Better Man: Η ιστορία πίσω από την τρελή μουσική βιογραφία του Ρόμπι Γουίλιαμς -Ο λόγος που εμφανίζεται ως μαϊμού
Ποια είναι η ιστορία πίσω από τη διαφορετική βιογραφία του Ρόμπι Γουίλιαμς, «Better Man», που παίζεται στις ελληνικές αίθουσες.
Θεωρείται η πιο πρωτότυπη ταινία της χρονιάς με κεντρικό θέμα την ασυμβίβαστη εξέλιξη του Ρόμπι Γουίλιαμς. Το «Better Man» παίζεται ήδη στις κινηματογραφικές αίθουσες και πίσω από την ταινία υπάρχει μια ενδιαφέρουσα ιστορία.
Η φιλία του Ρόμπι Γουίλιαμς και του Μάικλ Γκρέισι ξεκίνησε όσο ο δεύτερος βρισκόταν στη διαδικασία παραγωγής της ταινίας The Greatest Showman. Κάθε φορά που ο Χιού Τζακμαν, πρωταγωνιστής της ταινίας, αναφερόταν στο ρόλο του, συνήθιζε
Σύντομα, έκλεισε ραντεβού με τον τραγουδιστή και του ζήτησε να ακούσει τα τραγούδια. Εκείνος τα λάτρεψε, οπότε ο Γκρέισι τού ζήτησε να ηχογραφήσει ένα βίντεο για να στείλουν στον Τζάκμαν. Έκτοτε, ο Γουίλιαμς και ο Γκρέισι έγιναν καλοί φίλοι, περνώντας αμέτρητες ώρες μαζί. Στις συναντήσεις τους, ο Ρόμπι Γουίλιαμς εξιστορούσε εμπειρίες από τη ζωή του με τρόπο που συνεπήρε τον Γκρέισι, οπότε εκείνος άρχισε να τις ηχογραφεί. «Οι ιστορίες του ήταν καταπληκτικές», θυμάται ο Γκρέισι. «Είναι μια ιστορία κατάκτησης φήμης, αλλά αυτό που την έκανε πραγματικά ιδιαίτερη είναι ο τρόπος που την αφηγήθηκε ο Ρόμπ. Οπότε του είπα ότι πρέπει να τις καταγράψει. Σε εκείνο το σημείο, δεν γνώριζα τον σκοπό, αλλά του είπα πως την επόμενη φορά που θα είμαι στο Λος Άντζελες, θα έρθω και θα τον ηχογραφήσω. Αυτό το κάναμε για τους επόμενους 18 μήνες. Υπήρχε ένα πολύ ωραίο σημείο τομής ανάμεσα στον αφηγητή και τον περφόρμερ και οι ηχογραφήσεις μας το αποτύπωσαν με τον πιο άμεσο τρόπο», συνεχίζει ο Γκρέισι.
Τους επόμενους μήνες, ο Γκρέισι επέστρεψε στο υλικό, άρχισε να το μοντάρει αναζητώντας ένα αφηγηματικό νήμα. «Έκλεινα τα μάτια μου και οραματιζόμουν την ταινία. Ήταν συναρπαστικό γιατί υπήρχαν διαχρονικές θεματικές. Είναι μια ιστορία για την πραγματοποίηση των ονείρων σου, την ικανότητα να κοιτάς στον καθρέφτη και να αγαπάς αυτό που βλέπεις, να αποδέχεσαι το άτομο που είσαι», παρατηρεί ο σκηνοθέτης. Ο ίδιος ο Γουίλιαμς περιγράφει την ιστορία του ως μια μια σειρά «πραγματικά αναξιομνημόνευτων πραγμάτων που συνέβησαν σε έναν ιδιαίτερα αναξιομνημόνευτο άνθρωπο», ελπίζοντας ωστόσο πως το κοινό θα βρει τρόπο να ταυτιστεί με τα βιώματά του, καθώς όπως αναφέρει «η μουσική μπορεί να μιλήσει στην ψυχή, με τρόπο που δεν μπορούν να το κάνουν μόνο οι λέξεις».
Τιφάση με την μαϊμού; Και όχι δεν είναι το«Me and My Monkey»
Ο δημοφιλής τραγουδιστής παραδέχεται γελώντας πως για τις ανάγκες της ταινίας αποκάλυψε πολλά περισσότερα απ’ όσα θα έπρεπε, παρουσιάζοντας τις όμορφες, αλλά και τις άσχημες, τις πιο σκληρές πτυχές της ζωής του. Μάλιστα, όπως παρατήρησε ο Γκρέισι ακούγοντας ξανά και ξανά τις ηχογραφήσεις, ο Γουίλιαμς αναφερόταν πάρα πολύ συχνά στον εαυτό ως «μαϊμού», δίνοντας την έμπνευση στον Γκρέισι να τον αποτυπώσει με τον πιο ανορθόδοξο τρόπο. «Δεν θα ήταν υπέροχο να τον αναπαραστήσω ως μαϊμού στην ταινία;», αναρωτήθηκε ο Γκρέισι. «Ο Ρόμπι αφηγείται την ιστορία -όπως μου την έλεγε εμένα στις συναντήσεις μας- και έτσι βλέπει τον εαυτό του», σχολιάζει ο Γκρέισι. Κάπως έτσι πάρθηκε τελικά η τολμηρή απόφαση ο Ρόμπι Γουίλιαμς να απεικονίζεται στη διάρκεια όλης της ταινίας ως ψηφιακή μαϊμού.
