Ευνοϊκότερη αντιμετώπιση τα ιαπωνικά παιχνίδια
18:02 18/8/2012
- Πηγή: Enternity
Ο creative director του Assassin's Creed 3 Alexander Hutchinson πιστεύει πως οι δημοσιογράφοι είναι πιο… μαλακοί με τους ιαπωνικούς τίτλους και πως συγχωρούν πολύ εύκολα τυχών λάθη των δημιουργών, σε αντίθεση με παιχνίδια από δυτικό developer.
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Enternity
- Τελευταία Νέα Enternity
- Ευνοϊκότερη αντιμετώπιση τα ιαπωνικά παιχνίδια
- SEGA Alliance, πλατφόρμα για indies
- Το Steam στο σαλόνι σας
- Gameplay video για το Splinter Cell: Blacklist
- Gameplay video από το Beyond: Two Souls
- Και σε δεύτερο project δουλεύει η Media Molecule
- Ni No Kuni Gamescom trailer
- Το multiplayer του XCOM: Enemy Unknown
- Halo 4 'making of' trailer
- Αποκαλύφθηκαν τα τραγούδια του Just Dance 4
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- Unreal Engine 4: 3D εφέ επόμενης γενιάς
- HP: «Αναγεννά» το WebOS μέσω της Gram και δημιουργεί τμήμα mobility
- Πέντε κάρτες γραφικών Geforce GTX 660 Ti DirectCU II ανακοίνωσε η ASUS
- Deadpool: O μισθοφόρος που.. δε βάζει γλώσσα μέσα του
- Samsung Galaxy S II, S III & Note: σύντομα το update στο Android 4.1
- Windows Blue: το 2013 ο διάδοχος των Windows 8;
- νέο malware που δεν επιτρέπει στα PCs να εκκινήσουν!
- δωρεάν παιχνιδια για PC
- News: Ακόμη ένα trailer για το NFS: Most Wanted