Χάρισον Φόρντ – Έλεν Μίρεν: Βήμα στο άγνωστο η σειρά «1923» της Paramount+

«Δεν είχαμε ιδέα για την υπόθεση, δεν είχαμε διαβάσει τα σενάρια, όταν υπογράφαμε τα συμβόλαια μας, ο Χάρισον και εγώ», δηλώνει η Έλεν Μίρεν για τη συμμετοχή της αλλά και του συναδέλφου της Χάρισον Φόρντ στη σειρά γουέστερν «1923» της Paramount+, το δεύτερο πρίκουελ της ανθολογίας «Yellowstone» του Τέιλορ Σερινταν που έκανε πρεμιέρα στη αρχή της εβδομάδας και ήδη έχει αποσπάσει θετικές -αν όχι διθυραμβικές- κριτικές.

Το «1923» διαδραματίζεται στις ανοιχτές εκτάσεις της Μοντάνα και είναι χρονικά τοποθετημένο

τρείς δεκαετίες νωρίτερα από τη γέννηση του πρωταγωνιστή του «Yellowstone» του Τζόν Ντάτον, που τον κάνει ο Κέβιν Κόστνερ, και 40 χρόνια ύστερα από τα γεγονότα του «1883» την άλλη σειρά που αποτελεί το πρώτο πρίκουελ του «Yellowstone».

Έλεν Μίρεν, 77 ετών και Χάρισον Φορντ, 80 ετών, εμφανίζονται ως Τζέικομπ και Κάρα, οι προπάτορες της οικογένειας Ντάτον, τα μέλη της οποίας προσπαθούν να διατηρήσουν τον έλεγχο στο μεγαλύτερο συνεχόμενο ράντσο βοοειδών στις Ηνωμένες Πολιτείες και αναπόφευκτα βρίσκονται σε ένα κύκλο αίματος και βίας.

Οι δύο πρωταγωνιστές εξήγησαν τους λόγους που δέχθηκαν να πρωταγωνιστήσουν με «κλειστά μάτια» σε ξεχωριστές συνεντεύξεις στο Hollywood Reporter. «Ο Χάρισον ήταν ο λόγος που δέχθηκα», είπε ο Μίρεν και αντίστοιχη απάντηση έδωσε ο Φόρντ για την συμπρωταγωνίστρια του.

«Εφόσον θα συμμετείχε ο Χάρισον, ήξερα ότι η παραγωγή είχε εξασφαλισμένη ποιότητα», δηλώνει η Μίρεν.

Οι δύο τους συνεργάζονται ξανά έπειτα από 36 χρόνια. Πίσω, στο πολύ μακρινό 1986 ήταν πρωταγωνιστικό δίδυμο στην ταινία «Η ακτή του κουνουπιού» («The Mosquito Coas») του Πίτερ Γουίερ σε σενάριο Πολ Σρέιντερ, βασισμένο σε νουβέλα του Πολ Θερού.

«Ε, τώρα, πώς να το κάνουμε, είμαστε λίγο ταλαιπωρημένοι», λέει με το βρετανικό φλέγμα που τη διακρίνει η Έλεν Μίρεν πλέκοντας το εγκώμιο του συμπρωταγωνιστή της: «Τότε ήταν φτασμένος ηθοποιός, αστέρας του κινηματογράφου κι εγώ, συγκριτικά, άγνωστη. Μάς άρεσε που δουλεύαμε μαζί όμως, αν και διαφορετικοί», περιγράφει και συνεχίζει με δόση χιούμορ «Ευτυχώς έχω καταφέρει να καλύψω λίγο από την απόσταση που μεσολαβούσε μεταξύ μας».

