ΑΚΕΠ:Το φετίχ του χρέους στη "Σχεδία της Μέδουσας"
15:56 15/12/2011
- Πηγή: Ksipnistere
Η σημερινή πραγματικότητα διατυπώνει μια από τις πιο κρίσιμες και πιο εφιαλτικές περιόδους της νεοελληνικής ιστορίας.
Οι τοκογλύφοι δανειστές του ελληνικού κράτους -εγχώριοι και ξένοι, οι κερδοσκόποι που ονομάζονται «αγορές», οι κάτοχοι του υπερσυσσωρευμένου χρηματικού κεφάλαιου και οι πολιτικοί τους εκπρόσωποι, οδηγούν με βεβαιότητα, την Ελλάδα και το λαό της, στον....
εξανδραποδισμό και στον όλεθρο.
Η εθνική ανεξαρτησία έχει φαλκιδευτεί! Η λαϊκή κυριαρχία έχει φαλκιδευτεί! Η δημόσια περιουσία και οι πλουτοπαραγωγικές
πηγές της χώρας παζαρεύονται και εκποιούνται αντί πινακίου φακής! Οι θεσμικές και οι οικονομικές κατακτήσεις των μισθοσυντήρητων και του λαού έχουν καταπατηθεί και αναιρεθεί!
Το σωτήριον έτος 2011, η μεταψυχροπολεμική Ελλάδα, η Ελλάδα του «ελεύθερου κόσμου», της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της ζώνης του ευρώ, προσομοιάζει, χωρίς καμιά υπερβολή, με τη σχεδία του ναυάγιου της γαλλικής φρεγάτας «Μέδουσα» το 1816, που ενέπνευσε ένα από τα κορυφαία δημιουργήματα της παγκόσμιας τέχνης, το ζωγραφικό πίνακα «Η σχεδία της Μέδουσας» του Τεοντόρ Ζερικό.
Ο ιμπρεσιονιστής Ζερικό αποτυπώνει στο μεγαλοφυές έργο του, με απαράμιλλο ρεαλισμό, την κοινωνική και πολιτική κατάσταση της μεταναπολεόντειας περιόδου της Γαλλίας, και ασκεί οξύτατη, μέσω της Τέχνης, ιδεολογική και πολιτική κριτική στην άρχουσα τάξη και στην πολιτική εξουσία για την αναλγησία της.
Η πυραμιδική, σε τρία επίπεδα, αφήγηση του πίνακα ιστορεί τις ποιοτικές διαφορές στη συνείδηση των λαϊκών στρωμάτων της Γαλλίας την περίοδο της Παλινόρθωσης, όπου αντιπαρατίθενται στη μοιρολατρία και στην ηττοπάθεια, η ενεργητικότητα και η ελπίδα.
Όπως στο ναυάγιο της φρεγάτας «Μέδουσα» το πλήρωμα κι οι επιβάτες που ανήκαν στην άρχουσα τάξη της εποχής επιβιβάστηκαν σε σωσίβιους λέμβους κι οδηγήθηκαν με ασφάλεια στην ακτή, έτσι και στο οικονομικό και πολιτικό «ναυάγιο» του ελληνικού καπιταλισμού που βιώνουμε καθημερινά: η ελίτ του πλούτου της ελληνικής κοινωνίας έχει μεταφέρει τα δισεκατομμύρια ευρώ υπερκέρδη σε ασφαλή «λιμάνια» (τις τράπεζες της Ελβετίας, του Λιβάνου, της Σιγκαπούρης κλπ).
Όπως στο ναυάγιο της φρεγάτας «Μέδουσα» το πλήρωμα και τους επιβάτες που ανήκαν σε φτωχότερα λαϊκά στρώματα τους εγκατέλειψαν σε μια σχεδία με λίγες προμήθειες κι αποδεκατίστηκαν οι περισσότεροι -φτάνοντας μέχρι και τον κανιβαλισμό, έτσι και στο οικονομικό και πολιτικό «ναυάγιο» του ελληνικού καπιταλισμού: οι μισθοσυντήρητοι και ο λαός, με τα βάναυσα αντιλαϊκά μέτρα της κυβερνητικής εξουσίας και της περιλάλητης τρόικας, αφαιμάσσεται, ρημάζει κι εξαθλιώνεται στ’ όνομα ενός «ναυάγιου», τα αίτια του οποίου, ψευδώνυμα και σκόπιμα, ονόμασαν -τα καθεστωτικά κόμματα και η ιντελιγκέντσια του καθεστώτος- «δημόσιο χρέος».
