EPIC: Το «φθηνό» δεν είναι υποχρεωτικό

12:05 26/9/2011 - Πηγή: ByteMe
Μπορεί ειδικά χάρη στο iPhone και τώρα πια το iPad τα παιχνίδια για mobile συσκευές να έχουν ταυτιστεί με το «φθηνό», αυτό, όμως, δεν είναι κατ' ανάγκη και κανόνας – ή, τουλάχιστον, αυτό φαίνεται να πιστεύει ο Tim Sweeney της EPIC, και... έχει και «τα νούμερα» που το αποδεικνύουν!Παράδειγμα της άποψης του, τι άλλο, το Infinity Blade, που αντίθετα με τους περισσότερους τίτλους για τις συσκευές με iOS της Apple, κόστιζε $5,99 και έφερε στην EPIC περισσότερα από $10 εκατομμύρια σε έσοδα. «Το Infinity Blade απέδειξε πως οι κάτοχοι iPhone είναι πεινασμένοι για παιχνίδια `υψηλού επιπέδου` με κορυφαία γραφικά. (...) Για πολύ καιρό, η αγορά έμοιαζε με έναν `αγώνα προς τον πάτο` με τους developers να πιέζονται να διαθέτουν τίτλους για 99 cents ή και δωρεάν
Keywords
Τυχαία Θέματα