Λούκας Γιώρκας: Η συγκλονιστική εξομολόγηση και το νέο τραγούδι «Υποκρίνεσαι»
22:54 8/6/2018
- Πηγή: Hit Channel
Ο Λούκας Γιώρκας δεν υποκρίνεται και μοιράζεται όλη την αλήθεια για τη ζωή και την καριέρα του με αφορμή το νέο τραγούδι του. Με νέο single και video clip επιστρέφει ο Λούκας Γιώρκας. Ανανεωμένος, με
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Αλλαγή στην πολιτική χρήσης του skroutz.gr έπειτα από υποψίες απάτης
- Power of Love: Το “καρφί” της Μπακοδήμου για παίκτη! «Είναι κάτι πολύ σημαντικό…»
- «Έφυγα»: Η Πάολα φεύγει για την επιτυχία με νέο single
- Τι προβλέπει το Πολυνομοσχέδιο για εξωδικαστικό, πώληση δανείων & νόμο Κατσέλη
- Πολυνομοσχέδιο: Φέρνει τα… πάνω – κάτω στον Νόμο Κατσέλη και τον εξωδικαστικό μηχανισμό
- Επανεκκίνηση για τη θρυλική συλλογή του Γιώργου Κωστάκη
- Days of San: Έκθεση της Λητώς Κάττου στο Μουσείο Μπενάκη
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Hit Channel
- Τελευταία Νέα Hit Channel
- «Έφυγα»: Η Πάολα φεύγει για την επιτυχία με νέο single
- Η «Ταράτσα του Φοίβου» ξεπέρασε τον εαυτό της στην υπέροχη πρεμιέρα
- Γλυκερία και Αντώνης Ρέμος δίνουν νέα πνοή στις «Θάλασσες»
- Ο Justin Bieber «αγωνίζεται για την κανονικότητα»
- «Αν Αντέχεις»: Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη συναντά πάλι τον Κώστα Λειβαδά
- Μάριος Τόκας: Η τουρκική εισβολή, η μετάβαση στην Αθήνα και η καθιέρωση
- Η κόρη του Eminem μιλά για πρώτη φορά για τον πατέρα της
- Ποιος Έλληνας τραγουδιστής ήταν ερωτευμένος με τον David Beckham;
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Power of Love: Το “καρφί” της Μπακοδήμου για παίκτη! «Είναι κάτι πολύ σημαντικό…»
- Τι προβλέπει το Πολυνομοσχέδιο για εξωδικαστικό, πώληση δανείων & νόμο Κατσέλη
- Αλλαγή στην πολιτική χρήσης του skroutz.gr έπειτα από υποψίες απάτης
- Days of San: Έκθεση της Λητώς Κάττου στο Μουσείο Μπενάκη
- Πολυνομοσχέδιο: Φέρνει τα… πάνω – κάτω στον Νόμο Κατσέλη και τον εξωδικαστικό μηχανισμό
- 1984: Το βιβλίο της δυστοπίας βγήκε σαν σήμερα 8 Ιουνίου 1949
- «Κάρμεν»: Το αριστούργημα του Ζωρζ Μπιζέ επιστρέφει στο Ηρώδειο
- Επανεκκίνηση για τη θρυλική συλλογή του Γιώργου Κωστάκη