Φυλετικός Κοινωνισμός μια οργανική συνωνυμία

Συναγωνίστριες και συναγωνιστές, σκοπός του παρόντος άρθρου είναι να μπει ένα λιθαράκι στα θεμέλια του ‘δικού μας’ σοσιαλισμού, ή αλλιώς κοινωνισμού, όπως είναι ο όρος στη γλώσσα μας. Η ιδεολογική θεμελίωση επί της αρχής (δηλαδή ως κοσμοθεωρίας και όχι ως ένα πακέτο οικονομικών μέτρων) του δικού μας κοινωνισμού είναι κατά τη γνώμη ακόμα ένα ζητούμενο παρά το πλούσιο ιδεολογικό μας παρελθόν από τoυς αδερφούς Strasser, το José Antonio, τον Ernst Rohm, τον Michael Kühnen και...
άλλους. Νoμίζω οτι πρέπει να τονιστεί αφού αποδειχθεί με λογικά επιχειρήματα ότι ο εθνικισμός ή ο φυλετισμός (για μας
έθνος = φυλή) είναι γεννήτορας του κοινωνισμού αλλά και το αντίστροφο. Αυτή η συνεπαγωγή και αντιστρόφως του εθνικισμού με τον κοινωνισμό αποτελεί τη μόνη ουσιαστικά εκ διαμέτρου αντίθετη ιδεολογία του διεθνιστικού καπιταλισμού που πάλι αποτελεί την αντίπαλη ταυτολογία αφού ‘εθνικός’ καπιταλισμός δεν μπορεί να υπάρξει αλλά ούτε και διεθνιστικός σοσιαλισμός αντίθετα με τις αντιφυσικές φαντασιώσεις της αριστεράς.

Λαμβάνοντας υπόψη κυρίως βιολογικά και ιστορικά αλλά και οικονομικά δεδομένα πρέπει να προχωρήσουμε μέσα από την ειλικρινή διαλεκτική και οχι την ερειστική να χτίζουμε τον Ελληνικό κοινωνισμό έστω και σαν έννοια αρχικά. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με τη μεγάλη συμμετοχή συναγωνιστών σε αυτό το διάλογο οι οποίοι προβληματίζονται έντονα σε αυτό το πεδίο, με την ελπίδα ότι στο τέλος όλοι να έχουμε μετατοπιστεί από τις αρχικές μας απόψεις κλείνοντας προς το νέο δημιούργημα. Νομίζω όλοι καταλαβαίνουμε την αξία του οικονομικοκοινωνικού συστήματος για το μέλλον της φυλής. Αν εκεί δεν είμαστε ιδεολογικά εύρωστοι, συμπαγείς και ετοιμόλογοι δεν θα μπορέσουμε ποτέ να αρθρώσουμε αξιοπρεπή οικονομικό λόγο. Επίσης πρέπει να γίνει σαφές ότι δεν είμαστε μια ‘μέση λύση’ μεταξύ κομμουνισμού και καπιταλισμού ούτε καν ο τρίτος δρόμος αλλά Ο ΜΟΝΟΣ δρόμος για την επιβίωση, το πολλαπλασιασμό και την ανέλιξη της φυλής. Δεν είμαστε απλά υβρίδια αλλά νέο είδος απόρροια της βιολογικής επιλογής!

Καταρχήν πρέπει να τονίσουμε ότι το γεγονός οτι ο εθνοκοινωνισμός δεν είναι μια κατά βάση οικονομική θεωρία δεν τον καθιστά λιγότερο ικανό να χειριστεί οικονομικά θέματα αντίθετα τον καθιστά την πλέον ιδανική θεωρία αφού τοποθετεί την οικονομία ως επιφαινόμενο της ανθρώπινης (βιολογικής) δραστηριότητας. Το ότι δε βάζουμε το κάρο πριν το άλογο όπως λέει ο σοφός λαός δε μας κάνει κακούς ζευγάδες αλλά σόφρωνες. Επίσης το οτι δεν έχουμε στις τάξεις μας έναν Άνταμ Σμιθ όπως οι καπιταλιστές ή ένα Μαρξ όπως οι κομμουνιστές είναι διότι δεν έχουμε φτάσει στη διαστροφή να θεωρούμε τους οικονομικούς νόμους (πχ προσφορά και ζήτηση, υπερσυγκέντρωση κεφαλαίων, επιτόκια κλπ) υπεράνω των φυσικών και βιολογικών. Αυτό που λέμε οικονομία με τη γενικότερη όχι με τη στενή σημερινή μορφή εμφανίζεται κατά τους ιστορικούς χρόνους και αλλάζει συνέχεια μορφή ως ατελές ανθρώπινο δημιούργημα, ενώ οι νόμοι των φυσικών επιστημών και των μαθηματικών καθώς και αυτοί που διέπουν τη φιλοσοφικ
Keywords
Τυχαία Θέματα