Antichamber (@PC)

13:31 26/2/2013 - Πηγή: ByteMe
Το πρώτο στοιχείο που μου τράβηξε την προσοχή όταν αντίκρισα για παρθενική φορά το Antichamber του Αυστραλού Αλεξάντερ Μπρους σε κάποιο βίντεο, ήταν ότι ήταν ξεκάθαρα εμπνευσμένο από την υπερρεαλιστική γεωμετρία των σχεδίων του περίφημου Μ.Κ. Έσερ (παρεμπιπτόντως, δεν είναι ο μοναδικός ανεξάρτητος τίτλος που κυκλοφόρησε τις τελευταίες μέρες αντλώντας την έμπνευσή του από τα έργα του μεγάλου Ολλανδού, αλλά κάντε λίγη υπομονή…), θυμίζοντας κάτι από τα echochrome, Fez, Crush και γενικότερα παιχνίδια που βγάζουν τη γλώσσα τους στον Ευκλείδη και τους βαρετά γήινους γεωμετρικούς του κανόνες.Το βαθύτερο νόημα του Antichamber, συμπυκνωμένο σε μια λέξη (άντε, τρεις... και δυο σημεία στίξης)
Keywords
Τυχαία Θέματα