As συναντήσουμε εαυτούς και αλλήλους, στους ήρωες των τραγωδιών του ΡΑΚΙΝΑ και των κωμωδιών του ΜΟΛΙΕΡΟΥ

Ο Κλασικισμός στη Γαλλία συνδέεται με 2 μεγάλους συγγραφείς . Τον Ρακίνα και τον Μολιέρο. Ο Γαλλικός κλασικισμός έφτασε στο απόγειό του επί Λουδοβίκου ΙΔ, τον 17ο αιώνα. Eίναι θαυμασμός για το αρχαίο, και χαρακτηρίζεται από την κυρίαρχη λογική. Απορρίπτει ότι είναι ασαφές, δυσνόητο, απίθανο, και υπερβολικό στο ύφος. Έχει υψηλό ύφος με χαρακτηριστικό τη λιτότητα, τάξη, αγάπη , έμμετρη ποίηση, και......
 μιμείται τη ανθρώπινη φύση .

Ο Ρακίνας αναγνωρίστηκε ως βαθύς και πρωτότυπος ερμηνευτής του αρχαίου πνεύματος,
και κυρίως του ελληνικού. Ερευνά την ερωτική ευαισθησία, με απλότητα και σεβασμό στους αριστοτελικούς κανόνες, αλλά και ποιητική γλώσσα. Το 1667 με το έργο του Ανδρομάχη, έρχεται η πληρότητα στην τέχνη του, ενώ το 1676 με τη Φαίδρα, φτάνει στο απόγειό του.

Βασισμένος πάνω στην τραγωδία του Ευριπίδη «Ιππόλυτος» ο Ρακίνας, εμβάθυνε πάνω στα αιτία της ενοχής και της μοίρας. Ερμήνευσε τη Φαίδρα σύμφωνα με τη διδασκαλία του Ιερού Αυγουστίνου. Μια δυνα
Keywords
Τυχαία Θέματα