Μιλτιάδης Φιορέντζης: Η ασφάλεια της κουίντας
1990.
Χριστουγεννιάτικη γιορτή του δημοτικού. Στην κουίντα του μικρού σχολικού θεάτρου, ετοιμάζομαι για την πρώτη μου φορά στο σανίδι. Κάνω τον αφηγητή του δρώμενου και περιμένω να ακουστεί η μουσική που προαναγγέλλει την είσοδό μου. Η δασκάλα μπερδεύεται, βάζει τη μουσική της επόμενης σκηνής, παρακάμπτοντας πανηγυρικά τη δική μου. Μένω κοκαλωμένος στην κουίντα.
1992.
Αποχαιρετιστήρια παράσταση στην κατασκήνωση. Ο Μαγικός Αυλός. Μια μέρα πριν, ο πρωταγωνιστής φοβάται και παραιτείται. Έντρομη η ομαδάρχισσα αναζητά απεγνωσμένα γενναίο αντικαταστάτη που θα μάθει το ρόλο
Το να κάνεις θέατρο είναι μια ουτοπία. Καταπιάνεσαι με πυριφλεγή ανθρώπινα ζητήματα τα οποία ξέρεις εκ των προτέρων ότι δεν έχουν απάντηση. Τότε γιατί να μπαίνεις στον κόπο;
Αυτό που με παρηγορεί είναι το ένστικτο της γενναιοδωρίας. Το ενδιαφέρον να παροτρύνεις τους άλλους να κινηθούν έξω από τη σφαίρα του γνωστού. Η ανάγκη να ψαχουλέψεις στο βυθό της ύπαρξής σου και να μοιραστείς τους καρπούς της αναζήτησης, με την ελπίδα ότι βρήκες μαργαριτάρια.
Φέτος, τον Ιούλιο, στην παράσταση Young Lear της Ιόλης Ανδρεάδη, καλούμαι να κοιτάξω την ουτοπία κατάματα. Πώς να παραδεχτείς επί σκηνής την τρωτότητα και την πτώση; Με τι κουράγιο να φλερτάρεις με την απόρριψη και την τρέλα; Όσο και αν η συνθήκη φαντάζει επισφαλής, είναι απείρως ασφαλέστερη από το να μένεις κοκαλωμένος στην κουίντα.
Info: Ο Μιλτιάδης Φιορέντζης είναι αριστούχος απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Θεάτρου Τέχνης Κάρολος Κουν. Συνέχισε τις σπουδές του στο School of Physical Theatre του Λονδίνου. Από το 2005 μέχρι το 2008 συνεργάστηκε με το Θέατρο Άττις και τον Θεόδωρο Τερζόπουλο στις παραστάσεις Αίας, Πέρσες και Τελευταία μάσκα, συμμετέχοντας σε φεστιβάλ της Ελλάδας και του εξωτερικού. Έχει συνεργαστεί, μεταξύ άλλων, με την Ιόλη Ανδρεάδη (Young Lear, Οικογένεια Τσέντσι), τον Κωνσταντίνο Ντέλλα (Insomnia Greca), την Σύλβια Λιούλιου (Ο Λάμπρος, Ο πελεκάνος), τον Αλέξη Ρίγλη (Το φιλί της Γυναίκας Αράχνης, Χαίρετε και αντίο) και την Αθανασία Καραγιαννοπούλου (Ο ύμνος στους Θεούς ας πάει, Απόπειρες). Ιδρυτικό μέλος της ομάδας Σημείο Μηδέν, ερμήνευσε τους πρωταγωνιστικούς ρόλους των έργων Βόυτσεκ, Η Μεταμόρφωση, Οι Δίκαιοι, Όπως σας αρέσει, Στη Σωφρονιστική Αποικία.
*Προδημοσίευση από το περιοδικό Culturenow Mag, τεύχος 36
Η παράσταση Young Lear, της Ιόλης Ανδρεάδη, παρουσιάζεται στην Πειραιώς 260, 17 & 18 Ιουλίου στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών 2016. Περισσότερες πληροφορίες εδώ
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Δείτε πώς είναι η Αννίτα Πάνια χωρίς μακιγιάζ! [photo]
- Από τη Σπυροπούλου στον ΑΝΤ1!
- Όλη η αλήθεια για το κομμένο αυτί του Βαν Γκογκ
- Ο ποδηλάτης που πέθανε στη σέλα
- Νωαίνα: Η αλήθεια για την απουσία της από τον τελικό του X Factor
- Πένθος για την Πέγκυ Ζήνα
- Sia: 5 τραγούδια (από Beyoncé και Rihanna) που δεν γνωρίζεις πως είχε γράψει
- Θάλασσα στην άκρη, η Ελλάδα – Climbing the sea: Πρώτη δράση από το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Culture Now
- Τελευταία Νέα Culture Now
- Μιλτιάδης Φιορέντζης: Η ασφάλεια της κουίντας
- Θάλασσα στην άκρη, η Ελλάδα – Climbing the sea: Πρώτη δράση από το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
- Τέσσερεις καλοκαιρινές βραδιές με τον Καραγκιόζη
- 6ο Athens Open Air Film Festival: Ντίβα, του Ζαν Ζακ Μπενέξ στο Σινέ Δεξαμενή
- Athens Photo Festival: Unstable Fields στο Μουσείο Μπενάκη
- Συνάντηση: Ο Στέφανος Κορκολής σε έργα Μίκη Θεοδωράκη στο Φεστιβάλ Λουτρακίου
- “Soleil politique”: παρουσίαση βιβλίου
- Από τη Σαπφώ στην Κική Δημουλά
- Orange Water 2: Έκθεση «Fata Morgana» στα Χανιά
- Ο Πέτρος Σαριδάκης ταξιδεύει με το «Νάμι» στην Καλαμάτα!
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Όλη η αλήθεια για το κομμένο αυτί του Βαν Γκογκ
- Βιβή Τσιάμη: Σπάνιες δημόσιες εμφανίσεις της μετά την απώλεια της μητέρας της [photos]
- Sia: 5 τραγούδια (από Beyoncé και Rihanna) που δεν γνωρίζεις πως είχε γράψει
- Ντύθηκαν στα χακί!
- Δείτε πώς είναι η Αννίτα Πάνια χωρίς μακιγιάζ! [photo]
- «Έφυγε» από τη ζωή ηθοποιός από την ταινία «Ρόδα, τσάντα και κοπάνα»
- Πένθος για την Πέγκυ Ζήνα
- Ίαν Στρατής: Το X Factor, η ήττα του και τα μελλοντικά σχέδια του.