Η “διπολικότητα” του gaming

Τώρα πια είναι συνηθισμένο το φαινόμενο να δαιμονοποιούνται τα ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Από τα παλιά χρόνια του DOOM και του Wolfenstein τα οποία έδειχναν αίμα, βία και «διαβολικά πράγματα» ήταν πολλοί εκείνοι οι οποίοι είχαν βιαστεί να ανάψουν τους πυρσούς και να κυνηγήσουν το καινούριο φαινόμενο που απειλούσε τις βολεμένες απόψεις περί πραγματικότητάς τους. Κι όμως, τα games όχι μόνο επιβίωσαν αλλά έχουν γίνει και μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες στον κόσμο, με μεγάλες εταιρίες
όπως η Electronic Arts να διαθέτουν εκατομμύρια δολάρια για ένα και μόνο παιχνίδι.

Συνήθως οι πολυαναμενόμενοι τίτλοι όπως ήταν πριν από καιρό το Modern Warfare 2 της IW (Infinity Ward), έχουν ως αποτέλεσμα απολαβές εκατομμυρίων, που κάνουν απόσβεση τα οποιαδήποτε έξοδα και δαπάνες κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας τους. Αυτό το γεγονός είναι εφικτό απλούστατα λόγω των Χολλυγουντιανών διαστάσεων που έχουν λάβει τα παιχνίδια, τα οποία είτε έχουν πραγματικά 3D γραφικά, είτε μουσική από βρ
Keywords
Αναζητήσεις
dipolikotita
Τυχαία Θέματα