Phil Spencer: Οι συνέπειες της πανδημίας στην ανάπτυξη των παιχνιδιών θα γίνουν αισθητές το 2021

Ο Phil Spencer, επικεφαλής του τμήματος Gaming της Microsoft, δήλωσε πρόσφατα στο CNBC ότι η ανάπτυξη παιχνιδιών θα μπορούσε να επηρεαστεί αρκετά από την πανδημία. Μαλιστα υποστήριξε οτι θα πληγεί περισσότερο από την παραγωγή hardware για το νέο Xbox.

Τώρα, σε μια νέα συνέντευξη με το Business

Insider, ο Phil Spencer θεώρησε ότι η διαταραχή θα είναι αισθητή πολύ περισσότερο το 2021 από ότι φέτος, επειδή τα παιχνίδια που πρόκειται να κυκλοφορήσουν τους επόμενους μήνες πιθανότατα έχουν ήδη ολοκληρώσει την ανάπτυξή τους, ενώ οι τίτλοι που βρίσκονται πιο μακριά στο πρόγραμμα κυκλοφορίας ενδέχεται να επηρεαστεί το χρονοδιάγραμμα τους.

Οπως δήλωσε για τα παιχνίδια που έχουν προγραμματιστεί να κυκλοφορήσουν μέχρι το φθινόπωρο, αισθάνεται πολυ καλα. Αλλά για τους τίτλους που ειναι προγραμματισμένοι να κυκλοφορήσουν μετα το φθηνόπορο δεν ειναι τοσο αισιοδοξος. Σαν παράδειγμα έθεσε το στούντιο Mocap το οποίο έχει σταματήσει πλήρως τις εργασίες του.

Η παραγωγή των παιχνιδιών που βρίσκεται στο στάδιο του “Art Production” ακόμα και αν έχουν τελειώσει με το κομμάτι του animation, βρίσκονται σε δύσκολη θέση γιατι δεν μπορούν στην περίοδο αυτή να ολοκληρώσουν τη βάση δεδομένων των παιχνιδιών τους.

Ακόμα και σε αυτή τη συνέντευξη, ο Phil Spencer επανέλαβε την εμπιστοσύνη του στην ικανότητα της Microsoft να κυκλοφορήσει το Xbox Series X στο προγραμματισμένο παράθυρο κυκλοφορίας.

“Παρόλο που προφανώς δεν ταξιδεύουμε στην Κίνα, νιώθουμε καλά με την πρόοδό μας στο hardware. Έχω την κονσόλα στο σπίτι μου στον κάτω όροφο και παίζω τις περισσότερες νύχτες. Νιώθω πολύ καλά για την πρόοδο των updates που κάνουμε.”

Είναι επίσης ανένδοτος ότι η βιομηχανία θα είναι σε θέση να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες που έχει προκαλέσει η πανδημία και να προσφέρει μια σταθερή ροή παιχνιδιών, ακόμη και αν υπάρξουν πιθανές καθυστερήσεις.

“Είμαι αρκετά σίγουρος για την ικανότητα του κλάδου να συνεχίσει μια σταθερή ροή παιχνιδιών. Υπάρχουν πολλά παιχνίδια στην παραγωγή αυτή τη στιγμή και νομίζω ως βιομηχανία είμαστε καλά. Είμαι αισιόδοξος, ακόμα κι αν υπάρχει κάποιος αντίκτυπος στο παράθυρο κυκλοφορίας για ορισμένους τίτλους.”

Keywords
Τυχαία Θέματα