"Curve", το τρίτο δωρεάν ηλεκτρονικό παιχνίδι για τυφλά παιδιά
09:02 16/1/2016
- Πηγή: PC Nea
Ολοκληρώθηκε το τρίτο δωρεάν ηλεκτρονικό παιχνίδι για τυφλά παιδιά αλλά και ενήλικες, το Curve (ή Καμπύλη), στο πλαίσιο του έργου LEAP (Listen-LEArn-Play).
Το τελευταίο παιχνίδι αυτής της σειράς, έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα και συνδυάζει τις ικανότητες και τις δεξιότητες που αναπτύχθηκαν στα δύο προηγούμενα παιχνίδια ώστε να μεταφέρει τυπικές οπτικές εκπαιδευτικές διαδικασίες στον ακουστικό χώρο.
Το Curve, συνδυάζει τη μουσική, τις νότες του πενταγράμμου με τις μαθηματικές συναρτήσεις. Όπως και στην Τρίλιζα, τα παιδιά κάνουν χρήση των βασικών πλήκτρων του H/Y μιας και πρέπει να
"ακούσουν" τη γραφική παράσταση μίας συνάρτησης εκφρασμένη με νότες και στη συνέχεια πρέπει να την επαναλάβουν πριν τα προλάβει το χρονόμετρο. Με τον τρόπο αυτό, αποκτούν αίσθηση της γραφικής παράστασης με τη βοήθεια του ήχου.
Διαβάστε τις πρώτες αντιδράσεις των τυφλών παιδιών που το δοκίμασαν
Το έργο LEAP αναπτύσσει μία σειρά δωρεάν ηλεκτρονικών ψυχαγωγικών και εκπαιδευτικών παιχνιδιών για τυφλά και μερικώς βλέποντα άτομα, και είναι μία συνεργασία της SciFY και του Τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου. Ο κώδικας και τα παιχνίδια που αναπτύχθηκαν διατίθενται ως ανοιχτό λογισμικό, ελεύθερα και δωρεάν, ώστε να είναι δυνατή η αξιοποίησή τους και ή εξέλιξή τους από οποιονδήποτε. Μπορείτε να βρείτε και τα τρία παιχνίδια, στην ιστοσελίδα του έργου: gamesfortheblind.org.
Αξιοποιώντας τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία των ακουστικών διεπαφών, το έργο LEAP, φιλοδοξεί να συνεισφέρει στην άρση του κοινωνικού αποκλεισμού των ανθρώπων με προβλήματα όρασης, και κυρίως των παιδιών, στους "δικούς" τους χώρους, το παιχνίδι και την εκπαίδευση. Σκοπό έχει να ανοίξει τα σύνορα των παιχνιδιών με καινοτόμες, ακουστικές διεπαφές, να ενισχύσει την εκπαίδευση με εργαλείο τα παιχνίδια αυτά, να αναδείξει τις ιδιαίτερες δεξιότητες των τυφλών και να υποδείξει την αξία της συνεργατικότητας μεταξύ βλεπόντων και τυφλών.
Ένας ακόμη στόχος του LEAP είναι να επιτρέψει στις ακουστικές διεπαφές να χρησιμοποιηθούν για εκπαίδευση, ουσιαστικά μέσα από παιχνίδια σοβαρού σκοπού (serious gaming). Τα παιχνίδια είναι αυξανόμενης δυσκολίας ώστε να επιτρέπουν στα παιδιά να αποκτoύν και να εξασκούν νέες δεξιότητες τις οποίες στη συνέχεια θα αξιοποιήσουν και στη σχολική τους ζωή. Μπορείτε να διαβάσετε την πορεία της δημιουργίας του παιχνιδιού και την αντίδραση των παιδιών στην ιστοσελίδα της SciFY. Τέλος, το LEAP σκοπεύει να αναδείξει τις αποκτημένες δεξιότητες των τυφλών ατόμων σε σχέση με τα βλέποντα, μέσα από την προβολή αυτών των δεξιοτήτων και την ενδυνάμωση συνεργασιών κυρίως μεταξύ βλεπόντων και μη βλεπόντων παιδιών σε κοινές δράσεις.
