Insanely Twisted Shadow Planet

Κεφάλαιο τρίτο για το Summer of Arcade στο Xbox LIVE, το οποίο μετά το εξαιρετικό Bastion και το πολύ καλό From Dust συνεχίζει με μία ακόμη ενδιαφέρουσα πρόταση, το Insanely Twisted Shadow Planet. Το παιχνίδι είναι στην ουσία ένας κλώνος του Metroid, με την μόνη βασική διαφορά πως αντί για κάποιο ανθρωπόμορφο χαρακτήρα
ελέγχουμε έναν ιπτάμενο δίσκο. Το Insanely Twisted Shadow Planet ακολουθεί κατά γράμμα την φόρμουλα που δημιούργησε ο τίτλος της Nintendo και καθιέρωσε στην συνέχεια το Castlevania: Symphony of the Night, αφού και εδώ βασικός μας στόχος είναι να εξερευνήσουμε κάθε σπιθαμή του χάρτη μαζεύοντας αντικείμενα και αναβαθμίσεις για το σκάφος μας, εξοντώνοντας οτιδήποτε τολμά να μπει στον δρόμο μας. O χειρισμός του σκάφους μας είναι άμεσος και χωρίς προβλήματα αφού με τον αριστερό αναλογικό μοχλό ελέγχουμε την κίνησή του ενώ με τον δεξί τον οπλισμό του. Ο τελευταίος χαρακτηρίζεται από αρκετή ποικιλία αφού όσο προχωράμε στο παιχνίδι ανακαλύπτουμε νέα αξεσουάρ για τον ιπτάμενο δίσκο μας, όπως πριόνια, λέιζερ, ρουκέτες και ασπίδες. Όμως ο εξοπλισμός μας δεν μας είναι χρήσιμος μόνο για την εξόντωση των εχθρών, αλλά και για την επίλυση των γρίφων που υπάρχουν στον τίτλο. Οι γρίφοι στην πλειοψηφία τους είναι αρκετά εύκολοι (μετακίνησε αυτό, κατάστρεψε εκείνο) με την λύση στις περισσότερες περιπτώσεις να «βγάζει μάτι», οπότε αν ψάχνετε για κάτι με μεγάλο βαθμό πρόκλησης, τότε μάλλον καλύτερα να κοιτάξετε αλλού. Το ίδιο ισχύει και για τα bosses που συναντάμε, αφού παρά το επιβλητικό τους μέγεθος, μόλις ανακαλύψουμε το αδύνατο σημείο τους, μπορούμε να τα σωριάσουμε χωρίς να ζοριστούμε ιδιαίτερα. Αρνητικό βρήκα επίσης το γεγονός πως το Insanely Twisted Shadow Planet δεν σου επιτρέπει να χαθείς, αφού ανά πάσα στιγμή η θέση μας αλλά και το που πρέπει να πάμε αναγράφεται σε έναν κατατοπιστικότατο χάρτη. Άρα ο μόνος λόγος για να βγει κανείς εκτός πορείας είναι μόνο για να κυνηγήσει κάποιο collectible. Αυτό, δυστυχώς «πληγώνει» την συνολική διάρκεια του τίτλου αφού ακόμη και αν εξερευνήσετε και το τελευταίο εκατοστό του χάρτη και βρείτε όλα τα κρυμμένα αντικείμενα, οι ώρες που θα ξοδέψετε στο παιχνίδι δεν θα ξεπεράσουν τα δάκτυλα του ενός χεριού. Το τεχνικό κομμάτι του τίτλου είναι ένα σημείο το οποίο με άφησε με ανάμικτα αισθήματα. Η αισθητική του Insanely Twisted Shadow Planet είναι πολύ καλή με τις περιοχές που επισκεπτόμαστε να θυμίζουν όντως επιφάνεια εξωγήινου πλανήτη με περίεργη ζωντανή βλάστηση και τερατόμορφα πλάσματα σε κάθε γωνιά. Το πρόβλημα όμως είναι πως ως επί το πλείστον όλες οι περιοχές είναι θεοσκότεινες με ελάχιστα χρώματα, κάτι που αντιλαμβάνομαι πως αποτελεί συνειδητή επιλογή των δημιουργών του παιχνιδιού, όμως προσωπικά θα προτιμούσα μεγαλύτερη χρωματική παλέτα. Στα του ήχου τώρα, τις εντυπώσεις κλέβει για άλλη μια φορά η επιλογή της Fuelcell να μην επενδύσει με μουσική τον τίτλο της αφού κατά κύριο λόγο οι περιπέτειες μας στο παιχνίδι γίνονται στο «μουγκό» με μόνα εφέ αυτά των όπλων μας. Ξανά, καταλαβαίνω πως οι δημιουργοί του
Keywords
Τυχαία Θέματα