ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ
20:43 25/9/2012
- Πηγή: Kafeneio-gr
Γράφει η Ολγα Γεριτσίδου
Υπάρχουν ορισμένες ιστορικές αρχές οι οποίες παραμένουν αναλλοίωτες στον χρόνο και την όποια τεχνολογική πρόοδο της Ανθρωπότητας και οι οποίες ιστορικές αρχές μπορούν να χαρακτηρισθούν ως κανόνες της κοινωνικής ψυχολογίας αλλά και της πολιτικής επιστήμης όσον αφορά την εναλλαγή της διαχείρισης εξουσίας σε έναν λαό/ κοινωνικό σύνολο και την μετάβαση από την μία ιστορική/πολιτική εποχή στην επόμενη.
Άσχετα από το εάν έχουμε να κάνουμε με ‘ελέω θεού’/ απόλυτες/ συνταγματικές μοναρχίες ή με ολοκληρωτικά
συστήματα καταπίεσης του πληθυσμού κρυμμένα κάτω από μία επίφαση.........
αντιφατικής φιλοανθρωπιστικής ρητορικής ( π.χ. δικτατορικής οργάνωσης και φύσης εφαρμογές κομμουνισμού, σοσιαλισμού, κοινοβουλευτισμού, κ.ά. ), μία είναι η βασική αρχή που διέπει και καθορίζει την ημερομηνία λήξης τους : το κατά πόσον ο Λαός επί του οποίου ασκούν εξουσία, πάντα λόγω της ανοχής του και της συναίνεσης του στο να επιτρέπει να γίνεται αυτή η άσκηση/διαχείριση εξουσίας, συνεχίζει να παρατείνει την ανοχή του ή άνευ συγκεκριμένης/μοναδικής κεφαλής ή έγκρισης αποφασιστικά και αποτελεσματικά τους απαγορεύει να συνεχίσουν να το πράττουν και τους καταργεί με τον πιο εφικτό τρόπο που διαφαίνεται και προδιαγράφεται από την χρονική στιγμή και την σοβαρότητα της κατάστασης.
Για να μπορέσουμε να δούμε την πραγματικότητα όπως δεν επιθυμεί η προπαγάνδα των εξουσιαστών θα πρέπει να αφαιρέσουμε τις διάφορες ετικέτες των συστημάτων καθ’ ότι δεν είναι αυτές ή η εναλλαγή τους τα πραγματικά σημεία ημερομηνίας λήξης του εκάστοτε καθεστώτος.
Δηλαδή, θεωρητικά η Χούντα των συνταγματαρχών της 21ης Απριλίου 1967 ‘έπεσε’ το 1974 αλλά όπως έχουμε αποδείξει σε πολλά άρθρα και όπως συζητούν και πολλοί άλλοι επιστήμονες το μόνο που έγινε ήταν η αλλαγή της μάσκας από Χούντα σε Μεταπολίτευση αλλά ουσιαστικά με την ίδια δικτατορική κατάσταση ανάμεσα σε κυβερνητικούς και Λαό.
Με την αλλαγή της ετικέτας-μάσκας από Χούντα σε Μεταπολίτευση απλώς οδηγήθηκε ο Λαός να ελπίζει ότι θα επέλθει μία πιο ισόνομη κατάσταση ‘με τον καιρό’, καθ’ ότι το πολιτικό σύστημα έχει εγκαθιδρύσει την πλάνη ότι η βελτίωση της καθημερινότητας και του κοινωνικού συστήματος/ κρατικού μηχανισμού δεν μπορεί να γίνει άμεσα από μία ειλικρινή κυβέρνηση που το επιθυμεί αλλά χρειάζεται ‘χρόνο’, ότι τα επιθυμητά πρακτικά αποτελέσματα έχουν εγκαθιδρυθεί παραπλανητικά ως ‘θαύματα’ και ‘ουτοπίες’ και ως τέτοια δεν είναι βέβαιο ότι μπορούν ή θα επιτευχθούν ποτέ και συνεπώς δεν πρέπει να επιζητούνται στην καθημερινή πρακτική, και ότι αυτό που αρκεί για να ησυχάσει, να παραμυθιάζεται και να κοιμάται ο Λαός είναι η κούφια ρητορική της ‘προσπάθειας’ των κυβερνώντων ασχέτως ουσιαστικών πράξεων και συνεπειών τους.
