Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ, Ο π. ΠΑΙΣΙΟΣ ΚΑΙ ΤΟ 666

Του Παναγιώτη Τελεβάντου

Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης ασχολείται από δεκαετίες με την ερμηνεία της Αποκάλυψης, την έλευση του Αντιχρίστου, του δυσώνυμου αριθμού του θηρίου 666, κττ.

Ως εδώ φυσικά ποιος λογικός άνθρωπος θα μπορούσε να έχει αντίρρηση;

Εκείνο που δεν κατανοώ είναι γιατί ο σεβαστός μας Γέροντας επέλεξε να εμπλέξει τους π. Παίσιο και π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο στην ερμηνευτική της Αποκάλυψης που επιχειρεί. Ως γνωστόν και οι δύο άγιοι Γέροντες κατέγραψαν με απόλυτη σαφήνεια τις....
θέσεις τους γι’ αυτά τα θέματα.

Ως εικός οι
θέσεις που εκφράζει ο π. Βασίλειος έχουν προκαλέσει ιδιαίτερη - και απολύτως δικαιολογημένη πικρία - σε πολλούς πατέρες και αδελφούς, που αγωνίζονται τον καλό αγώνα της πίστεως που διαφωνούν μαζί του αναφορικά με την ερμηνευτική της Αποκάλυψης που υιοθετεί.

Αλλοι πάλιν δεν κατανοούν την τόσο ακατανόητη απροθυμία του να συνδράμει τον αγώνα εναντίον του ηλεκτρονικού φακελλώματος.

Οι διαβεβαιώσεις που δίνει ότι και ο ίδιος ανησυχεί για την ηλεκτρονική φυλακή δεν πείθουν κανένα εξαιτίας του σάλου που ξεσήκωσε στα καλά καθούμενα εναντίον όσων πολεμούσαν το ηλεκτρονικό φακέλλωμα, αλλά προπαντός επειδή διαπιστώνουν την πλήρη αδράνεια του για το θέμα.

Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΩΝ

Πέραν των όσων έχουν γραφτεί για το θέμα από τις μοναχικές συνοδίες - που είχαν άμεση εξάρτηση από τον Γέροντα Παίσιο και που είναι ασφαλώς οι κατεξοχήν αρμόδιες να διερμηνεύσουν τις πραγματικές θέσεις του Οσίου Γέροντα -, αφού είχαν το προνόμιο της πολυετούς καθημερινής αναστροφής μαζί του, θέλω να καταθέσω τον οβολό μου για να αντιληφθούμε όλοι ότι ο μακαριστός και εν Αγίοις αυλιζόμενος Γέροντας είχε πολύ συγκεκριμένες απόψεις για το 666, τις οποίες και εξέφραζε προς όλους με πολύ έντονο τρόπο που δεν άφηνε περιθώριο σε κανένα να παρεξηγήσει τα λεγόμενά του.

Η ΚΑΤΣΑΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟΥ π. ΚΛΕΟΠΑ

Πριν δεκαετίες είχα την κύρια ευθύνη της έκδοσης του περιοδικού “Ορθόδοξη Μαρτυρία”, του Παγκύπριου Συλλόγου των Φίλων του Αγίου Ορους.

Ορισμένα από τα κείμενα που δημοσίευε το περιοδικό ήταν δάνεια από άλλα περιοδικά. Στο τεύχος της “Ορθόδοξης Μαρτυρίας” 20 αναδημοσίευσα (προσέξτε αναδημοσίευσα) απόσπασμα άρθρου του αγίου Ρουμάνου ασκητή Κλεόπα Ηλίε, το οποίο μετέφρασε στα Ελληνικά ο π. Δαμασκηνός Γρηγοριάτης και το δημοσίευσε το περιοδικό “Οσιος Γρηγόριος” της Ιεράς Μονής Οσίου Γρηγορίου του Αγίου Ορους.

Σε λίγες βδομάδες, και αμέσως μετά που ο Γέροντας Παίσιος έλαβε το τεύχος της “Ορθόδοξης Μαρτυρίας”, μου έστειλε επιστολή φωτιά, που απηχούσε την έκρηξη της οργής του επειδή θεωρούσε την ερμηνεία του π. Κλεόπα πλανεμένη!!!

ΜΕ ΚΑΤΣΑΔΙΑΣΕ ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑ ΑΠΟ ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ π. ΚΛΕΟΠΑ!

Αντιλαμβάνεστε τη δυσχερή θέση που βρέθηκα. Μου κόπηκαν κυριολεκτικά τα γόνατα όταν παρέλαβα την επιστολή. Παρόλον ότι στην επιστολή του ο π.
Keywords
Τυχαία Θέματα