Το δημόσιο χρέος έχει γίνει φετίχ, έχει αποκτήσει τις ιδιότητες του φετίχ της εμπορευματικής παραγωγής∙ έχει δαιμονοποιηθεί, έχει γίνει σαν τον καταστροφικό Αριμάν της ζωροαστρικής θρησκείας που κάποτε θα ηττηθεί από τον
Οι τοκογλύφοι δανειστές του ελληνικού κράτους -εγχώριοι και ξένοι, οι κερδοσκόποι που ονομάζονται «αγορές», οι κάτοχοι του υπερσυσσωρευμένου χρηματικού κεφάλαιου και οι πολιτικοί τους εκπρόσωποι, οδηγούν με βεβαιότητα, την Ελλάδα και το λαό της, στον....
εξανδραποδισμό και στον όλεθρο.
Η εθνική ανεξαρτησία έχει φαλκιδευτεί! Η λαϊκή κυριαρχία έχει φαλκιδευτεί! Η δημόσια περιουσία και οι πλουτοπαραγωγικές
Το σωτήριον έτος 2011, η μεταψυχροπολεμική Ελλάδα, η Ελλάδα του «ελεύθερου κόσμου», της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της ζώνης του ευρώ, προσομοιάζει, χωρίς καμιά υπερβολή, με τη σχεδία του ναυάγιου της γαλλικής φρεγάτας «Μέδουσα» το 1816, που ενέπνευσε ένα από τα κορυφαία δημιουργήματα της παγκόσμιας τέχνης, το ζωγραφικό πίνακα «Η σχεδία της Μέδουσας» του Τεοντόρ Ζερικό.
Ο ιμπρεσιονιστής Ζερικό αποτυπώνει στο μεγαλοφυές έργο του, με απαράμιλλο ρεαλισμό, την κοινωνική και πολιτική κατάσταση της μεταναπολεόντειας περιόδου της Γαλλίας, και ασκεί οξύτατη, μέσω της Τέχνης, ιδεολογική και πολιτική κριτική στην άρχουσα τάξη και στην πολιτική εξουσία για την αναλγησία της.
Η πυραμιδική, σε τρία επίπεδα, αφήγηση του πίνακα ιστορεί τις ποιοτικές διαφορές στη συνείδηση των λαϊκών στρωμάτων της Γαλλίας την περίοδο της Παλινόρθωσης, όπου αντιπαρατίθενται στη μοιρολατρία και στην ηττοπάθεια, η ενεργητικότητα και η ελπίδα.
Όπως στο ναυάγιο της φρεγάτας «Μέδουσα» το πλήρωμα κι οι επιβάτες που ανήκαν στην άρχουσα τάξη της εποχής επιβιβάστηκαν σε σωσίβιους λέμβους κι οδηγήθηκαν με ασφάλεια στην ακτή, έτσι και στο οικονομικό και πολιτικό «ναυάγιο» του ελληνικού καπιταλισμού που βιώνουμε καθημερινά: η ελίτ του πλούτου της ελληνικής κοινωνίας έχει μεταφέρει τα δισεκατομμύρια ευρώ υπερκέρδη σε ασφαλή «λιμάνια» (τις τράπεζες της Ελβετίας, του Λιβάνου, της Σιγκαπούρης κλπ).
Όπως στο ναυάγιο της φρεγάτας «Μέδουσα» το πλήρωμα και τους επιβάτες που ανήκαν σε φτωχότερα λαϊκά στρώματα τους εγκατέλειψαν σε μια σχεδία με λίγες προμήθειες κι αποδεκατίστηκαν οι περισσότεροι -φτάνοντας μέχρι και τον κανιβαλισμό, έτσι και στο οικονομικό και πολιτικό «ναυάγιο» του ελληνικού καπιταλισμού: οι μισθοσυντήρητοι και ο λαός, με τα βάναυσα αντιλαϊκά μέτρα της κυβερνητικής εξουσίας και της περιλάλητης τρόικας, αφαιμάσσεται, ρημάζει κι εξαθλιώνεται στ’ όνομα ενός «ναυάγιου», τα αίτια του οποίου, ψευδώνυμα και σκόπιμα, ονόμασαν -τα καθεστωτικά κόμματα και η ιντελιγκέντσια του καθεστώτος- «δημόσιο χρέος».