«Δέλεαρ για εμένα ήταν η Έλεν. Στη συνέχεια με τράβηξε το φιλόδοξο έργο», λέει ο Χάρισον Φορντ, τονίζοντας και εκείνος με τη σειρά του ότι δεν είχε ούτε σελίδα σεναρίου στα χέρια του όταν υπέγραφε συμβόλαιο. «Μόνον μια σύνοψη μού είχε δώσει ο Τέιλορ και μού ανέπτυξε τί είχε κατά νου. Αντιλήφθηκα ότι έχει αναπτύξει ένα έργο φιλόδοξο, μεγάλης κλίμακας και κινηματογραφικής εμβέλειας.  Για τον Τέιλορ κάθε επεισόδιο είναι μια ταινία διάρκειας μιας ώρα. Και αυτό ακριβώς εισπράττουμε ηθοποιοί, συντελεστές, θεατές», συμπληρώνει ο Φόρντ.

Τούτων δοθέντων η έκταση του έργου του Σέρινταν ενέπνευσε τους δύο σταρ του κινηματογράφου να πουν «ναι».

Η Μίρεν λέει ότι εμπιστεύτηκε τη δουλειά του Σέρινταν, όταν ανέλαβε τον ρόλο που της πρότεινε, αν και γνώριζε ελάχιστα για την ιστορία, αρχικά. «Ήταν ένα βήμα στο άγνωστο. Σα να πηδάς από ένα βατήρα στο νερό χωρίς να γνωρίζεις αν είναι ρηχά ή βαθιά τα νερά. Και τότε έφτασαν τα σενάρια. Και είπαμε «ουάου». Ενθουσιάστηκα από την αρχή».

Ο Χάρισον Φόρντ πιο μετρημένος έλεγε ότι «η ίδια η δουλειά αποτελεί ευχαρίστηση». Και με δεδομένα ότι το κοινό είναι υποψιασμένο και την δημοφιλία που έχει αναπτυχθεί γύρω από το τηλεοπτικό έπος «Yellowstone» καθώς έχει προβληθεί η σειρά με τον Κέβιν Κόστνερ, ο Φόρντ θεωρεί εξασφαλισμένη την επιτυχία του «1923».

Ωστόσο φρόντισε να κρατηθεί «μακριά» από τα δύο αυτά έργα. «Δεν ήθελα να επηρεαστώ από τις πληροφορίων άλλων. Ήθελα να έχω τη δική μου εμπειρία με τον Τέιλορ», λέει αναφερόμενος στο δημιουργό της τριλογίας και τον τρόπο δουλειάς. «Ο Τέιλορ Σέρινταν είναι εξαιρετικός συγγραφέας. Έχει φαντασία που καλπάζει αλλά και πλούτο πληροφοριών για να την κάνει πραγματικότητα. Ο τρόπος που αναπτύσσει και εξερευνά τους χαρακτήρες έχει πολύ ενδιαφέρον, μού κέντρισε το δικό μου και ειλικρινά ήθελα πολύ να δουλέψω μαζί του», συμπληρώνει.

Ο ίδιος δεν χρειάστηκε να μείνει στην ειδική, καουμπόικη, κατασκήνωση με άλογα που έστησε ο δημιουργός του «Yellowstone» για τους ηθοποιούς ώστε να προετοιμαστούν για τη ζωή στο ράντσο. «Έχω στην ιδιοκτησία μου άλογα εδώ και 40 χρόνια, έζησα στο Γουαϊόμινγκ για 40 χρόνια και ακόμα περνώ αρκετά διαστήματα της ζωής μου εκεί.  Επομένως δεν είναι κάτι καινούργιο για εμένα. Απλώς επανασυνδέομαι με τα  άλογα».

Διαβάστε επίσης:

Eurovision: «Η κάθοδος των μυρίων» υποψηφιοτήτων για την επιτροπή κοινού της ΕΡΤ

Εκτόξευσε τον δείκτη τηλεθέασης στα ύψη ο συναρπαστικός τελικός του Μουντιάλ

«MasterChef»- Σε σκληρή δοκιμασία οι κριτές από… κούνια – Στον αέρα του Star το νέο τρέιλερ

Keywords
Τυχαία Θέματα