Xbox One: γραφικά με υποβοήθηση από το cloud

Μια διαφορετική προσέγγιση στην cloud επεξεργασία.

Μπορεί η επίσημη πρώτη παρουσίαση του Xbox One να πραγματοποιήθηκε πριν λίγες ημέρες, ωστόσο μέχρι το λανσάρισμά του στην αγορά είναι βέβαιο ότι θα αποκαλύπτονται συνεχώς νέες πληροφορίες για τις δυνατότητές του. Όπως για παράδειγμα η cloud υποβοήθηση των παιχνιδιών, λεπτομέρειες της οποίας αποκάλυψε ο Matt Booty της Microsoft

στο Ars Technica.

Πώς λοιπόν θα βοηθήσουν τα παιχνίδια του Xbox One οι 300.000 νέοι servers που η εταιρεία πρόσθεσε στο Xbox LIVE; Σύμφωνα με τον Matt Booty, η βελτιωμένη cloud αρχιτεκτονική θα επιταχύνει τις εργασίες που επιβαρύνουν πολύ τη GPU και τη CPU, αλλά που δεν επηρεάζονται από latency. Παραδείγματα τέτοιων εργασιών αποτελούν ο υπολογισμός του φωτισμού μέσα απ’ το φύλλωμα των δένδρων σε σκηνές βιντεοπαιχνιδιών που εξελίσσονται σε δάση, η κίνηση των ρούχων των χαρακτήρων και άλλα πολλά. Τα παραπάνω, λοιπόν, μπορούν να διαχειρίζονται από το cloud, σε μηχανήματα με πολλαπλάσια επεξεργαστική ισχύ από το Xbox One. Για την ακρίβεια, η Microsoft δηλώνει πως σε κάθε Xbox One, θα αντιστοιχούν τρία εικονικά μηχανήματα στο cloud.

Αυτό σημαίνει ότι οι developers θα πρέπει να μάθουν να διαχειρίζονται σωστά την ομαλή μετάβαση από τα γραφικά της κονσόλας στα γραφικά με την υποβοήθηση cloud, μιας και τα πρώτα δευτερόλεπτα της κάθε σκηνής θα βασίζονται αποκλειστιά στις δυνατότητες της κονσόλας, προτού συνδράμουν οι servers. Σημαίνει επίσης ότι τα video games ενδέχεται να δείχνουν καλύτερα όταν είσαι online, όμως θα μπορείς να παίζεις ακόμα και χωρίς να υπάρχει σύνδεση στο Internet. Ενδιαφέρον.

Keywords
Τυχαία Θέματα