Νέο επιχειρηματικό μοντέλο για τη νέα γενιά θα ήθελε ο Χιντέο Κοτζίμα

11:31 12/3/2013 - Πηγή: ByteMe
Τρία με τέσσερα χρόνια θα μπορούσε να διαρκεί η ανάπτυξη ενός ΑΑΑ τίτλου με διάρκεια 20-30 ώρες, είπε στο EDGE ο Χιντέο Κοτζίμα. Ο δημιουργός του Metal Gear εκτίμησε ότι θα χρειαζόταν μια εξίσου μεγάλη ομάδα ανάπτυξης, τόνισε ωστόσο ότι οι δημιουργοί βιντεοπαιχνιδιών δεν θα έπρεπε απλώς να βαλθούν να κάνουν τα παιχνίδια τους πιο ρεαλιστικά, αλλά «[...] θα πρέπει να μπορούμε να βάζουμε προτεραιότητες και αυτό θα είναι το σημείο κρίσης ανάμεσα στην επιτυχία και την αποτυχία».Ο Κοτζίμα αναφέρθηκε σε φόρμουλες που θα μπορούσαν να διευρύνουν το επιχειρηματικό μοντέλο των βιντεοπαιχνιδιών στις κονσόλες της νέας γενιάς, με τους παίκτες να έχουν ένα είδος αμφίδρομης εικοινωνίας με τους δημιουργούς. «Επειδή οι δημιουργοί οφείλουν να δοκιμάζουν νέες ιδέες χωρίς να ρισκάρουν την αποτυχία ενός ΑΑΑ τίτλου, θα μπορούσαμε ίσως να εφαρμόσουμε το μοντέλο των τηλεοπτικών σειρών, όπου ένα πιλοτικό επεισόδιο δοκιμάζει τον κόσμο πριν αποφασιστεί ο ολοκληρωτική παραγωγή του εγχειρήματος. Ο χρόνος για να γίνει κάτι τέτοιο θα ήταν μικρότερος, ίσως ένα έτος.Επίσης εκτιμώ ότι το κοινωνικό στοιχείο οφείλει να υπάρξει στα βιντεοπαιχνίδια, διότι είναι αλληλεπιδραστικό
Keywords
Τυχαία Θέματα
  • Δημοφιλέστερες Ειδήσεις ByteMe