Το Heavy Rain κόστισε μπόλικα λεφτά, αλλά έβγαλε πολλά περισσότερα

09:37 22/4/2013 - Πηγή: ByteMe
Ο Γκιγιόμ Ντε Φονταμιέρ της Quantic Dream μίλησε για τα κόστη και τα έσοδα του Heavy Rain. 16,7 εκατομμύρια ευρώ ήταν τα έξοδα της ανάπτυξης του τίτλου, ενώ υπολογίζοντας τα έξοδο μάρκετινγκ και διανομής τα συνολικά κόστη της παραγωγής ανήλθαν σε 40 εκατομμύρια. Ωστόσο «[...] η Sony κέρδισε περισσότερα από 100 εκατομμύρια ευρώ από το παιχνίδι αυτό».Ο Φονταμιέρ επιπλέον τόνισε ότι οι συντελεστές της βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών οφείλουν να είναι πιο δημιουργικοί και καινοτόμοι, προκειμένου να αναπτύσσονται νέες ιδέες και εμπειρίες που θα επεκτείνουν την αγορά.«Πρέπει να σταματήσουμε κάθε χρόνο να φτιάχνουμε τα ίδια και τα ίδια παιχνίδια. Πρέπει να φτιάχνουμε νέα πράγματα αλλά και οι εκδοτικές χρειάζεται να παίρνουν ρίσκα και να τα υποστηρίζουν
Keywords
Τυχαία Θέματα