«Η ζωή μου μοιάζει διαρκώς με ακροβασία σε τεντωμένο σχοινί χωρίς δίχτυ ασφαλείας», παραδέχεται ο Γουίλιαμς. «Μπορώ να πέσω ανά πάσα στιγμή, και πολλές φορές το κάνω. Οπότε, όταν ο Μάικλ ήρθε στο σπίτι και είπε, ‘Ας σε κάνουμε μαϊμού,’ αμέσως ένιωσα ότι ήταν το μεγαλύτερο ρίσκο που θα μπορούσε να υπάρξει για αυτή την ταινία. Μου άρεσε τόσο πολύ το ρίσκο που έπαιρνε, και ήξερα ότι έπρεπε να το προχωρήσουμε. Μου φάνηκε απόλυτα λογικό, και είναι τόσο συναρπαστικό και διαφορετικό. Στη βιομηχανία του θεάματος υπάρχει η απαίτηση να γίνεις ρομπότ ή μαϊμού. Και εγώ διάλεξα τη μαϊμού».
Τελικά, αποδείχθηκε πως το εύρημα του Γκρέισι λειτούργησε ευεργετικά για την ίδια την ταινία. «Όταν βάζεις μια μαϊμού στη σκηνή, δεν μπορείς παρά να την κοιτάς, ακόμα και όταν δεν μιλάει», παρατηρεί ο σκηνοθέτης. «Και αυτό αποτυπώνει ακριβώς το τι σημαίνει να είσαι διάσημος. Δεν μπορείς να πάρεις τα μάτια σου από πάνω τους. Οπότε για εμένα, η μαϊμού δεν αντικατοπτρίζει μονάχα τον τρόπο που ο Ρομπ βλέπει τον εαυτό του, αλλά δημιουργεί και έναν αστέρα σε κάθε πλάνο της ταινίας».
Πώς η Weta δημιούργησε την ψηφιακή μαϊμούΓια να διασφαλιστεί ότι ο κεντρικός χαρακτήρας θα συνδυαζόταν απρόσκοπτα από την ερμηνεία του Τζόνο Ντέιβις και τον δικό τρόπο κίνησης του Ρόμπι Γουίλιαμς, δεν υπήρξε ποτέ αμφιβολία ότι η βραβευμένη ομάδα της Wētā FX ήταν η καταλληλότερη για την δουλειά. Από τότε που ο Γκρέισι ήταν έφηβος και ξεκινούσε στον τομέα των οπτικών εφέ στο Σίδνεϊ, ονειρευόταν κάποια μέρα να συνεργαστεί με τη Wētā, την εταιρεία πίσω από εμβληματικούς ψηφιακούς χαρακτήρες όπως ο Γκόλουμ από τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών. Εξοπλισμένος με τις δισδιάστατες σχεδιαστικές του ιδέες και τα concept art, ο Γκρέισι παρουσίασε το όραμά του στον εκτελεστικό παραγωγό VFX της Wētā, Ντέιβιντ Κόνλεϊ. Εντυπωσιασμένος τόσο από το σενάριο όσο και από τις φιλοδοξίες του Γκρέισι, ο Κόνλεϊ όχι μόνο αγκάλιασε το έργο, αλλά βοήθησε επίσης στην τρισδιάστατη προετοιμασία βασικών μουσικών σκηνών και στη μετατροπή των σχεδίων του Γκρέισι σε ρεαλιστικούς 3D χαρακτήρες. Το πάθος της Wētā και η αδιάκοπη πίστη τους στην ταινία θα τους οδηγούσε τελικά να ανοίξουν ένα στούντιο στη Μελβούρνη για τις ανάκες παραγωγής της ταινίας.
Ο επιβλέπων των οπτικών εφέ Λουκ Μίλαρ ήταν υπεύθυνος για όλα τα οπτικά εφέ της ταινίας και, αν και το μεγαλύτερο κομμάτι της δουλειάς ήταν αναμφισβήτητα η ψηφιακή αποτύπωση του Γουίλιαμς στην οθόνη, υπήρχαν επίσης πολλά ψηφιακά περιβάλλοντα και επεκτάσεις που έπρεπε να δημιουργηθούν. Ο Μίλαρ συνεργάστηκε στενά με τον παραγωγό οπτικών εφέ Άντι Τέιλορ και την υπόλοιπη ομάδα της Wētā, και μαζί με τον Γκρέισι, ο οποίος προέρχεται από τον τομέα των εφέ, δημιούργησαν μια ονειρική ομάδα.
