Η επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος

Το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ αποτελεί το τρίτο πρόσωπο της ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ και την πλέον μυστηριακή και δυσερμήνευτη έκφραση του Τριαδικού Θεού.

Αυτές οι δυσερμήνευτες ιδιότητες του Αγίου Πνεύματος, μας γνωστοποιούνται κυρίως στο «Σύμβολον της Πίστεως», στο οποίο ομολογούμε:

«και εις το ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΤΟ ΚΥΡΙΟΝ ΤΟ ΖΩΟΠΟΙΟΝ το εκ του Πατρός εκπορευόμενον, το συν Πατρί και Υιώ συμπροσκυνούμενον και συωδοξαζόμενον, το λαλήσαν δια των Προφητών.

Διαπιστώνουμε λοιπόν ότι η κύρια ιδιότητα του Αγίου Πνεύματος είναι η ΖΩΟΠΟΙΗΣΗ.

Δηλαδή

το Άγιο Πνεύμα είναι αυτό που προσφέρει και χαρίζει την ζωή σε εκείνους τους Ανθρώπους που φροντίζουν να το εντάξουν τις ιδιότητες του στην καθημερινή τους ζωή.

Αυτό σημαίνει ότι ένας Άνθρωπος θεωρείται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΖΩΝΤΑΝΟΣ, μόνο όταν στραφεί προς την Πνευματική του Υπόσταση και αρχίσει να ασχολείται με τις ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ, δηλαδή όταν στραφεί προς την ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ και βεβαίως μέσω αυτής στην ΕΡΕΥΝΑ.

Ο ίδιος ο Χριστός ονομάζει το «Άγιο Πνεύμα» με την λέξη «ΠΑΡΑΚΛΗΤΟ»

Η σημερινή εμφάνιση του Αγίου Πνεύματος περικλείει και μία ακόμα πολύ σπουδαία ιδιότητα.

Το Άγιο Πνεύμα είναι αυτό που ΙΔΡΥΣΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ, η οποία όπως γνωρίζουμε αποτελεί το ΣΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ και μέσω των διδασκαλιών της είναι η κύρια αρμόδια και υπεύθυνη για την Πνευματική Αφύπνιση των Πιστών.

Δηλαδή στο ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ, οφείλονται αφενός μεν η ίδρυση της εκκλησίας μας αυτή καθεαυτή, αφετέρου δε οι πνευματικές διδασκαλίες που προκύπτουν κυρίως μέσω των ευαγγελίων που διδάσκονται στους πιστούς κατά την διάρκεια των θείων λειτουργιών.

Ο σκοπός της θείας λειτουργίας που συντελείται μέσα στους ΙΕΡΟΥΣ ΝΑΟΥΣ είναι να μας παραδώσει όλες τις απαραίτητες γνώσεις, έχοντας βεβαίως σαν απώτερο σκοπό να ενεργοποιήσει τις δικές μας θείες λειτουργίες, τις οποίες δυστυχώς δεν γνωρίζουμε, όσο βρισκόμαστε μακριά από την επιρροή του Αγίου Πνεύματος!

Διότι ο κύριος στόχος μας, ο αυτοσκοπός μας θα πρέπει να είναι να καταφέρουμε να εισέλθουμε στην ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ η οποία ΕΝΤΟΣ ΗΜΩΝ ΕΣΤΙ, γεγονός το οποίο μπορεί να επιτευχθεί μόνο όταν συλλειτουργήσουν μέσα μας ταυτοχρόνως, το όνομα του ΠΑΤΡΟΣ και του ΥΙΟΥ και του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.

Όπως είδαμε η σχέση Εκκλησίας και Αγίου Πνεύματος είναι πάρα πολύ στενή, διότι το Άγιο Πνεύμα ήταν αυτό που ΙΔΡΥΣΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, γεγονός που συνέβη την ημέρα της ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ.

Δηλαδή ακριβώς ΠΕΝΗΝΤΑ ΗΜΕΡΕΣ μετά από την ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ και βεβαίως ακριβώς ΔΕΚΑ ΗΜΕΡΕΣ μετά την ΑΝΑΛΗΨΗ Του.

Θα πρέπει απαραιτήτως να διευκρινίσουμε ότι δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι το Άγιο Πνεύμα αποτελεί το ΤΡΙΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ της Αγίας Τριάδας, δηλαδή το πρόσωπο που εμφανίζεται τελευταίο.

Αυτό σημαίνει ότι εμείς σαν Άνθρωποι δεν θα πρέπει να θεωρούμε σαν δεδομένο ότι διαθέτουμε μέσα μας το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ.

Το γεγονός αυτό πρέπει να κατανοήσουμε, διότι μόνο σε αυτήν την περίπτωση θα καταλάβουμε ότι αυτός ακριβώς θα πρέπει να αποτελέ

Keywords
Τυχαία Θέματα