Χρηματοδότηση
Το έργο χρηματοδοτείται από την Ισλανδία, το Λιχτενστάιν και τη Νορβηγία στο πλαίσιο του Προγράμματος «Είμαστε όλοι Πολίτες», το οποίο είναι μέρος του συνολικού Χρηματοδοτικού Μηχανισμού του ΕΟΧ για την Ελλάδα, γνωστού ως EEA Grants. Διαχειριστής Επιχορήγησης του Προγράμματος είναι το Ίδρυμα Μποδοσάκη. Στόχος του Προγράμματος είναι η ενδυνάμωση της κοινωνίας των πολιτών στη χώρα μας και η ενίσχυση της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δημοκρατίας και της βιώσιμης ανάπτυξης.
epixeiro.gr
Το τελευταίο παιχνίδι αυτής της σειράς, έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα και συνδυάζει τις ικανότητες και τις δεξιότητες που αναπτύχθηκαν στα δύο προηγούμενα παιχνίδια ώστε να μεταφέρει τυπικές οπτικές εκπαιδευτικές διαδικασίες στον ακουστικό χώρο.
Το Curve, συνδυάζει τη μουσική, τις νότες του πενταγράμμου με τις μαθηματικές συναρτήσεις. Όπως και στην Τρίλιζα, τα παιδιά κάνουν χρήση των βασικών πλήκτρων του H/Y μιας και πρέπει να
Διαβάστε τις πρώτες αντιδράσεις των τυφλών παιδιών που το δοκίμασαν
Το έργο LEAP αναπτύσσει μία σειρά δωρεάν ηλεκτρονικών ψυχαγωγικών και εκπαιδευτικών παιχνιδιών για τυφλά και μερικώς βλέποντα άτομα, και είναι μία συνεργασία της SciFY και του Τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας του Ιονίου Πανεπιστημίου. Ο κώδικας και τα παιχνίδια που αναπτύχθηκαν διατίθενται ως ανοιχτό λογισμικό, ελεύθερα και δωρεάν, ώστε να είναι δυνατή η αξιοποίησή τους και ή εξέλιξή τους από οποιονδήποτε. Μπορείτε να βρείτε και τα τρία παιχνίδια, στην ιστοσελίδα του έργου: gamesfortheblind.org.
Αξιοποιώντας τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία των ακουστικών διεπαφών, το έργο LEAP, φιλοδοξεί να συνεισφέρει στην άρση του κοινωνικού αποκλεισμού των ανθρώπων με προβλήματα όρασης, και κυρίως των παιδιών, στους "δικούς" τους χώρους, το παιχνίδι και την εκπαίδευση. Σκοπό έχει να ανοίξει τα σύνορα των παιχνιδιών με καινοτόμες, ακουστικές διεπαφές, να ενισχύσει την εκπαίδευση με εργαλείο τα παιχνίδια αυτά, να αναδείξει τις ιδιαίτερες δεξιότητες των τυφλών και να υποδείξει την αξία της συνεργατικότητας μεταξύ βλεπόντων και τυφλών.
Ένας ακόμη στόχος του LEAP είναι να επιτρέψει στις ακουστικές διεπαφές να χρησιμοποιηθούν για εκπαίδευση, ουσιαστικά μέσα από παιχνίδια σοβαρού σκοπού (serious gaming). Τα παιχνίδια είναι αυξανόμενης δυσκολίας ώστε να επιτρέπουν στα παιδιά να αποκτoύν και να εξασκούν νέες δεξιότητες τις οποίες στη συνέχεια θα αξιοποιήσουν και στη σχολική τους ζωή. Μπορείτε να διαβάσετε την πορεία της δημιουργίας του παιχνιδιού και την αντίδραση των παιδιών στην ιστοσελίδα της SciFY. Τέλος, το LEAP σκοπεύει να αναδείξει τις αποκτημένες δεξιότητες των τυφλών ατόμων σε σχέση με τα βλέποντα, μέσα από την προβολή αυτών των δεξιοτήτων και την ενδυνάμωση συνεργασιών κυρίως μεταξύ βλεπόντων και μη βλεπόντων παιδιών σε κοινές δράσεις.
