ΕΛΣ: Θερμό χειροκρότημα για τον Βέρθερο
Η πολυαναμενόμενη πρεμιέρα του Βέρθερου στην Εθνική Λυρική Σκηνή πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη συγκίνηση και απέσπασε θερμότατο χειροκρότημα την Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023 στην κατάμεστη Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος στο ΚΠΙΣΝ. Το κοινό αποθέωσε όλους τους συντελεστές της παραγωγής και ιδιαιτέρως τους δύο πρωταγωνιστές, τον Φραντσέσκο Ντεμούρο στον ρόλο του Βέρθερου και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι που πραγματοποίησε το ντεμπούτο της στον ρόλο της Σαρλότ. Η παραγωγή, σε μουσική διεύθυνση Ζακ Λακόμπ και σκηνοθεσία Σπύρου Α. Ευαγγελάτου, υλοποιείται με τη στήριξη της δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ)
Το αριστούργημα του Ζυλ Μασνέ, το οποίο βασίζεται στο επιστολικό μυθιστόρημα του Γκαίτε, αναφέρεται στη δραματική ιστορία του αδιέξοδου έρωτα ανάμεσα στον νεαρό Βέρθερο και τη Σαρλότ. Από το 1892 που πρωτοπαρουσιάστηκε έως και σήμερα ο Βέρθερος παραμένει μια από τις δημοφιλέστερες όπερες του γαλλικού ρεπερτορίου, καθώς η μελωδική έμπνευση του Μασνέ είναι ιδιαίτερα πλούσια.
Η Εθνική Λυρική Σκηνή αναβίωσε την καλαίσθητη παραγωγή του 2014 σε σκηνοθεσία του Σπύρου Α. Ευαγγελάτου και σκηνικά και κοστούμια του Γιώργου Πάτσα, δύο κορυφαίων καλλιτεχνών του ελληνικού θεάτρου και της όπερας που δεν είναι πια μαζί μας. Την αναβίωση της σκηνοθεσίας υπέγραψε ο Ίων Κεσούλης, ενώ των σκηνικών και των κοστουμιών η Τότα Πρίτσα. Τον σχεδιασμό των βιντεοπροβολών έκανε η Ειρήνη Βιανέλλη και τους φωτισμούς η Μελίνα Μάσχα.
Για τους δύο πρωταγωνιστικούς ρόλους, η Εθνική Λυρική Σκηνή προσκάλεσε δύο κορυφαίους τραγουδιστές με διεθνή αναγνώριση. Στον ρόλο του Βέρθερου εντυπωσίασε με τη σκηνική του ερμηνεία και τις φωνητικές του δυνατότητες ο διακεκριμένος Ιταλός τενόρος Φραντσέσκο Ντεμούρο, λίγους μήνες μετά την εντυπωσιακή του εμφάνιση στον πρόσφατο Ριγολέττο της ΕΛΣ στο Ηρώδειο. Το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο της στον ρόλο της Σαρλότ πραγματοποίησε η κορυφαία μεσόφωνος Ανίτα Ρατσβελισβίλι, η οποία μάγεψε το κοινό με τη μοναδική της ερμηνεία. Υψηλού επιπέδου ερμηνείες έδωσαν στους ρόλους τους οι πρωταγωνιστές της ΕΛΣ Χρύσα Μαλιαμάνη, Νίκος Κοτενίδης, Γιάννης Γιαννίσης, Νικόλας Μαραζιώτης, Μαρίνος Ταρνανάς, οι οποίοι έλαβαν επίσης θερμό χειροκρότημα.
Στο πόντιουμ ο διεθνώς καταξιωμένος Καναδός αρχιμουσικός Ζακ Λακόμπ ανέδειξε τις ιδιαίτερες ποιότητες της μουσικής του Μασνέ επιτυγχάνοντας μια σπουδαία ερμηνεία από την Ορχήστρα της ΕΛΣ, την Παιδική Χορωδία και τους πρωταγωνιστές. Την Παιδική Χορωδία της ΕΛΣ διηύθυνε η Κωνσταντίνα Πιτσιάκου.
