Με βάση το latency το matchmaking του Black Ops 2
20:38 26/10/2012
- Πηγή: Enternity
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετώπιζε το Modern Warfare 3 ήταν το matchmaking, καθώς η επιλογή του host γινόταν με βάση τη γεωγραφική απόσταση από τον παίκτη.
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Enternity
- Τελευταία Νέα Enternity
- Με βάση το latency το matchmaking του Black Ops 2
- Open beta για το Rift: Storm Legion
- Leveling system στο StarCraft II
- Civilization MMO στα σκαριά
- Το επίσημο site του Elder Scrolls Online
- H ημερομηνία κυκλοφορίας Luigi's Mansion: Dark Moon
- Στις 8 Νοεμβρίου το Angry Birds: Star Wars
- Φόβοι για ελλείψεις Wii U στη Μ. Βρετανία
- Το Xbox LIVE Activity για τη βδομάδα 15 Οκτωβρίου
- Δύο νέα DLC για το New Super Mario Bros 2
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- Ghost Recon: Future Soldier DLC επιτέλους στο PC
- HTC: Οικονομικά αποτελέσματα τρίτου τριμήνου 2012
- Οι νικητές των Golden Joystick Awards για το 2012
- iPhone 5: Έρχεται στις 2 Νοεμβρίου!
- Ashampoo Snap 6 για καταγραφή και επεξεργασία βίντεο
- Χολιγουντιανών διαστάσεων το καστ του Hitman: Absolution
- Wind, iPhone 5 στις 2 Νοεμβρίου [Δ.Τ]
- iPhone 5, Επίσημα κυκλοφορεί στις 2 Νοεμβρίου! [update]
- Asus VivoBook: με instant on και αφή
- Nokia Lumia 920, Έρχεται στην Ιταλία 12 Νοεμβρίου! Ελλάδα πότε;