Η Λυσιστράτη του Αριστοφάνη επιστρέφει στην Αθήνα!
Η Λυσιστράτη του Αριστοφάνη, η μεγαλοφυέστερη σύλληψη αντιπολεμικής κωμωδίας του παγκόσμιου θεάτρου, επιστρέφει δυναμικά στην Αθήνα μετά από πολλές sold out παραστάσεις σε όλη την ελληνική περιφέρεια από 3 έως 16 Σεπτεμβρίου 2014, σε διάφορα θέατρα της πρωτεύουσας.
Συντελεστές:
Μετάφραση – Απόδοση: Σπύρος Α. Ευαγγελάτος
Σκηνοθεσία: Τσέζαρις Γκραουζίνις
Σκηνικά – Κοστούμια: Γιώργος Πάτσας
Μουσική: Δημήτρης Θεοχάρης
Στίχοι τραγουδιών: Γιώργος Μπακόλας
Επιμέλεια κίνησης: Δήμητρα Κρητικίδη
Επεξεργασία κειμένου: Ο μεταφραστής & οι ηθοποιοί της παράστασης
Φωτισμοί: Σοφία Αλεξιάδου
Παίζουν οι ηθοποιοί: Μαρία Καβογιάννη, Αντώνης Λουδάρος, Καίτη Κωνσταντίνου, Θανάσης Τσαλταμπάσης, Νάντια Κοντογεώργη, Μαργαρίτα Βαρλάμου, Θανάσης Κουρλαμπάς, Τζίνη Παπαδοπούλου, Μαρία Φιλίππου, Δημήτρης Παπανικολάου, Θωμάς Γκαγκάς, Ελίνα Μάλαμα, Βασίλης Πουλάκος, Γεράσιμος Σκαφίδας
Παραγωγή: Γιώργος Λυκιαρδόπουλος – Highway Productions – Λυκόφως σε συμπαραγωγή με το ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου
Executive producer: Παναγιώτης Τρύφων
Λίγα λόγια για το έργο
Οι γυναίκες των αντιπάλων παραστάσεων (Αθηναίοι, Σπαρτιάτες και οι σύμμαχοί τους) αποφασίζουν – σε μια συναρπαστική αρχική σκηνή – να κατέβουν σε ερωτική απεργία, μην επιτρέποντας στους άντρες να τις αγγίξουν. Οι Αθηναίες με πονηριά καταλαμβάνουν την Ακρόπολη, όπου φυλάγεται ο θησαυρός της πόλης και αναλαμβάνουν τη διακυβέρνηση. Από δω και πέρα ακολουθούν εκρηκτικά κωμικά επεισόδια, άλλοτε με λεπτό χιούμορ και άλλοτε σαν χοντρή φάρσα.
Λίγα λόγια για τον σκηνοθέτη
Τσέζαρις Γκραουζίνις
Ο Cezaris Graužinis γεννήθηκε το 1967 στο Vilnius της Λιθουανίας και σπούδασε υποκριτική και σκηνοθεσία στη Μόσχα, στο Κρατικό Ινστιτούτο Θεάτρου ΓΚ.Ι.Τ.Ι.Σ. To 1993 εκπαιδεύτηκε στη μέθοδο Suzuki από τον ίδιο τον Tadashi Suzuki στην Ιαπωνία.
Από το 2003 είναι ιδρυτής και καλλιτεχνικός διευθυντής της ανεξάρτητης θεατρικής ομάδας «cezario grupe» με έδρα το Vilnius, η οποία τιμήθηκε επανειλημμένα με κρατικά και άλλα βραβεία.
Διετέλεσε καλλιτεχνικός διευθυντής του θεάτρου «Virus» στο Ελσίνκι (2007-2008) και έχει διδάξει υποκριτική και τη μέθοδο Suzuki στη Σουηδία, στη Φιλανδία και σε πολλά διεθνή σεμινάρια υποκριτικής.
Τα τελευταία 20 χρόνια έχει σκηνοθετήσει σε αρκετές Ευρωπαϊκές χώρες όπως η Φιλανδία, η Σουηδία, η Σλοβενία, η Κροατία, οι Νήσοι Φερρόες, η Πολωνία και η Ελλάδα. Ενδεικτικά έχει σκηνοθετήσει: «Χειμωνιάτικο παραμύθι», «Ημέρωμα της Στρίγγλας», «Άμλετ», «Βασιλιά Ληρ», «Μακμπέθ» του Σαίξπηρ, «Attempts on her Life» του Kριμπ, «Aραβικές Νύχτες» του Σίμμελπφένιχ, «Τρείς Αδελφές» του Τσέχωφ, «Βόυτσεκ» του Μπύχνερ, «Η δεύτερη έκπληξη του Έρωτα» του Μαριβό κ.α. καθώς και τα δικά του έργα «Lithuania’s Day», «All or Nothing», «Kisses, Oscar…» κ.α. με το “cezario grupe”.
