alpha, του πρώτου talent show που ήρθε στην Ελλάδα. Πριν από αυτό, είχε σκηνοθετήσει το σίριαλ Αχ, Ελένη στο Mega, με πρωταγωνίστρια την Ελένη Ράντου, που σημείωσε μεγάλη επιτυχία. «Το Dream Show ήταν η πρώτη μου επαφή με μεγάλη παραγωγή. Απο τότε απέκτησα την τεχνογνωσία για να σκηνοθετώ και στο θέατρο μεγάλες παραγωγές. Δεν έχω άσχημες αναμνήσεις, αλλά αλλιώς ξεκινήσαμε και αλλιώς εξελίχθηκε στην πορεία το σόου. Στην αρχή είχα μεγάλα όνειρα…» μου λέει. «Έβαζα Λόρκα, Μπέκετ, Σέξπιρ, μέχρι που μου είπαν ότι αυτά δεν είναι και τόσο “τηλεοπτικά” και καλύτερα να τα αποφεύγαμε γιατί δεν κάνουν καλό στην τηλεθέαση» προσθέτει με χιούμορ.
Θα επιχειρούσε να κάνει ξανά κάτι στην τηλεόραση; «Εγώ είμαι θεατρικός σκηνοθέτης. Παραμένω πάντα ανοιχτός σε νέα πράγματα και προτάσεις, αλλά δεν καίγομαι να κάνω τηλεόραση. Το θέατρο για μένα είναι ο βασικός χώρος δημιουργίας» ξεκαθαρίζει.
Όταν τον ρωτάω για το επόμενο θεατρικό εγχείρημα, η συζήτηση καταλήγει με κάποιον περίεργο τρόπο στον κινηματογράφο. Όμως, η απάντησή του για το αν ετοιμάζει κάτι στο σινεμά είναι αινιγματική «Αυτό θα το συζητήσουμε στην επόμενη συνέντευξη. Άλλωστε, είμαι μικρός ακόμη» μου λέει με ένα ζωηρό παιδικό χαμόγελο.
http://www.tvnea.com
λόγους που επιλέγει σχεδόν πάντα την ίδια ομάδα ανθρώπων για να συνεργαστεί. Με βασικό πρωταγωνιστή τις περισσότερες φορές τον Βασίλη Χαραλαμπόπουλο. «Είναι ένας εξαιρετικός συνεργάτης που εκτιμώ ιδιαίτερα και δεν θέλω να σταματήσω να δουλεύω μαζί του. Ένα υπερ-ταλαντούχο πλάσμα, αλλά και πολύ ισορροπημένο. Είναι κάτι σαν το alter ego μου στο θέατρο
Αλλά και για την Έλενα Παπαρίζου στο ρόλο της πληθωρικής Σαραγκίνας στην παράσταση Nine μιλάει με τα καλύτερα λόγια. «Την είχα δει μόνο μέσα από το YouTube και μου έκανε φοβερή εντύπωση ως performer. Εντυπωσιάστηκα από το κινησιολογικό, το φωνητικό και το εκφραστικό της επίπεδο. Με τη συνεργασία μας κατάλαβα ότι, πέρα από το ταλέντο της και το έντονο ταμπεραμέντο της, η Έλενα είναι πολύ καλλιεργημένο παιδί και πολύ καλή μαθήτρια. Ακούει, απορροφάει αυτά που της λες και διαβάζει για να βελτιώνεται διαρκώς. Και πιστεύω ότι τέτοιου είδους καλλιτέχνες πρέπει οπωσδήποτε να πατήσουν το θεατρικό σανίδι. Εύχομαι η συμμετοχή της στο Nine να είναι ένα βήμα και να συνεχίσει να αξιοποιεί τον εαυτό της μέσα από δύσκολα θεατρικά μονοπάτια. Είμαι σίγουρος ότι θα κάνει μεγάλη καριέρα στο μιούζικαλ αν το επιλέξει, γιατί είναι και καλή ηθοποιός».