Χορηγός της παραγωγής είναι η PRODEA
Μέγας Δωρητής & Δωρητής παράστασης Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Βέρθερος
Ζυλ Μασνέ
23, 26, 28, 31 Μαρτίου & 2, 4 Απριλίου 2023
Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος Εθνικής Λυρικής Σκηνής – ΚΠΙΣΝ
Μουσική διεύθυνση: Ζακ Λακόμπ | Σκηνοθεσία: Σπύρος Α. Ευαγγελάτος
Στον ρόλο του Βέρθερου ο Φραντσέσκο Ντεμούρο
Στον ρόλο της Σαρλότ κάνει το ντεμπούτο της η Ανίτα Ρατσβελισβίλι
Ένα καλλιτεχνικό γεγονός διεθνούς ακτινοβολίας παρουσιάζει η Εθνική Λυρική Σκηνή. Ο Βέρθερος του Ζυλ Μασνέ, σε σκηνοθεσία του αείμνηστου Σπύρου Α. Ευαγγελάτου, φέρνει στην Εθνική Λυρική Σκηνή την κορυφαία μεσόφωνο της εποχής μας Ανίτα Ρατσβελισβίλι, η οποία θα αναμετρηθεί για πρώτη φορά στην καριέρα της με τον ρόλο της Σαρλότ. Διευθύνει ο διεθνώς καταξιωμένος Καναδός αρχιμουσικός Ζακ Λακόμπ, ενώ τον ρόλο του τίτλου ερμηνεύει ο σπουδαίος Ιταλός τενόρος Φραντσέσκο Ντεμούρο. Από τις 23 Μαρτίου 2023 και για έξι παραστάσεις στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Η παραγωγή υλοποιείται με τη στήριξη της δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) για την ενίσχυση της καλλιτεχνικής εξωστρέφειας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.
Ο Βέρθερος του Ζυλ Μασνέ, μια από τις δημοφιλέστερες όπερες του γαλλικού ρεπερτορίου, γράφτηκε περίπου έναν αιώνα μετά το επιστολικό μυθιστόρημα του Γκαίτε στο οποίο βασίζεται. Η όπερα αναφέρεται στην ιστορία του αδιέξοδου έρωτα ανάμεσα στον νεαρό Βέρθερο και τη Σαρλότ. Όταν ο Βέρθερος αντιλαμβάνεται ότι δεν έχει καμία ελπίδα, αυτοκτονεί. Η Σαρλότ, που έχει αντιληφθεί την κρισιμότητα της κατάστασης, σπεύδει κοντά του και τον προλαβαίνει λίγο πριν εκείνος ξεψυχήσει.
Όπως και ο Φάουστ του Γκαίτε (που ως λυρικό έργο έγινε κυρίως γνωστός από την εκδοχή του Γκουνό), έτσι και ο Βέρθερος κατέκτησε τον χώρο της όπερας έχοντας μελοποιηθεί από Γάλλο συνθέτη, τον σπουδαίο Ζυλ Μασνέ. Η όπερα του Μασνέ, η οποία σκιαγραφεί με δεξιοτεχνικό τρόπο τον ποιητικό χαρακτήρα του ιδεαλιστή Βέρθερου και της παγιδευμένης στις κοινωνικές επιταγές Σαρλότ, γνώρισε τεράστια επιτυχία τον καιρό που γράφτηκε, μεταφράστηκε σε πολλές γλώσσες και επηρέασε από τα ήθη ως τη μόδα της εποχής.
Ο οπερατικός Βέρθερος ακολουθεί τους δικούς του κανόνες, παίρνοντας ουσιαστικές αποστάσεις από το πρωτότυπο. Διατηρεί τη σύγκρουση με τον περίγυρο και τις κοινωνικές συμβάσεις, αλλά αφήνει κατά μέρος τις φιλοσοφικές αναζητήσεις. Η ιστορία του ήρωα του Γκαίτε ενέπνευσε στον Γάλλο συνθέτη μουσική μεγάλου λυρισμού και σπάνιας τρυφερότητας, από την οποία δεν λείπουν έντονα δραματικά ξεσπάσματα. Η μελωδική έμπνευση του Μασνέ στον Βέρθερο είναι ιδιαίτερα πλούσια. Μέσα από αυτήν διεισδύει στην ψυχολογία των βασικών του χαρακτήρων, πλάθοντας ανάγλυφες προσωπικότητες. Όσο προχωρά η όπερα και από την αθωότητα και τις απλές χαρές της οικογενειακής και κοινωνικής ζωής το έργο εστιάζει στη συναισθηματική ζωή των δύο βασικών χαρακτήρων, τόσο η μουσική περνά από την περιγραφή της εξωτερικής, δημόσιας εικόνας τους στην απόδοση του περίπλοκου, σκοτεινού εσωτερικού τους κόσμου.