Το δημόσιο χρέος έχει γίνει φετίχ, έχει αποκτήσει τις ιδιότητες του φετίχ της εμπορευματικής παραγωγής∙ έχει δαιμονοποιηθεί, έχει γίνει σαν τον καταστροφικό Αριμάν της ζωροαστρικής θρησκείας που κάποτε θα ηττηθεί από τον
Keywords
ακεπ, ακεπ, ελλαδα, γαλλια, ηττοπάθεια, τραπεζες, ψευδώνυμα, χρεος, εθνικη τραπεζα, κομματα, εθνικη, ηττοπάθεια, σημερινη, αφηγηση, γινει, δημοσιο, ευρω, ελπιδα, ετος, ονομα, σχεδια, τοκογλυφοι, τρια, ψευδώνυμα, ασφαλεια, πηγες
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Blogs
- Μωρό γεννήθηκε μόλις... 240 γραμμάρια!
- Το εορταστικο ωραριο περιμενουν οι εμποροι
- Μάθε πως να φτιάχνεις το δικό σου κραγιόν!
- Πόσες θερμίδες κρύβουν τα αγαπημένα μας σουβλάκια και όχι μόνο
- Ιδου οι αυθαιρετεσ(;) κατασκευες στο σπιτι του σμπωκου
- Νίκος Οικονομόπουλος – Γλυκόλογα [funny picture]
- "Σε ταπεινό Έλληνα αγρότη στο νησί της Θάσου ανήκουν μια κόκκινη Ferrari και Porsche"
- Β.ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ: Μη δείτε το αποψινό Πακέτο
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Ksipnistere
- "Σε ταπεινό Έλληνα αγρότη στο νησί της Θάσου ανήκουν μια κόκκινη Ferrari και Porsche"
- Το γραφείο Κυριακίδη, μετά την επίσκεψη Γκλέτσου
- Τότε που τα μαντήλια ένωναν τους Αρτινούς
- H… μεθεπόμενη Πρόεδρος της Γαλλίας
- ΑΚΕΠ:Το φετίχ του χρέους στη "Σχεδία της Μέδουσας"
- Ν. Νικολόπουλος: «Απαραίτητα τα ταχυδρομικά πρακτορεία στην περιφέρεια»
- Η κόρη του Τσακ Νόρρις!
- Ο ΣΥΓΑΠΑ στην Ονειρούπολη Δράμας: Γονείς σε δράση
- ΕΝΑΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΝΕΥΡΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ, ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΤΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ ΟΛΑ
- Τελευταία Νέα Ksipnistere
- ΑΚΕΠ:Το φετίχ του χρέους στη "Σχεδία της Μέδουσας"
- ώς η Ελλάδα ανταμείβει τα παιδιά της.
- Η κόρη του Τσακ Νόρρις!
- Με αφορμή την απάντηση του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη για την χρηματοδότηση της κατασκευής του φράχτη στον Έβρο.
- "Σε ταπεινό Έλληνα αγρότη στο νησί της Θάσου ανήκουν μια κόκκινη Ferrari και Porsche"
- Δουλεύεις από το σπίτι; Πρόσεχε!
- Ν. Νικολόπουλος: «Απαραίτητα τα ταχυδρομικά πρακτορεία στην περιφέρεια»
- Αναγκαίος ο καθορισμός αυστηρού θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των πολιτικών κομμάτων
- Το γραφείο Κυριακίδη, μετά την επίσκεψη Γκλέτσου
- Bρείτε τώρα το ksipnistere στο Facebook, Twitter, Google+ αλλά και στο Buzz....
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Blogs
- VIDEO: Ο θρύλος του batman τελειώνει…
- ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΩΤΕΣ.
- Ξεκινά η «δίκη» των υποβρυχίων
- [ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ] Τα 214,919 εκατ. ευρώ έφτασαν τα "φέσια" στην αγορά
- ΟΛΟΙ απόψε στις 8 στο ΑΛΤΕΡ...
- Αφισα παρουσιαζει την παναγια να κανει τεστ εγκυμοσυνησ!
- Time: ανθρωπος της χρονιας ο ανωνυμος διαδηλωτης
- Ενοχος ο Ζακ Σιράκ για υπεξαίρεση δημοσίου χρήματος
- Πόσες θερμίδες κρύβουν τα αγαπημένα μας σουβλάκια και όχι μόνο