Μιλώντας για τις συνεργασίες του, αναρωτιέμαι πώς γίνεται να ισορροπεί τόσο αριστοτεχνικά ανάμεσα στο εναλλακτικό και το πιο εμπορικό θέατρο, όπως είναι από τη μια το Κουρδιστό Πορτοκάλι και από την άλλη μια μεγάλη και ακριβή παραγωγή, όπως το μιούζικαλ Nine. «Επιλέγω τις παραστάσεις με βάση τις σχέσεις μου με τους ανθρώπους, αλλά κι αυτό που έχει να μου δώσει ο άλλος στην πρόβα. Αν διακρίνω κάτι εκεί, θα προχωρήσω». Η συζήτηση καταλήγει στον Νίκο Καρβέλα και την περσινή τους σύμπραξη στις Καμπάνες του Εντελβάις με πρωταγωνίστρια την Άννα Βίσση, ένα έργο που πήρε αντικρουόμενες κριτικές. «Με τον Καρβέλα μοιάζουμε πάρα πολύ. Είμαστε δύο άνθρωποι που δεν βάζουμε νερό στο κρασί μας σε ό,τι αφορά την προσέγγιση σε αυτό που έχουμε στο μυαλό μας. Γι’ αυτό και συνεργαστήκαμε άψογα» μου λέει χαμογελώντας. Άλλωστε, αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που συνεργάστηκαν, καθώς ο Κακλέας είχε σκηνοθετήσει και τις μουσικοθεατρικές παραστάσεις Δαίμονες το 1991 και Μάλα το 2002, έργα που έγραψε ο Νίκος Καρβέλας και πρωταγωνίστησε η Άννα Βίσση.
Τα χρήματα είναι ισχυρό κριτήριο για την επιλογή μιας συνεργασίας; Εδώ ο Γιάννης Κακλέας γίνεται κάθετος: «Όσο θέλω να αλλάξει ο κόσμος, άλλο τόσο θέλω να μην υπάρχουν τα λεφτά. Τα χρήματα είναι μια εκβιαστική εφεύρεση. Το έργο Αχαρνής του Αριστοφάνη, που ανέβασα το καλοκαίρι, μιλούσε για μια ανταλλακτική κοινωνία. Ίσως ακούγομαι λίγο ονειροπόλος και ιδεαλιστής, αλλά μια τέτοια κοινωνία οραματίζομαι, πιο ανθρώπινη. Γιατί τα λεφτά με κάνουν τελικά χειρότερο άνθρωπο, όχι καλύτερο».
Καλύτερο άνθρωπο τον κάνει η Φρόσω Λύτρα, η γυναίκα της ζωής του, όπως την αποκαλεί και βρίσκει κάθε τόσο ευκαιρία να την αναφέρει σε όλη τη διάρκεια της συνέντευξης. «Νομίζω ότι η Φρόσω παίζει καθοριστικό ρόλο στο γεγονός ότι έχω ισορροπήσει στη ζωή μου. Θα ήμουν εντελώς διαφορετικός αν δεν την είχα γνωρίσει». Είναι άραγε εύκολο να συνυπάρξουν δύο καλλιτέχνες ή υποβόσκει πάντα ο ανταγωνισμός; «Η Φρόσω ξεκίνησε αρχικά ως βοηθός μου, πριν ακόμη προκύψει ο έρωτας. Γνώριζε από την αρχή τον τρόπο που σκέφτομαι και δουλεύω. Νομίζω ότι με ξέρει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον. Είναι δοτικός και χαρισματικός άνθρωπος κι εγώ, έχοντας την εμπειρία από προηγούμενες σχέσεις μου, δεν θα επαναλάμβανα τα ίδια λάθη. Άλλωστε, τα έργα που σκηνοθετεί η Φρόσω, από τότε που έκανε τη μετάβαση από την υποκριτική στη σκηνοθεσία, είναι εντελώς διαφορετικά».