Ο Βέρθερος είναι η τελευταία όπερα που σκηνοθέτησε ο Σπύρος Α. Ευαγγελάτος, μια εμβληματική μορφή του θεάτρου και της όπερας στην Ελλάδα, και πρωτοπαρουσιάστηκε από την ΕΛΣ το 2014 στο Θέατρο Ολύμπια. O Σπύρος Α. Ευαγγελάτος, γιος του κορυφαίου Έλληνα μουσουργού Αντίοχου Ευαγγελάτου, διατέλεσε για πολλά χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής και πρόεδρος του Δ.Σ. της ΕΛΣ, ενώ, παράλληλα με την πορεία του στο θέατρο, σκηνοθέτησε με ιδιαίτερη επιτυχία διάσημες όπερες των Βέρντι, Μπιζέ, Πουτσίνι, Ροσσίνι, Μότσαρτ, Μπρίττεν κ.ά. Την αναβίωση της σκηνοθεσίας υπογράφει ο Ίων Κεσούλης.
Τα σκηνικά και τα κοστούμια της παραγωγής υπέγραψε μια άλλη κορυφαία μορφή του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού, ο αλησμόνητος σκηνογράφος και ενδυματολόγος του θεάτρου, της όπερας και του σινεμά Γιώργος Πάτσας. Την αναβίωση των σκηνικών και των κοστουμιών υπογράφει η Τότα Πρίτσα.
Διευθύνει ο διεθνώς αναγνωρισμένος Καναδός αρχιμουσικός Ζακ Λακόμπ, ο οποίος έχει διευθύνει τον Βέρθερο, μεταξύ άλλων, στη Μετροπόλιταν της Νέας Υόρκης, στο Βανκούβερ, στη Νίκαια της Γαλλίας και στο Θέατρο των Ηλυσίων Πεδίων στο Παρίσι. Ο Λακόμπ, που έχει χαρακτηριστεί ως «προικισμένος και φιλόδοξος» αρχιμουσικός από τους New York Times, έχει διευθύνει πολλές από τις σημαντικότερες συμφωνικές ορχήστρες σε Ευρώπη και Αμερική, ενώ έχει συνεργαστεί με κορυφαία λυρικά θέατρα όπως η Βασιλική Όπερα του Λονδίνου, η Γερμανική Όπερα του Βερολίνου, καθώς και με Όπερες του Καναδά, της Μασσαλίας, του Μόντε Κάρλο, του Μονάχου, της Αβινιόν, της Φιλαδέλφειας κ.ά.
Τον ρόλο του τίτλου θα ερμηνεύσει ο διακεκριμένος Ιταλός τενόρος Φραντσέσκο Ντεμούρο, ο οποίος ενθουσίασε το κοινό στον πρόσφατο Ριγολέττο της ΕΛΣ στο Ηρώδειο. Ο Ντεμούρο, ένας από τους πιο περιζήτητους τενόρους σε Ευρώπη και Αμερική, έχει διαγράψει μια εντυπωσιακή πορεία στα σπουδαιότερα λυρικά θέατρα του κόσμου όπως, μεταξύ άλλων, η Σκάλα του Μιλάνου, η Μετροπόλιταν της Νέας Υόρκης, η Βασιλική Όπερα του Λονδίνου, η Εθνική Όπερα του Παρισιού, η Κρατική Όπερα της Βιέννης, η Όπερα του Σαν Φρανσίσκο, το Ρεάλ της Μαδρίτης, η Γερμανική Όπερα του Βερολίνου, οι Όπερες της Φλωρεντίας, της Νάπολης, του Αμβούργου, του Μονάχου, της Φρανκφούρτης κ.ά.