Χρηματοδότηση
Το έργο χρηματοδοτείται από την Ισλανδία, το Λιχτενστάιν και τη Νορβηγία στο πλαίσιο του Προγράμματος «Είμαστε όλοι Πολίτες», το οποίο είναι μέρος του συνολικού Χρηματοδοτικού Μηχανισμού του ΕΟΧ για την Ελλάδα, γνωστού ως EEA Grants. Διαχειριστής Επιχορήγησης του Προγράμματος είναι το Ίδρυμα Μποδοσάκη. Στόχος του Προγράμματος είναι η ενδυνάμωση της κοινωνίας των πολιτών στη χώρα μας και η ενίσχυση της κοινωνικής δικαιοσύνης, της δημοκρατίας και της βιώσιμης ανάπτυξης.
epixeiro.gr
Keywords
δωρεαν, παιδια, τυφλα, παιχνιδι, org, λιχτενστάιν, εοχ, ελλαδα, eea, αξια, ισλανδια, μουσικη, παιχνιδια, πλαισιο, βοηθεια, βρειτε, εκπαιδευση, εξελιξη, εοχ, τεχνολογια, ζωη, ιδρυμα, λιχτενστάιν, μπορειτε, νορβηγια, νοτες, ουσιαστικα, προβληματα, συνεχεια, σειρα, τρια, τριλιζα, χρονομετρο, eea, χωρα, org
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις PC Nea
- Μετρητά τέλος, όλα με κάρτες
- Η Warply λανσάρει πρώτη στην Ελλάδα το mobile vertical video ad format
- H καλύτερη δουλειά του κόσμου
- Το Facebook αντικείμενο ερώτησης στην Ελληνική Βουλή
- "Curve", το τρίτο δωρεάν ηλεκτρονικό παιχνίδι για τυφλά παιδιά
- e-commerce για νεοφυείς επιχειρήσεις
- Με άρωμα eCommerce το AllThingsFacebook ’16
- Η LG Electronics επενδύει στην παραγωγή φωτοβολταϊκών μονάδων
- Ο Αντώνης Καραντώνης νέος Γενικός Διευθυντής της SoftOne

- Τελευταία Νέα PC Nea
- "Curve", το τρίτο δωρεάν ηλεκτρονικό παιχνίδι για τυφλά παιδιά
- Με άρωμα eCommerce το AllThingsFacebook ’16
- Μετρητά τέλος, όλα με κάρτες
- e-commerce για νεοφυείς επιχειρήσεις
- Το Facebook αντικείμενο ερώτησης στην Ελληνική Βουλή
- Η LG Electronics επενδύει στην παραγωγή φωτοβολταϊκών μονάδων
- Η Warply λανσάρει πρώτη στην Ελλάδα το mobile vertical video ad format
- H καλύτερη δουλειά του κόσμου
- Ο Αντώνης Καραντώνης νέος Γενικός Διευθυντής της SoftOne
- H Αγγελική Κοκκορόγιαννη εντάσσεται στην ομάδα της httpool Hellas
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- Η Square Enix τάσσεται κατά του Bullying
- RocketCake - Φτιάξτε το δικό σας site χωρίς γνώσεις κώδικα!
- Η Square Enix τιμά τη μνήμη του David Bowie
- Επιστρέφει η τηλεοπτική σειρά 24, αλλά χωρίς τον Kiefer Sutherland
- To PeaceOFF της Tamasenco στο top-6 του Kongragate
- KickStarter: $46 εκ. συγκέντρωσαν οι δημιουργοί videogames το 2015
- Οι εβδομαδιαίες πωλήσεις παιχνιδιών και συστημάτων (20-26/12)
- Οι ελάχιστες τεχνικές προδιαγραφές του Rise of the Tomb Raider για PC
- Coolpad ivvi i Plus: Μεταλλικό και με πάχος 5,5 χιλιοστά