Microsoft: Με machine learning θα βελτιώσει τα γραφικά των παιχνιδιών
Techblog.gr
To 2018, η Microsoft εξαγόρασε την PlayFab, μία εταιρεία η οποία δημιουργεί εργαλεία για back-end υποστήριξη παιχνιδιών μέσω cloud. Δύο χρόνια μετά, ο ιδρυτής της PlayFab, James Gwertzman, έχει γίνει ο Γενικός Διευθυντής της Microsoft Game
Πλέον, η PlayFab αξιοποιεί στο έπακρο την ισχύ του δικτύου Azure της Microsoft. Οι υπηρεσίες και τα προϊόντα της εταιρείας θα μπορούσαν να αλλάξουν μια για πάντα τη gaming βιομηχανία και την ποιότητα των παιχνιδιών.
O James Gwertzman μίλησε στο VentureBeat. Σε μία συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης ανέλυσε κάθε πτυχή του πολύπλοκου χάρτη που ακούει στο όνομα “η επόμενη γενιά παιχνιδιών και η ανάπτυξη τους”.
Το AI που τελειοποιεί τα texturesΈνα από τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης του Γενικού Διευθυντή της Microsoft Game Stack είναι η αναφορά του στο machine learning και το πώς μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση των textures στα παιχνίδια.
Ο ίδιος ανέφερε ότι ένα από τα στούντιο της Microsoft πειραματίζεται με τη χρήση μοντέλων machine learning (ML) για την παραγωγή asset. Χρησιμοποιούν textures χαμηλής ανάλυση και με τη βοήθεια ML αυξάνουν την ανάλυση τους σε πραγματικό χρόνο. Μάλιστα ισχυρίζεται ότι το αποτέλεσμα είναι τόσο καλό λες και η όλη διαδικασία πραγματοποιήθηκε από άνθρωπο.
Επιπλέον, τονίζει ότι η χρήση αυτού του AI καταργεί την ανάγκη χρήσης textures υψηλής ανάλυσης. Όπως αναφέρει, δεν υπάρχει λόγος κάποιος να χρησιμοποιεί 2K γραφικά για να έχει αντίστοιχη ποιότητα. Μπορεί πάντα να κάνει χρήση low-res textures τα οποία γίνονται upscale. Σύμφωνα με τον ίδιο, η διαφορά μεταξύ ενός 2K και ενός upscale 2K περνά απαρατήρητη μέσα στα παιχνίδια.
Στη συγκεκριμένη φάση, το AI που αναπτύσσουν λειτουργεί μόνο σε συγκεκριμένα σύνολα, διότι μπορεί να εκπαιδευτεί μόνο με ένα texture map. Έτσι, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το ίδιο ML μοντέλο σε δύο διαφορετικά παιχνίδια. Στο μέλλον ίσως δημιουργηθούν δυναμικά μοντέλα που θα λειτουργούν σε πολλαπλούς τίτλους.
Στο τέλος, ο James Gwertzman αναφέρει ότι η Microsoft είναι μία εταιρεία που στόχο έχει την αύξηση της παραγωγικότητας. Ακόμη και ο ίδιος δεν γνωρίζει πώς θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους προγραμματιστές στο να επιτύχουν περισσότερα, αλλά πάντα αναζητούν τρόπους και προσπαθούν να αναπτύσσουν νέες εξελιγμένες λύσεις.
Η συνέντευξη του James Gwertzman έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και καλύπτει πολλές πτυχές για το μέλλον των παιχνιδιών. Όσοι έχετε λίγο χρόνο, αξίζει πραγματικά να τον αφιερώσετε για να διαβάσετε το πλήρες κείμενο στο VentureBeat.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις TechBlog
![Microsoft,](https://images32.inewsgr.com/3653/36537197/Microsoft-me-machine-learning-tha-veltiosei-ta-grafika-ton-paichnidion-160.jpg)
- Τελευταία Νέα TechBlog
- Microsoft: Με machine learning θα βελτιώσει τα γραφικά των παιχνιδιών
- Η Huawei αποχώρησε από το Global Developer Service Alliance (GDSA)
- Samsung Galaxy Buds+: Hands-on αποκαλύπτει κάθε πτυχή [βίντεο+φώτος]
- iMac: Renders από τον ενιαίο curved Apple υπολογιστή
- iPhone 9 ή SE 2: Ενδεχομένως να παρουσιαστεί τον Μάρτιο
- OnePlus 8 και 8 Pro: Τα περιμένουμε Μάρτιο με Απρίλιο
- ZTE Axon 10s Pro: Το πρώτο smartphone στον κόσμο με Snapdragon 865
- Xiaomi Mi 10 και Mi 10 Pro: Σχεδιασμός, ημερομηνία κυκλοφορίας, και AnTuTu [φώτο]
- Το έξυπνο σπίτι της Legrand ήρθε για να μείνετε
- Επίσημη ανακοίνωση των ΕΛΤΑ για το χαράτσι των 15 ευρώ στις αγορές από Κίνα
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- Animal Crossing New Horizons: Ταξίδι στο νησί με συλλεκτικό Switch
- Το Xiaomi Mi 10 θα παρουσιαστεί στις 13 Φεβρουαρίου
- Πως βρίσκω την καλύτερη τιμή για ένα προϊόν που με ενδιαφέρει
- Έρχεται το Stranger Things 4 party
- Το Netflix δημοσίευσε την πλοκή της σειράς Resident Evil και μετά την απέσυρε
- Το ίντερνετ και η τηλεόραση (σκέψεις)
- Epic Games: «Ticket to Ride» και «Carcassonne» τα δωρεάν παιχνίδια της εβδομάδας
- Έρχεται στο Steam η ιστορία του Jake από το The Last Sky (trailer)
- Xiaomi Mi 10: Επίσημη παρουσίαση στις 13 Φεβρουαρίου
- Έρχεται το πρώτο gaming smartphone με οθόνη 144Hz