Ενώ όμως και ο ίδιος σπούδασε υποκριτική, δεν ακολούθησε την πορεία του ηθοποιού. «Δεν είχα το απαιτούμενο ταλέντο» λέει με αφοπλιστική ειλικρίνεια. «Ευτυχώς τότε η πρώτη μου γυναίκα με αποθάρρυνε από την αρχή. Και είχε δίκιο. Δεν είχα αυτό που χρειάζεται για να ακολουθήσω καριέρα ηθοποιού και, για καλή μου τύχη, το ανακάλυψα εγκαίρως. Τελικά το γεγονός ότι ετεροκαθορίζομαι από τις γυναίκες μου να μου έχει κάνει καλό» μου λέει με χιούμορ. Ακόμη ένα κοινό στοιχείο με τον Γκουίντο Κοντίνι, τον πρωταγωνιστή της παράστασης Nine.
Ο Γιάννης Κακλέας, έχοντας δουλέψει παραπάνω από δύο δεκαετίες στον Τεχνοχώρο με την ομάδα «Θέαμα», της οποίας ειναι και ιδρυτής, κατάφερε να εξελιχθεί και να δοκιμαστεί σε πολλά διαφορετικά είδη θεάτρου. Και δεν έχει κάνει μόνο θέατρο. Ήταν ο σκηνοθέτης του Dream Show που προβλήθηκε το 2005 στον Alpha, του πρώτου talent show που ήρθε στην Ελλάδα. Πριν από αυτό, είχε σκηνοθετήσει το σίριαλ Αχ, Ελένη στο Mega, με πρωταγωνίστρια την Ελένη Ράντου, που σημείωσε μεγάλη επιτυχία. «Το Dream Show ήταν η πρώτη μου επαφή με μεγάλη παραγωγή. Απο τότε απέκτησα την τεχνογνωσία για να σκηνοθετώ και στο θέατρο μεγάλες παραγωγές. Δεν έχω άσχημες αναμνήσεις, αλλά αλλιώς ξεκινήσαμε και αλλιώς εξελίχθηκε στην πορεία το σόου. Στην αρχή είχα μεγάλα όνειρα…» μου λέει. «Έβαζα Λόρκα, Μπέκετ, Σέξπιρ, μέχρι που μου είπαν ότι αυτά δεν είναι και τόσο “τηλεοπτικά” και καλύτερα να τα αποφεύγαμε γιατί δεν κάνουν καλό στην τηλεθέαση» προσθέτει με χιούμορ.
Θα επιχειρούσε να κάνει ξανά κάτι στην τηλεόραση; «Εγώ είμαι θεατρικός σκηνοθέτης. Παραμένω πάντα ανοιχτός σε νέα πράγματα και προτάσεις, αλλά δεν καίγομαι να κάνω τηλεόραση. Το θέατρο για μένα είναι ο βασικός χώρος δημιουργίας» ξεκαθαρίζει.
Όταν τον ρωτάω για το επόμενο θεατρικό εγχείρημα, η συζήτηση καταλήγει με κάποιον περίεργο τρόπο στον κινηματογράφο. Όμως, η απάντησή του για το αν ετοιμάζει κάτι στο σινεμά είναι αινιγματική «Αυτό θα το συζητήσουμε στην επόμενη συνέντευξη. Άλλωστε, είμαι μικρός ακόμη» μου λέει με ένα ζωηρό παιδικό χαμόγελο.