Και αυτό βεβαίως καλλιεργείται για να μην χάνεται η ελπίδα στον Λαό ( και άρα η συναίνεση ) όταν βλέπει την επικράτηση της ίδιας κατάστασης και συνθηκών ακόμα και όταν τυπικά ( δηλαδή μόνο κα
Υπάρχουν ορισμένες ιστορικές αρχές οι οποίες παραμένουν αναλλοίωτες στον χρόνο και την όποια τεχνολογική πρόοδο της Ανθρωπότητας και οι οποίες ιστορικές αρχές μπορούν να χαρακτηρισθούν ως κανόνες της κοινωνικής ψυχολογίας αλλά και της πολιτικής επιστήμης όσον αφορά την εναλλαγή της διαχείρισης εξουσίας σε έναν λαό/ κοινωνικό σύνολο και την μετάβαση από την μία ιστορική/πολιτική εποχή στην επόμενη.
Άσχετα από το εάν έχουμε να κάνουμε με ‘ελέω θεού’/ απόλυτες/ συνταγματικές μοναρχίες ή με ολοκληρωτικά
αντιφατικής φιλοανθρωπιστικής ρητορικής ( π.χ. δικτατορικής οργάνωσης και φύσης εφαρμογές κομμουνισμού, σοσιαλισμού, κοινοβουλευτισμού, κ.ά. ), μία είναι η βασική αρχή που διέπει και καθορίζει την ημερομηνία λήξης τους : το κατά πόσον ο Λαός επί του οποίου ασκούν εξουσία, πάντα λόγω της ανοχής του και της συναίνεσης του στο να επιτρέπει να γίνεται αυτή η άσκηση/διαχείριση εξουσίας, συνεχίζει να παρατείνει την ανοχή του ή άνευ συγκεκριμένης/μοναδικής κεφαλής ή έγκρισης αποφασιστικά και αποτελεσματικά τους απαγορεύει να συνεχίσουν να το πράττουν και τους καταργεί με τον πιο εφικτό τρόπο που διαφαίνεται και προδιαγράφεται από την χρονική στιγμή και την σοβαρότητα της κατάστασης.
Για να μπορέσουμε να δούμε την πραγματικότητα όπως δεν επιθυμεί η προπαγάνδα των εξουσιαστών θα πρέπει να αφαιρέσουμε τις διάφορες ετικέτες των συστημάτων καθ’ ότι δεν είναι αυτές ή η εναλλαγή τους τα πραγματικά σημεία ημερομηνίας λήξης του εκάστοτε καθεστώτος.
Δηλαδή, θεωρητικά η Χούντα των συνταγματαρχών της 21ης Απριλίου 1967 ‘έπεσε’ το 1974 αλλά όπως έχουμε αποδείξει σε πολλά άρθρα και όπως συζητούν και πολλοί άλλοι επιστήμονες το μόνο που έγινε ήταν η αλλαγή της μάσκας από Χούντα σε Μεταπολίτευση αλλά ουσιαστικά με την ίδια δικτατορική κατάσταση ανάμεσα σε κυβερνητικούς και Λαό.
Με την αλλαγή της ετικέτας-μάσκας από Χούντα σε Μεταπολίτευση απλώς οδηγήθηκε ο Λαός να ελπίζει ότι θα επέλθει μία πιο ισόνομη κατάσταση ‘με τον καιρό’, καθ’ ότι το πολιτικό σύστημα έχει εγκαθιδρύσει την πλάνη ότι η βελτίωση της καθημερινότητας και του κοινωνικού συστήματος/ κρατικού μηχανισμού δεν μπορεί να γίνει άμεσα από μία ειλικρινή κυβέρνηση που το επιθυμεί αλλά χρειάζεται ‘χρόνο’, ότι τα επιθυμητά πρακτικά αποτελέσματα έχουν εγκαθιδρυθεί παραπλανητικά ως ‘θαύματα’ και ‘ουτοπίες’ και ως τέτοια δεν είναι βέβαιο ότι μπορούν ή θα επιτευχθούν ποτέ και συνεπώς δεν πρέπει να επιζητούνται στην καθημερινή πρακτική, και ότι αυτό που αρκεί για να ησυχάσει, να παραμυθιάζεται και να κοιμάται ο Λαός είναι η κούφια ρητορική της ‘προσπάθειας’ των κυβερνώντων ασχέτως ουσιαστικών πράξεων και συνεπειών τους.
