GameHorizon 2013: τα παραλειπόμενα

15:01 13/5/2013 - Πηγή: ByteMe
Ένα μεγάλο ποσοστό των παρευρισκόμενων......είχαμε ανά χείρας (ναι, χρησιμοποίησα πρώτο πληθυντικό) κινητά και -κυρίως- ταμπλέτες για να δείχνουμε σε όποιον πιάναμε την κουβέντα το παιχνίδι στο οποίο δουλεύουμε. Πιθανότατα να φταίει το ότι ναι μεν υπάρχουν πολλές εταιρείες στη βορειοανατολική Αγγλία, αλλά η πλειονότητά τους είναι μεσαίου προς μικρού μεγέθους, αλλά είναι γεγονός πως ήταν απειροελάχιστοι αυτοί που ανέφεραν ότι δούλευαν σε τίτλους για PC και σχεδόν κανένας για κονσόλες. Γενικά πάντως, αυτή η στροφή στις φορητές πλατφόρμες και η αναβίωση της εποχής των «garage developers», κυρίως λόγω της ευκολίας ανάπτυξης και του χαμηλού ρίσκου, ήταν το βασικότερο ίσως θέμα συζήτησης, τόσο στις ομιλίες όσο και στα πηγαδάκια έξω
Keywords
Τυχαία Θέματα