http://www.tvnea.com
Keywords
youtube, αποκαλυψη, ελενα, alter, ego, θεατρο, συμμετοχή, καλοκαιρι, ειλικρίνεια, dream, alpha, ελλαδα, mega, νέα, http, tvnea, Πρώτη ημέρα του Καλοκαιριού, www.youtube.com, eurobank alpha, alpha eurobank, ξανα, κοινωνια, ελενη, βημα, γυναικα, καριερα, σινεμα, τηλεοραση, τυχη, alpha, ego, mega, tvnea, youtube, ανθρωπος, αναμνησεις, αννα βισση, αννα, βισση, γεγονος, γινεται, δαιμονες, δωσει, εγχειρημα, ευκαιρια, ευκολο, ειλικρίνεια, ειπαν, εργα, επιτυχια, ζωη, ζωης, ζωη μου, ιδια, κουρδιστο πορτοκαλι, κουρδιστο, κρασι, λαθη, λεφτα, λογια, λορκα, λυτρα, μιουζικαλ, μυαλο, νερο, νικο, ομαδα, παντα, οπωσδηποτε, παιδι, ρολο, σιγουρος, συζητηση, συζητησουμε, συμμετοχή, σιριαλ, σκηνοθεσια, σοου, φορα, χαμογελο, χιουμορ, δικιο, δουλειες, dream, ειδη, ιδιαιτερα, μοιαζουμε, θελω να, βοηθος, ξεκινησε
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις TVNea
- Πασίγνωστη δημοσιογράφος αποκάλυψε πως παντρεύεται στον αέρα του «Στα καλά καθούμενα» !
- Ηλίας Ψινάκης: Απαντά για τις διακοπές στο Gstaad, τη γούνα και γιατί φοράει γυαλιά ηλίου!
- Η αποκάλυψη για την Έλενα Παπαρίζου: «Μέχρι να συνεργαστούμε φέτος την είχα δει μόνο μέσα από το Youtube»
- Όλα για την εξέλιξη της δικαστικής διαμάχης Λιάγκα - Σταμάτη - Σπυροπούλου
- Δημήτρης Φραγκιόγλου: «Δεν θα ξαναέκανα “Της Ελλάδος τα παιδιά”»
- Τελευταία Νέα TVNea
- Η αποκάλυψη για την Έλενα Παπαρίζου: «Μέχρι να συνεργαστούμε φέτος την είχα δει μόνο μέσα από το Youtube»
- Ηλίας Ψινάκης: Απαντά για τις διακοπές στο Gstaad, τη γούνα και γιατί φοράει γυαλιά ηλίου!
- Πασίγνωστη δημοσιογράφος αποκάλυψε πως παντρεύεται στον αέρα του «Στα καλά καθούμενα» !
- Όλα για την εξέλιξη της δικαστικής διαμάχης Λιάγκα - Σταμάτη - Σπυροπούλου
- Δημήτρης Φραγκιόγλου: «Δεν θα ξαναέκανα “Της Ελλάδος τα παιδιά”»
- Μίνα Χειμώνα: Ποιος ρόλος της είχε προταθεί για τη σειρά «Δύο Ξένοι»; - Γιατί τον αρνήθηκε;
- Μίνα Χειμώνα: Ποιος ρόλος της είχε προταθεί για τη σειρά "Δύο Ξένοι"; - Γιατί τον αρνήθηκε;
- Γιατί κόπηκε απότομα το «Ρετιρέ»; Η άγνωστη ιστορία
- Ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης είναι ζευγάρι με δημοσιογράφο του Mega! Οι πρώτες κοινές φωτογραφίες από το ταξίδι τους στο εξωτερικό!
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Νεφρά: Πόσο νερό πρέπει να πίνετε για να λειτουργούν σωστά
- Η Adele νίκησε ακόμα και το ποδόσφαιρο
- Ζήνα Κουτσελίνη: «Η Λένα Μαντά είναι μια ψυχή βαθιά...» (Video)
- «Όταν η κόρη μου έλεγε το επίθετό της και την ρωτούσαν αν έχει σχέση με μένα, τους έλεγε "απλή συνωνυμία"!». Ποια το είπε; (Video)
- 6 απροσδόκητα πράγματα που οι άντρες σιχαίνονται σε μία γυναίκα
- Ελένη Μενεγάκη: «Έκλαιγα κι εγώ...» (Video)
- Είναι ο σύζυγος και τα παιδιά πολύ γνωστής Ελληνίδας- Δείτε ποιας! (Video)