Στον ρόλο της Σαρλότ θα κάνει το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο της η κορυφαία μεσόφωνος Ανίτα Ρατσβελισβίλι, την οποία ο Ρικκάρντο Μούτι χαρακτήρισε ως την «καλύτερη μέτζο του πλανήτη στις μέρες μας» σε άρθρο των New York Times με τίτλο «Μια νεαρή τραγουδίστρια συναρπάζει τον κόσμο της όπερας». Η Ρατσβελισβίλι, μια πραγματική σταρ της όπερας, διαγράφει θεαματική πορεία στα σημαντικότερα λυρικά θέατρα του πλανήτη με τεράστια επιτυχία και διθυραμβικές κριτικές από τα μεγαλύτερα ΜΜΕ του κόσμου. Η Ρατσβελισβίλι, από το ιστορικό ντεμπούτο της στη Σκάλα του Μιλάνου ως επιλογή του Ντάνιελ Μπάρενμποϊμ και μέσα σε μια δεκαετία, κατάφερε να ξεχωρίσει διεθνώς με την επιβλητική και δυναμική σκηνική παρουσία της, την εντυπωσιακής ποιότητας και όγκου φωνή της, τις εξαιρετικά προσεκτικές επιλογές ρεπερτορίου, την απόλυτη συνέπεια και την αφιέρωσή της στη λυρική τέχνη. Μετά την πρώτη της συγκλονιστική εμφάνιση στην Ελλάδα, τον Ιούλιο του 2018 στην Κάρμεν της ΕΛΣ, ανέπτυξε μια στενή επαφή με την Εθνική Λυρική Σκηνή και επέστρεψε στην Αθήνα το 2020 για μια ιστορική συναυλία στη Ρωμαϊκή Αγορά, την οποία παρακολούθησαν διαδικτυακά πάνω από 1.000.000 θεατές σε όλο τον κόσμο, αλλά και το 2021 στο μοναδικό Γκαλά Βέρντι της ΕΛΣ στο Καλλιμάρμαρο, μαζί με την Α. Νετρέμπκο, τον Γ. Εϊβάζοφ και τον Δ. Πλατανιά.
Στον ρόλο του Αλμπέρ ο Νίκος Κοτενίδης, τουΔιοικητή ο Γιάννης Γιαννίσης, του Σμιτ ο Νικόλας Μαραζιώτης, του Γιόχαν ο Μαρίνος Ταρνανάς, του Mπρύλμαν ο Ιωάννης Κοντέλλης, της Σοφί η Χρύσα Μαλιαμάνη και της Καίτχεν η Αιμιλία Τσιμιδάκη.
Την Παιδική Χορωδία της ΕΛΣ διευθύνει η Κωνσταντίνα Πιτσιάκου.
Ο Βέρθερος με μια ματιά
Ο συνθέτης: Ο Γάλλος συνθέτης Ζυλ Εμίλ Φρεντερίκ Μασνέ γεννήθηκε στις 12 Μαΐου 1842. Έλαβε τα πρώτα μαθήματα πιάνου από τη μητέρα του και μόλις 11 ετών γράφτηκε στο Ωδείο του Παρισιού. Όταν οι γονείς του έφυγαν από την πόλη, ο Ζυλ συνέχισε τις σπουδές του μένοντας σε φίλους και εργαζόμενος, μεταξύ άλλων, ως τυμπανιστής στο Λυρικό Θέατρο. Το 1862 κέρδισε το περίφημο Βραβείο της Ρώμης. Η πρώτη του όπερα παρουσιάστηκε το 1867 ενώ το 1873 το δραματικό ορατόριό του Μαρία Μαγδαληνή απέσπασε ιδιαίτερα επαινετικά σχόλια από τους Τσαϊκόφσκι, Ντ’Αντύ, και Γκουνό. Στη σταδιοδρομία του τον βοήθησαν ο Αμπρουάζ Τομά, συνθέτης της όπερας Μινιόν και ο εκδότης Ζωρζ Αρτμάν. Από πολύ νωρίς τιμήθηκε με πολύ σημαντικές διακρίσεις και μόλις 36 ετών εξελέγη ως το νεότερο μέλος της Γαλλικής Ακαδημίας. Συνέθεσε περισσότερες από τριάντα όπερες. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν τα έργα Ηρωδιάδα (1881/84), Μανόν (1884), Βέρθερος (1892/93), Θαΐς (1894/98), Δον Κιχώτης (1910). Πέθανε στο Παρίσι το 1912 μετά από μακρόχρονη μάχη με τον καρκίνο.
Το έργο: Λυρικό δράμα σε τέσσερις πράξεις, ο Βέρθερος βασίζεται σε ποιητικό κείμενο των Εντουάρ Μπλω, Πωλ Μιλλιέ και Ζωρζ Αρτμάν, που με τη σειρά του στηρίζεται στο επιστολικό μυθιστόρημα του Γιόχαν Βόλφγκανγκ φον Γκαίτε Τα πάθη του νεαρού Βέρθερου (1774).