Και αυτό βεβαίως καλλιεργείται για να μην χάνεται η ελπίδα στον Λαό ( και άρα η συναίνεση ) όταν βλέπει την επικράτηση της ίδιας κατάστασης και συνθηκών ακόμα και όταν τυπικά ( δηλαδή μόνο κα
Keywords
ολγα, αποτελεσματα δημοτικων εκλογων 2010, εκλογες 2010 αποτελεσματα , νεα κυβερνηση, αποτελεσματα, ημερομήνια, καθημερινη, χουντα, αρθρα, γινει, γινεται, εγινε, ελπιδα, εποχη, ετικετες, εφαρμογες, ιδια, κυβερνηση, παντα, ολγα, ουσιαστικα, ρητορικη, βεβαιως
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Blogs
- "Επιμένω στην κατάθεσή μου" δηλώνει στο enikos. ...
- Βιβλίο: “Ο Πεταλούδας”
- Θεσσαλονίκη: Στάσεις εργασίας στα αστικά λεωφορεία την Τετάρτη
- Πως πυροβόλησαν το τετράχρονο κοριτσάκι στο Μενίδι μέσα στο σχολείο του
- Σκουλήκια στα κρουασάν 7DAYS! Έχουμε τρελαθεί τελείως;
- Γενική απεργία σε όλη τη χώρα-Πως λειτουργούν τα μέσα μεταφοράς
- Πιάτα για σπάσιμο
- ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΜΕΓΑΤΟΝΩ Ν ΑΠΟ ΤΟ RUSSIA TODAY
- Μια ενδεκάδα… στο θέατρο Ακροπόλ
- Σχολές που κινδυνεύουν με λουκέτο
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Kafeneio-gr
- Τελευταία Νέα Kafeneio-gr
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ
- Να απαγορευτεί η διδασκαλία του Ομηρου και του Αριστοφάνη ως επικίνδυνη για το σύγχρονο Ελληνισμό
- Σκοταδισμός, θρησκεμπόριο, διεθνής διασυρμός… κι ένα κομμάτι παστίτσιο!
- θρίλερ
- Αν κατέβαζα «Χριστοπαναγίες»!
- Οι "στιγμές" του στρατιώτη. Ένα κείμενο που ο Παναγιωτόπουλος πρέπει να μεταφράσει στον Τόμσεν
- Ποιος είναι ο 27χρονος που κρύβεται πίσω από την σελίδα «Γέροντας Παστίτσιος» στο Facebook
- New York Times: «Η ελληνική κυβέρνηση φοβάται κοινωνική έκρηξη»
- Γιάννης Στουρνάρας, ο Γιακουμής
- Ανίκανη ηγεσία
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Blogs
- Ειρηνική λύση θέλει η ΕΕ στην κρίση στη θάλασσα της Ανατολικής Κίνας
- Έκλεψαν την αμοιβή του Γιάννη Πάριου
- Η Λαγκάρντ ζητά νέο «κούρεμα» του ελληνικού χρέους, εξτρά κόστος 13 - 30 δις!
- ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΒΥΡΩΝΑ;
- Πειθαρχικός έλεγχος για τις... αγχόνες!
- [Media] Ανθή Σαλαγκούδη: Παίρνει την θέση της Μπήλιως Τσουκαλά
- Η Lagarde για την Ελλάδα
- Γεννάει όποτε κερδίζει το λόττο
- Οι Κρατούμενοι ξεκινούν αποχή
- Τα πάντα για το νέο Honda CR-V