Rayman Origins (@PS Vita)

10:02 13/3/2012 - Πηγή: ByteMe
Θεωρώ την κυκλοφορία του Rayman Origins ως ένα γεγονός που αξίζει να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον ως υπόθεση εργασίας στο θέμα «Πώς να αποφύγετε ένα απόλυτα αποτυχημένο λανσάρισμα για ένα videogame». Καθ’ ότι έτυχε να είμαι εκείνος που έγραψε το review του παιχνιδιού, μπορώ να επιβεβαιώσω πως πρόκειται για ένα από τα ομορφότερα, λεπτομερέστερα και περισσότερο προσεγμένα παιχνίδια της χρονιάς που πέρασε, κι όμως όχι απλά δεν σημείωσε καλή πορεία αλλά απογοήτευσε –τουλάχιστον κρίνοντας από τις επιδόσεις του στις ΗΠΑ. Αιτία; Παρ’ ότι δεν είναι
της παρούσης, το γεγονός ότι η Ubisoft επέλεξε να βγάλει το παιχνίδι στην αγορά την περίοδο που κυκλοφόρησαν όλοι οι ΑΑΑ τίτλοι της χρονιάς, απεδείχθη καταλυτικό.Παρ’ όλα αυτά όμως, το δημιούργημα του Michel Ancel δείχνει ικανό να πάρει ρεβάνς και να συγκεντρώσει επάνω του τα φώτα της δημοσιότητας που τόσο αξίζει, χάρη στο λανσάρισμά του και στο PS Vita, σε μια πλατφόρμα δηλαδή που παίζει χωρίς ανταγωνισμό και εν μέσω μιας όχι και τόσο «φορτωμένης» -από πλευράς κυκλοφοριών- περιόδου.Τα γραφικά του παιχνιδιού παραμένουν εξίσου αξιαγάπητα με αυτά της «μεγάλης» του έκδοσης
Keywords
Τυχαία Θέματα