Μίμης Πλέσσας: «Δε με τρομάζει ο θάνατος»

11:03 5/10/2024 - Πηγή: Star
Ένα τεράστιο κενό δημιούργησε ο θάνατος του Μίμη Πλέσσα, ο οποίος «έφυγε» από τη ζωή τα ξημερώματα του Σαββάτου σε ηλικία 100 ετών. Πέθανε ο σπουδαίος Μίμης Πλέσσας, λίγο πριν γίνει 100 ετώνΤην θλιβερή είδηση του χαμού του έκανε γνωστή με μια συγκινητική ανάρτησή της η σύζυγός του Λουκίλα Καρρέρ.  «Κι εσύ δεν θα’σαι πλαι μου Αστέρι της Ζωής μου……» ….θά εισαι πάντα μέσα μου και θα με προστατεύεις μέχρι να ανταμώσουμε και παλι Ψυχή μου. Το κοινό ταξίδι ΖΩΗΣ έφτασε στο τέλος του μέχρι να ανταμώσουμε.Ευγνώμων για όλα…. Σε ευχαριστώ για όλα…. Σε λατρεύω για πάντα…..
pic.twitter.com/AflP0YtDxI— Loukila CarrerPlessa (@loukilacarrer1) October 5, 2024 Ο ίδιος σε παλαιότερη συνέντευξή του είχε μιλήσει για τη συμφιλίωσή του με το τέλος δηλώνοντας πως «δε με τρομάζει ο θάνατος».Μίμης Πλέσσας: Η ξεχωριστή σχέση του με την κόρη του Ελεάννα«Ο Μίμης πέρασε στην ιστορία ως ένας από τους καλύτερους. Έφυγε ευχαριστημένος από τη ζωή, πιστεύω», δήλωσε ο Γιώργος Κατσαρός στο άκουσμα του φευγιού του.Μίμης Πλέσσας: Ο πόλεμος με τις δισκογραφικές. Ο Μίμης Πλέσσας είχε γράψει τη μουσική των τραγουδιών για πάνω από 104 ταινίες και 70 θεατρικές παραστάσεις. Είχε αναδείξει τα μεγαλύτερα ονόματα του ελληνικού τραγουδιού και είχε διακριθεί για την τέχνη του στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Παρ’ όλ’ αυτά με τις δισκογραφικές εταιρείες δεν τα πήγαινε καλά, αφού δεν μπήκε ποτέ σε καλούπια. Σε συνέντευξή της στην Rea Life ενόψει της επερχόμενης συναυλίας για τα 100 του χρόνια, η σύζυγός του είχε αποκαλύψει αυτός τον «κρυφό» πόλεμο με τις δισκογραφικές. «Ο Μίμης ήθελε νιάτα γύρω του. Αντλούσε και αντλεί από τους νέους. Ήθελε ο μέσος όρος ηλικίας να είναι προς τα κάτω, ακριβώς γιατί του άρεσαν οι φρέσκες ιδέες, οι φρέσκες ενορχηστρώσεις, η φρέσκια ματιά, η νεανική ματιά. Αγαπούσε και αγαπάει πάρα πολύ τους νέους και ήθελε να τους δίνει βήμα. Δεν είχε το σύμπλεγμα να κρατήσει το καλό τραγούδι για τη φίρμα και να δώσει ένα δεύτερο σε έναν νέο τραγουδιστή», είχε δηλώσει τότε και πρόσθεσε:«Επιπλέον, επειδή δεν είχε συμβόλαιο, καμία δισκογραφική εταιρεία δεν ήθελε να γράψει για τα πρωτοκλασάτα της ονόματα, τα οποία μοιραία θα έγραφαν για όσους είχαν συμβόλαιο. Ο Πλέσσας δεν ήταν δικό τους παιδί, ήταν άναρχο πνεύμα και αποδιοπομπαίος τράγος για τις δισκογραφικές».Όπως αποκάλυψε η κυρία Καρρέρ, οι δισκογραφικές δεν άφηναν μεγάλα ονόματα του τραγουδιού να συνεργαστούν μαζί του.«Δεν τους άφησαν να συνεργαστούν μαζί του, αυτό έγινε και με τον Στράτο Διονυσίου και με τον Σταμάτη Κόκκοτα. Στην Τζένη Βάνου, που δεν είχε ούτε εκείνη συμβόλαιο, έδινε τη μια επιτυχία μετά την άλλη, αλλά θάφτηκαν, το “Σε βλέπω στο ποτήρι μου” ή το “Χίλιες βραδιές”. Η λαϊκή πλευρά της Τζένης Βάνου ανακαλύφθηκε μετά τον θάνατό της. Μέχρι τότε έτρεμαν μήπως “χτυπήσει” τα πρωτοκλασάτα ονόματα των δισκογραφικών που είχαν τα πρωτεία και δεν έπρεπε ξαφνικά να βγει η Βάνου και ο Πλέσσας πάνω από τους δικούς τους», είχε πει.Ωστόσο ο κόσμος λάτρευε τα τραγούδια του και τον ίδιο. «Ο χρόνος δικαιώνει και τους δημιουργούς και τους τραγουδιστές. Ο χρόνος και η αγάπη του κόσμου, που έχει το αλάθητο. Ο κόσμος ξέρει ποιος δεν κοροϊδεύει, ποιο είναι το καλό τραγούδι και το έργο τέχνης», τόνισε η σύζυγος του Μίμη Πλέσσα.Μίμης Πλέσσας: Το «αντίο» της Finos FilmΜε ένα επετειακό βίντεο η Finos Film αποχαιρέτησε τον κορυφαίο μουσικοσυνθέτη Μίμη Πλέσσα που έφυγε από τη ζωή.Στην ανάρτηση αναφέρεται:«Μίμης Πλέσσας. Ένα όνομα, μια ιστορία, ένας μύθος της μουσικής με δεκάδες διακρίσεις και τιμές που λίγοι έχουν καταφέρει. Συνθέσεις που μεγάλωσαν γενιές και γενιές, που μας συντρόφευσαν σε χαρές και λύπες, που μας ταξίδεψαν σε θρυλικά κινηματογραφικά μιούζικαλ, που μας ξεσήκωσαν, μας ενέπνευσαν, μας συγκίνησαν και μας ωρίμασαν.Το 1965 έγραψε σε προσωπική επιστολή προς τον Φίνο: “Ευτυχώς ο πλούτος δεν μετριέται μονάχα από το περιεχόμενο της τσέπης, αλλά και της καρδιάς κι εκεί νομίζω πως είμαι κροίσος”.Ο μελωδικός μας μαέστρος, συμπλήρωσε έναν αιώνα ζωής κοντά μας και το μόνο σίγουρο είναι ότι θα παραμείνει “αιώνιος”. Τον αποχαιρετούμε με ένα σύντομο αφιέρωμα στις θρυλικές ταινίες που υπέγραψε την μουσική τους αλλά και στην σπουδαία μουσική σύνθεση που έγραψε για την ταινία “Οι Σφαίρες Δεν Γυρίζουν Πίσω” (1967), κατακτώντας το Βραβείο Καλύτερης Μουσικής Επένδυσης στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης».
Keywords
Τυχαία Θέματα