Duke Nukem Forever – Must Play Ιουνίου '11

Επιτέλους κυκλοφόρησε… και δεν είναι ψέμα.Ένα από τα πιο πετυχημένα franchises, το Duke Nukem ήταν –μαζί με το Doom-  ο κυριότερος λόγος για να αγοράσεις PC όταν κυκλοφόρησε στις αρχές της δεκαετίας του ’90. Από τότε κυκλοφόρησαν άλλες δύο συνέχειες και ο Duke είχε αρχίσει να εξελίσσεται σε μία από τις μεγαλύτερες μορφές των video games παρέα με τους Sonic
και Mario από τις κονσόλες.Ξεκινάμε  την ιστορική μας αναδρομή το 1997 όπου η πάντα φιλόδοξη 3D Realms ανακοινώνει το Duke Nukem Forever. Τα πρώτα screenshots και λεπτομέρειες του παιχνιδιού κατακλύζουν τον ειδικό τύπο και ξεσηκώνουν τους οπαδούς της σειράς. Όλα έδειχναν πως το budget του παιχνιδιού και η μηχανή γραφικών του, θα το έκαναν ασυναγώνιστο… Και κάπου εκεί άρχισε να στραβώνει το πράγμα. Οι πιθανές ημερομηνίες κυκλοφορίας άρχισαν να διαδέχονται η μία την άλλη, το παιχνίδι συχνά έφτανε σε ένα σχεδόν τελικό σημείο ανάπτυξης, αλλά επειδή στο μεταξύ κυκλοφορούσαν καινούριες μηχανές γραφικών η 3D Realms το παρατούσε και ξανάρχιζε από το μηδέν. Το αποκορύφωμα ήταν το 2001 όταν μετά από πολλή «καζούρα» των δημοσιογράφων και αποδοκιμασία από το κοινό, η 3D Realms ανακοίνωσε πως το Duke Nukem forever θα κυκλοφορήσει «όταν ολοκληρωθεί». Fast forward στο 2009 όπου και επίσημα ανακοινώθηκε πως το παιχνίδι εγκαταλείπεται οριστικά, ενώ κυκλοφορούν ακόμα περισσότερα screenshots και video, τα οποία δίνουν καλά δείγματα γραφής. Ακολούθησε μήνυση της Take Two στην 3D Realms, ενώ το 2010 ανακοινώνεται πως τελικά η Gearbox Games αναλαμβάνει να ολοκληρώσει τον τίτλο και δεσμεύεται για κυκλοφορία μέσα στο 2011.  Μετά από αυτήν την μεγάλη (αλλά αναγκαία) εισαγωγή-ιστορική αναδρομή, σας παρουσιάζουμε τον δεκατεσσάρων ετών, τίτλο της 2K Games…  TIME TO BRING THE PAIN!Τα παιχνίδια έγιναν πολύ γνωστά λόγω του χαρακτήρα του Duke. Σκληρός, βωμολόχος, γυναικάς και ολίγον  τρελός, ο Duke είναι μορφή. Αυτό είναι κάτι παραπάνω από φανερό στην αρχή του Duke Nukem Forever (DNF εφεξής) όταν ο παίκτης πιάνει πρώτη φορά στα χέρια του το χειριστήριο για να ανακαλύψει τις πτυχές του χαρακτήρα του Duke. Για μεγάλο χρονικό διάστημα, στην αρχή, δεν θα συναντήσεις ούτε έναν εχθρό. Ξεκινάς στο ρετιρέ του Duke όπου μπορείς να παίξεις μπιλιάρδο, φλιπεράκι, να κάνεις βάρη, να δώσεις αυτόγραφο σε θαυμαστή σου, ακόμα και να πας προς νερού σου.Όλα αυτά γίνονται για καλό λόγο. Ο σχεδιασμός του παιχνιδιού είναι τέτοιος που σου επιβάλλει να ταυτιστείς με τον τεράστιος εγωισμό του Duke, έτσι ώστε να ευχαριστηθείς ακόμα περισσότερο το να ανατινάζεις εξωγήινους αργότερα. Για να σπρωχτεί μάλιστα ο παίκτης ακόμα πιο πολύ προς αυτήν την κατεύθυνση, οτιδήποτε cool κάνει ο Duke βοηθάει το ego-meter (μετρητής-εγωισμού!) που είναι το αντίστοιχο του Health meter σε άλλα FPS. Μπορείς να αυξήσεις τον μετρητή νικώντας bosses ή όταν δέχεσαι κάποιον πυροβολισμό και μετά καλύπτεσαι για να αναρρώσεις.  Μιλώντας για τους μηχανισμούς του gameplay, το καλύτερο item στα χέρια του Duke είναι η μπύρα. Όταν ο Duke πιεί μπύρα, γίνεται πιο σκληρός και μπορεί να δε
Keywords
Τυχαία Θέματα