Πρεμιέρες: Η παγκόσμια πρώτη παρουσίαση του έργου πραγματοποιήθηκε στην Όπερα της Αυλής της Βιέννης στις 16 Φεβρουαρίου 1892, όπου το έργο δόθηκε στα γερμανικά. Η πρώτη παρουσίαση στα γαλλικά ακολούθησε στη Γενεύη, στις 27 Δεκεμβρίου 1892. Η όπερα εντάχθηκε στο δραματολόγιο της ΕΛΣ στις 4 Ιανουαρίου 1962. Παρουσιάστηκε στο Θέατρο Ολύμπια σε ελληνική μετάφραση του συνθέτη Γεωργίου Σκλάβου και μουσική διεύθυνση του Τότη Καραλίβανου.
Σύνοψη
Α΄ Πράξη / Βέτσλαρ, Ιούλιος 1780. Ο Διοικητής, ο οποίος είναι πλέον χήρος, μαθαίνει στα νεότερα παιδιά του τα κάλαντα. Η Σαρλότ ετοιμάζεται να πάει σ’ έναν χορό. Ο αρραβωνιαστικός της, ο Αλμπέρ, λείπει σε ταξίδι. Έτσι, θα τη συνοδέψει ο Βέρθερος, ο οποίος φτάνει την ώρα που η Σαρλότ ετοιμάζει το δείπνο για τα αδέλφια της, όπως ακριβώς έκανε η μητέρα της πριν πεθάνει. Φεύγουν μαζί για τον χορό. Απρόοπτα επιστρέφει από το ταξίδι του ο Αλμπέρ. Δεν είναι βέβαιος για τα αισθήματα της Σαρλότ και ξαφνιάζεται που δεν βρίσκει την αγαπημένη του στο σπίτι, όμως η Σοφί, η μικρή της αδελφή, τον καθησυχάζει. Ο Αλμπέρ φεύγει και ενημερώνει ότι θα επιστρέψει το επόμενο πρωί. Ο Βέρθερος και η Σαρλότ επιστρέφουν αργά το βράδυ από τον χορό. Ο Βέρθερος συνειδητοποιεί ότι έχει ερωτευτεί τη Σαρλότ αλλά η είδηση της άφιξης του Αλμπέρ τον εμποδίζει να της εξομολογηθεί τα αισθήματά του. Η Σαρλότ θυμάται πως είχε υποσχεθεί στη μητέρα της, καθώς πέθαινε, να παντρευτεί τον Αλμπέρ. Ο Βέρθερος είναι σε απόγνωση.
Β΄ Πράξη / Τρεις μήνες αργότερα η Σαρλότ και ο Αλμπέρ έχουν παντρευτεί. Καθώς πηγαίνουν προς την εκκλησία, τους ακολουθεί μελαγχολικός ο Βέρθερος. Η Σοφί προσπαθεί να του φτιάξει τη διάθεση. Όταν η Σαρλότ βγαίνει από την εκκλησία, εκείνος της μιλά για την πρώτη τους συνάντηση. Η Σαρλότ τον παρακαλεί να μην την ξανασυναντήσει μέχρι την ημέρα των Χριστουγέννων. Ο Βέρθερος σκέφτεται την αυτοκτονία ενώ η Σαρλότ παρηγορεί τη Σοφί, η οποία δεν κατανοεί την αλλόκοτη συμπεριφορά του Βέρθερου. Ο Αλμπέρ συνειδητοποιεί ότι ο Βέρθερος είναι ερωτευμένος με τη γυναίκα του.
Γ΄ Πράξη / Παραμονή Χριστουγέννων. Η Σαρλότ είναι μόνη στο σπίτι. Διαβάζει και ξαναδιαβάζει τα γράμματα που της έχει στείλει ο Βέρθερος. Ξαφνικά ο Βέρθερος εμφανίζεται στο σπίτι της. Καθώς της διαβάζει στίχους από ένα ποίημα, συνειδητοποιεί ότι και εκείνη τον αγαπά. Για μια στιγμή αγκαλιάζονται, αλλά η Σαρλότ συνέρχεται αμέσως και τον διώχνει. Επιστρέφει ο Αλμπέρ που βλέπει τη Σαρλότ ταραγμένη. Φτάνει μήνυμα από τον Βέρθερο: παρακαλεί τον Αλμπέρ να του δανείσει τα πιστόλια του, καθώς, όπως εξηγεί, θα φύγει για μακρινό ταξίδι. Η Σαρλότ έχει πολύ κακό προαίσθημα και σπεύδει αμέσως να βρει τον Βέρθερο. Ακολουθεί ορχηστρικό ιντερμέδιο και έπεται η τελευταία πράξη, χωρίς διακοπή.