Στην Ελλάδα πρωτοεμφανίστηκε με το «Δάφνης και Χλόη, Ταξίδι Αναψυχής» στο Θέατρο Πορεία, για το οποίο απέσπασε το Βραβείο Σκηνοθεσίας Κάρολος Κουν 2007. Στη συνέχεια σκηνοθέτησε το «Περιμένοντας τον Γκοντό» του Σ. Μπέκετ για το Φεστιβάλ Αθηνών το 2008. Παρουσίασε το «Ζορμπάς, η πραγματική ιστορία» για το Εθνικό Θέατρο (2009). Ακολούθησε συνεργασία με το Κ.Θ.Β.Ε. με την παράσταση «Déjà vu», που ήταν υποψήφια για το Βραβείο Κουν διεθνούς ρεπερτορίου (2010). Έγραψε και σκηνοθέτησε τον κωμικό μονόλογο «Ντε Σαντ. Στη Ζυστίν» που παρουσιάστηκε στην Αθήνα το 2010 & 2011 καθώς και στο Διεθνές Φεστιβάλ Μονολόγων Monobaltija, στο Κάουνας, το 2012. Σκηνοθέτησε τον «Οιδίποδα Τύραννο», σε μια συμπαραγωγή του ΔΗΠΕΘΕ Βόλου, του Φεστιβάλ Επιδαύρου και της Αρτivities, το καλοκαίρι του 2012, για τον οποίο απέσπασε και πάλι το Βραβείο Κουν στην κατηγορία Αρχαίου Δράματος. Διασκεύασε και σκηνοθέτησε τον «Πλούτο» του Αριστοφάνη, στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας, το 2012-13.
Λυσιστράτη - ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου, Θέατρο Πέτρας, Πετρούπολη
Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου, Θέατρο Αλίκη Βουγιουκλάκη, Βριλήσσια
Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου, Θέατρο Άλσους, Νέα Σμύρνη
Δευτέρα 8 & Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου, Κηποθέατρο Παπάγου, Παπάγου
Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου, Δημοτικό Θέατρο Άλσους «Δ. Κιντής», Ηλιούπολη
Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου, Θέατρο Θανάσης Βέγγος, Κορυδαλλός
Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου, Βεάκειο Θέατρο, Πειραιάς
Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου, Κατράκειο Θέατρο, Νίκαια
Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου, Θέατρο Αλέξης Μινωτής, Αιγάλεω
Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου, Θέατρο Βράχων «Μελίνα Μερκούρη», Αθήνα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- TEDxAcademy 2014 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
- Oι οριστικοί πίνακες για παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς
- Σταματόπουλος για Ηλιάδη: «Γέννησε πριν δύο μήνες και είναι έτσι;» (Video)
- ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Τι έκανε σήμερα η Μελέτη στο STAR;
- Η Λυσιστράτη του Αριστοφάνη επιστρέφει στην Αθήνα!
- Αυτή είναι μακράν η πιο απάνθρωπη και κάφρικη selfie που έχεις δει... (photo)
- Μiley Cyrus: "Τwerking έκανε και ο Elvis Presley"
- Ορκωμοσίες δημάρχων αλά Μπόλιγουντ! (photos)
- OneGamer S01E04. Μάθε τα τελευταία νέα στον χώρο των games
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Culture Now
- Τελευταία Νέα Culture Now
- Η Λυσιστράτη του Αριστοφάνη επιστρέφει στην Αθήνα!
- TEDxAcademy 2014 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
- Εορταστικές εκδηλώσεις του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού στην Οδησσό
- Το φιλί της γυναίκας αράχνης επιστρέφει για 2η σεζόν στο Θέατρο 104
- Η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης «πήρε» το Μετρό
- Ασκήσεις Ύφους: Ομαδική έκθεση φωτογραφίας στο Booze Cooperativa
- Η μαύρη κωμωδία Κουάτρο Μόρτι στο Δημοτικό Θέατρο Συκεών
- Κουάτρο Μόρτι, η μαύρη κωμωδία της Αλίκης Ροβέρτου και της Μαίρης Μυλωνά
- Πεδίο Δράσης Κόδρα 2014 - I Need A Hero
- Σαν πέτρινα λιοντάρια στη μπασιά της νύχτας: Βραδιά ποιητικού ντοκιμαντέρ με τον Ολιβιέ Ζισουά
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Η νιόπαντρη Βίκυ Καγιά επέστρεψε στη δουλειά! Δείτε τη φωτογραφία που ανέβασε
- Το πρώτο meeting για το Happy Day! Δείτε τι έγινε; Ξεκίνησαν οι προετοιμασίες της εκπομπής...
- Γκίκας Χαρδούβελης: «Δεν βάζουμε κόκκινες γραμμές»
- Ορκωμοσίες δημάρχων αλά Μπόλιγουντ! (photos)
- Το τρυφερό μήνυμα της Μαρίας Κορινθίου για τη γιορτή της κορούλας της και η φωτογραφία που ανέβασε
- Ανακοίνωσε Γκέντσογλου ο Εργοτέλης
- ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Τι έκανε σήμερα η Μελέτη στο STAR;
- 55ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης: Αφιέρωμα στα 100 χρόνια του ελληνικού σινεμά
- Γιατί «επιμένει» ο Δάνης Κατρανίδης στις καθημερινές σειρές;