Η ταινία της ημέρας (30/12/2014)
00:42 30/12/2014
- Πηγή: AEK365
Ο Σκοτσέζος Γουίλιαμ Γουάλας, οδηγεί τους «ξυπόλητους» συμπατριώτες του κατά του τακτικού στρατού του Άγγλου βασιλιά Εδουάρδου του Α΄ στα τέλη του 13ου αιώνα. Σημείωση: αιτία για να αναλάβει ο Γουάλας το στρατό είναι η εκδίκηση για έναν κατεστραμμένο από τους Άγγλους έρωτα...
Τι να πει κανείς γι' αυτή την ταινία που έχει κάνει κόσμο και κόσμο να κλάψει, πήρε και πέντε Όσκαρ και συνεχίζει να μένει διαχρονική. Αν και κάποιοι θα τη χαρακτήριζαν μελοδραματική, ίσως τελικά να χρειαζόμαστε και κάτι τέτοιο όταν αυτό είναι δοσμένο τόσο όμορφα.
Σκηνοθεσία: Μελ Γκίμπσον
Πρωταγωνιστούν: Μελ Γκίμπσον, Σοφί Μαρσό, Πάτρικ Μακ Γκούαν.
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Μεγαλώνει ο αριθμός των θυμάτων
- Ακόμη χειρότερα τα νέα για Αγραβάνη!
- Ο ΠΑΟΚ και ο Παπαδόπουλος
- Δεν τον σταματάει κανείς...
- Θέλουν “πακέτο” Κωνσταντινίδη - Παναγιωτούδη
- Μάνατζερ Μπλάνκο: "Μιλάω με Ελλάδα αλλά όχι με ΠΑΟΚ"
- "Ο ΠΑΟΚ του προσφέρει χρόνο συμμετοχής"
- Ο ΠΑΟΚ πριμοδοτεί τον Μάρτενς
- «Με τιμά το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού, αλλά...»
- Αν ήταν η πρώτη φορά...
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις AEK365
- «Τελείωσε η Νίκη Βόλου»
- Αθλητικές μεταδόσεις (30/12/2014)
- Στην Τσέλσι ο Κράμαριτς
- Η ταινία της ημέρας (30/12/2014)
- Προβλήματα εν όψει Ξάνθης
- Εγκληματική οργάνωση: Αίτημα σε Κορέα-Σιμιτζόγλου για άρση απορρήτου
- Το ISIS σκοτώνει τους τζιχαντιστές που θέλουν να φύγουν!
- Τέλος από τον Πλατανιά ο Ζουμπουλάκης
- Έκλεισε με τεσσάρα τη χρονιά!
- Πέρασε εργομετρικά ο Ταυλαρίδης
- Τελευταία Νέα AEK365
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- Στο... τραπέζι ο Αρτούρ για τον Εργοτέλη
- Έδωσε το «ΟΚ» η Νιουκάστλ για Πάρντιου
- ΠΑΟΚ και Μπλάνκο : Τι παίζει…
- Μεγαλώνει ο αριθμός των νεκρών
- Μεταγραφική κουβέντα στο Ρέντη
- Δεν τον σταματάει κανείς...
- Σκέψεις αποχώρησης από Τοπαλίδη
- Ο Ζοτς και ο Ντούντα αγόρασαν και τον τίτλο του φαβορί…
- Με ναζιστικές πρακτικές και τεστ DNΑ, Γερμανοεβραίος φωτογράφος αποδεικνύει την παράνοια του Γ” Ράιχ (vid)
- Ζαρντίμ: «Έμαθα να δουλεύω με αμφισβήτηση»