Δ΄ Πράξη / Ο Βέρθερος κείτεται θανάσιμα πληγωμένος στο δωμάτιό του. Η Σαρλότ δεν πρόλαβε το κακό. Τον παρηγορεί, ομολογώντας πως κι εκείνη τον αγαπά. Εκείνος ζητά τη συγγνώμη της. Καθώς πεθαίνει, η Σαρλότ λιποθυμά. Έξω από το παράθυρο ακούγονται φωνές παιδιών που τραγουδούν τα κάλαντα.
Όπερα • Αναβίωση
Βέρθερος
Ζυλ Μασνέ
23, 26, 28, 31 Μαρτίου & 2, 4 Απριλίου 2023
Ώρα έναρξης: 19.30 (Κυριακή: 18.30)
Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος Εθνικής Λυρικής Σκηνής – ΚΠΙΣΝ
Μουσική διεύθυνση: Ζακ Λακόμπ
Σκηνοθεσία: Σπύρος Α. Ευαγγελάτος
Αναβίωση σκηνοθεσίας: Ίων Κεσούλης
Σκηνικά, κοστούμια: Γιώργος Πάτσας
Αναβίωση σκηνικών, κοστουμιών: Τότα Πρίτσα
Σχεδιασμός βιντεοπροβολών: Ειρήνη Βιανέλλη / Four Doors
Φωτισμοί: Μελίνα Μάσχα
Διεύθυνση παιδικής χορωδίας: Κωνσταντίνα Πιτσιάκου
Βέρθερος: Φραντσέσκο Ντεμούρο
Αλμπέρ: Νίκος Κοτενίδης
Διοικητής: Γιάννης Γιαννίσης
Σμιτ: Νικόλας Μαραζιώτης
Γιόχαν: Μαρίνος Ταρνανάς
Mπρύλμαν: Ιωάννης Κοντέλλης
Σαρλότ: Ανίτα Ρατσβελισβίλι
Σοφί: Χρύσα Μαλιαμάνη
Καίτχεν: Αιμιλία Τσιμιδάκη
Με την Ορχήστρα και την Παιδική Χορωδία της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής της αποστολής
Εισιτήρια: €15, €20, €35, €40, €50, €55, €65, €90 | Φοιτητικό, παιδικό: €15 | Περιορισμένης ορατότητας: €10
Προπώληση: Ταμεία ΕΛΣ (2130885700 – καθημερινά 9.00-21.00) & www.ticketservices.gr
Χορηγός PRODEA
Μέγας Δωρητής ΕΛΣ & Δωρητής παράστασης
Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ειδήσεις
- Απεργία 28 Μαρτίου: «Παραλύει» η Αττική – Ποια Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σηκώνουν το χειρόφρενο
- Πώς Γερμανία και Βρετανία έβαλαν τέλος στην κλοπή χαλκού από τους σιδηροδρόμους τους
- Π. Μπεχράκης στο Πρώτο: Η πανδημία “πεθαίνει από γεράματα”- Δεν την νικήσαμε, μας νίκησε (audio)
- Μάρα Δαρμουσλή για την πυρκαγιά στη Νέα Σμύρνη: «Δικό μας το εστιατόριο, δεν είχαμε απειλές»
- «Μουδιασμένη και σοκαρισμένη» η Τρέμη μετά τη συνέντευξη Μικρούτσικου λέει η Μεσσαροπούλου
- Η Γαλλία φλέγεται: Εκατομμύρια κόσμου στους δρόμους - Άγρια επεισόδια (VIDEO)
- Η ανευθυνότητα της απλής αναλογικής
- Άνδρας οδήγησε το αυτοκίνητό του πάνω σε πλήθος σε πάρκινγκ αεροδρομίου στη Γερμανία
- Τζένιφερ Γκέιτς: Η 26χρονη κόρη του Μπιλ Γκέιτς με την αμύθητη περιουσία – Πού επενδύει
- Εξελίξεις με Χάμες στον Ολυμπιακό
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Το Ποντικι
- Γερμανία: Άνδρας έριξε το αυτοκίνητό του πάνω σε πλήθος – Αναφορές για τραυματίες
