Η ιδέα του Tomb Raider στο Wii U είναι αποτρεπτική λόγω της... μοναδικότητας της κονσόλας

12:59 29/1/2013 - Πηγή: ByteMe
Ο Νόα Χιούζ, διευθυντής στο δημιουργικό τμήμα που βρίσκεται πίσω από το Tomb Raider, μίλησε στο TrueGaming για την «επανεκκίνηση» της σειράς. Ανάμεσα στις ερωτήσεις που του τέθηκαν ήταν και αυτή για τον λόγο για τον οποίο το παιχνίδι δεν θα εμφανιστεί στο Wii U. Ποια είναι η απάντηση;«Είμαι φαν της Nintendo και του τρόπου με τον οποίο δοκιμάζει νέες μεθόδους χειρισμού. Από πλευράς σχεδιασμού παιχνιδιών, πάντα είναι διασκεδαστικό να πειραματίζεσαι με νέους τρόπους χειρισμού
Keywords
Τυχαία Θέματα