- Ελένη Χατζίδου: Ξεσπά για τα σχόλια για τα κιλά της – «Κάθε μέρα με ρωτούν αν είμαι έγκυος» (Video)
- Μύκονος: «Με έστειλαν αιμόφυρτο στο νοσοκομείο» – Η περιγραφή του αρχαιολόγου (video)
- Προκριματικά Euro 2024: Μονόδρομος για την Εθνική το νικηφόρο ξεκίνημα κόντρα στο Γιβραλτάρ
- «Βουτιά» για τη Deutsche Bank – «Τρίζουν» οι τραπεζικές μετοχές
- Ηλιούπολη: Προθεσμία πήρε ο προπονητής Τάε Κβον Ντο – Τη Δευτέρα η απολογία του
- Ράμφος και Ευθυμίου συζητούν για την τεχνολογία αλλά και την οικογένεια
- ΕΛΣ: Θερμό χειροκρότημα για τον Βέρθερο
- Αμαλιάδα: Στο χειρουργείο η 10χρονη που πυροβολήθηκε από τον αδερφό της – Υπό κράτηση ο παππούς τους
- 25η Μαρτίου: Ολοκληρώθηκε η μαθητική παρέλαση (Photos)
- Τελευταία Νέα Το Ποντικι
- ΕΛΣ: Θερμό χειροκρότημα για τον Βέρθερο
- Γερμανία: Άνδρας έριξε το αυτοκίνητό του πάνω σε πλήθος – Αναφορές για τραυματίες
- Καγιά: «Θα κάνω lifting προσώπου» (video)
- Προκριματικά Euro 2024: Μονόδρομος για την Εθνική το νικηφόρο ξεκίνημα κόντρα στο Γιβραλτάρ
- Δημοτικό Θέατρο Πειραιά – «Ανεμοδαρμένα ύψη»: Ολοκληρώνονται οι παραστάσεις Κυριακή 2 Απριλίου
- Ράμφος και Ευθυμίου συζητούν για την τεχνολογία αλλά και την οικογένεια
- Ηλιούπολη: Προθεσμία πήρε ο προπονητής Τάε Κβον Ντο – Τη Δευτέρα η απολογία του
- Θάνος Καληώρας: «Η συμμετοχή παικτών ριάλιτι σε παραστάσεις δεν θα είναι μακροχρόνια ούτε επιτυχημένη» (Video)
- Σύντομα η ουκρανική αντεπίθεση στο Μπαχμούτ – Αλλάζει στόχους η Ρωσία; (videos)
- Αμαλιάδα: Στο χειρουργείο η 10χρονη που πυροβολήθηκε από τον αδερφό της – Υπό κράτηση ο παππούς τους
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ειδήσεις
- Τουρκία και Ουγγαρία ενημέρωσαν τη Φινλανδία ότι θα επικυρώσουν την ένταξή της στο ΝΑΤΟ
- «Πράσινο» του ΟΣΕ για συντήρηση του Προαστιακού – Τι προβλέπει η εργολαβία
- Χαλκιδική: Έδωσε σημεία ζωής η 26χρονη που είχε εξαφανιστεί με την κόρη της
- CEO TikTok: Κατέθετε για πάνω από 5 ώρες στο αμερικανικό Κογκρέσο
- Αλέξης Τσίπρας: H ανεπάρκεια και η διαφθορά είναι δύο από τα βασικά χαρακτηριστικά της διακυβέρνησης της ΝΔ
- HP Hellas: «Επιθετική» πολιτική για την αύξηση των μεριδίων αγοράς
- Βίκυ Καγιά: «Η booker της Χατζηπαντελή μου ζήτησε συγγνώμη»
- “Χειρόφρενο” την Τρίτη 28 Μαρτίου, τραβούν μετρό, ηλεκτρικός και τραμ
- Βανδαλισμοί από αγνώστους στο χώρο των Τάφων των Βενιζέλων
- Πάφος: Ανατροπή στην υπόθεση θανάτου της 28χρονης- Ελεύθερος ο 31χρονος σύντροφός της