Ο Μίλαρ θεωρεί πως η μοναδικότητα του Better Man πρέπει να εξεταστεί στο πλαίσιο του πώς εμφανίζεται ο ψηφιακός χαρακτήρας στην οθόνη. «Δεν μπορώ να σκεφτώ καμία ταινία μέχρι σήμερα που να καλύπτει όλη την γκάμα των ανθρώπινων συναισθημάτων και να έχουμε εκπροσωπήσει όλο αυτό το εύρος συναισθημάτων με έναν ψηφιακό χαρακτήρα», λέει ο Μίλαρ. «Στο παρελθόν, συνήθως δημιουργούσαμε αυτούς τους χαρακτήρες σε ταινίες υπερηρώων ή περιπέτειες ή φαντασίες. Δεν έχει ξαναγίνει ποτέ σε μια τόσο θεμελιώδη και σκληρή πραγματικότητα και αυτό ήταν ένα από τα πιο συναρπαστικά πράγματα».
Στη δημιουργία ενός πιθήκου με την προσωπικότητα του Ρόμπι Γουίλιαμς, ο βασικός στόχος ήταν να αποφευχθεί το να εμφανιστεί ο χαρακτήρας ως κωμικός. «Χαρακτήρες ή ζώα που έχουν αποκτήσει ανθρώπινα χαρακτηριστικά, μπορούν γρήγορα να καταλήξουν σε ταινίες για παιδιά ή κινούμενα σχέδια, αλλά σε αυτή την περίπτωση, χρειαζόμασταν κάτι που να είναι ισχυρό, συναισθηματικό και ρεαλιστικό», λέει ο Μίλαρ. «Υπάρχουν πολλά πράγματα που θα κάνει αυτός ο χαρακτήρας, αλλά έπρεπε να τα αντιμετωπίσουμε με πολύ λεπτό τρόπο για να μην καταλήξουμε γρήγορα σε κάτι χιουμοριστικό».
Ευτυχώς, η Wētā είχε τεράστια εμπειρία στη δημιουργία ψηφιακών πιθήκων, οπότε ξεκινούσαν από μια σταθερή βάση. «Αλλά υπήρχαν ακόμα νέες τεχνολογίες, νέες ιδέες και οπτικά στοιχεία που θέλαμε να φέρουμε σε αυτή την περίπτωση», λέει ο Τέιλορ. «Και αυτό το πλάσμα, αυτός ο Ρόμπι – και νέος και μεγάλος – πιθανότατα είχε 100 κοστούμια που θα φορούσε, μαζί με διαφορετικά χτενίσματα, χωρίς να αναφέρουμε το ξύρισμα των μαλλιών του στην κάμερα. Όλα αυτά ήταν πράγματα που δεν είχαμε ξανακάνει, οπότε εξερευνούσαμε. Ήταν συναρπαστικό».
Η εύρεση της τέλειας ισορροπίας ανάμεσα στην μαϊμού και τις εκφράσεις του Γουίλιαμς μια αρκετά απαιτητική διαδικασία με μεγάλη προσοχή στις λεπτομέρειες. «'Είναι πολύ Ρόμπι; Ή είναι πολύ πίθηκος;», ρωτούσε διαρκώς ο Γκρέισι. «Έπρεπε να βλέπεις χαρακτηριστικά του Ρόμπι, αλλά δεν έπρεπε να βρεθείς σε αυτό το παράξενο σημείο που να είναι απλά μια φουντωτή εκδοχή του», σημειώνει ο σκηνοθέτης.
Η υπόθεσηΗ ταινία αποτυπώνει την άνοδο, την πτώση και την αναγέννηση του Ρόμπι Γουίλιαμς, ενός εκ των εμπορικότερων καλλιτεχνών της βρετανικής μουσικής σκηνής. Εμπνευσμένος από προσωπικά βιώματα του αγαπημένου δημιουργού, ο σκηνοθέτης και συν-σεναριογράφος της ταινίας Μάικλ Γκρέισι (“The Greatest Showman”), υπόσχεται μια κινηματογραφική εμπειρία που δεν μοιάζει με καμιά άλλη!
Την σκηνοθεσία έχει αναλάβει ο Μάικλ Γκρέισι και τα ψηφιακά εφέ η κορυφαία εταιρεία του χώρου Weta (Avatar, Άρχοντας των Δαχτυλιδιών). Με τους Ρόμπι Γουίλιαμς, Τζόνο Ντέιβις (Kingsman: Μυστική Υπηρεσία), τον βραβευμένο με BAFTA® Στιβ Πέμπερτον (Inside No.9, “Killing Eve) και την υποψήφια για BAFTA® Άλισον Στέντμαν (The Kings Man).
Διαβάστε περισσότερα στο iefimerida.gr
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ειδήσεις
- Ελαιόλαδο: Τενεκές και 5χίλιαρο από το 2025 - «Τσουχτερά» τα πρόστιμα
- Τι είναι o ιός HMPV; Η Κίνα ενισχύει τα μέτρα έκτακτης ανάγκης εν μέσω νέας επιδημίας
- Θεσσαλονίκη: Αναβάλλεται η σημερινή εμφάνιση γνωστού τραγουδιστή
- Στη Δυτική Αττική ψάχνουν τους σκληρούς βαρυποινίτες που απέδρασαν από τις φυλακές Κασσαβέτειας
- Σφοδρή σύγκρουση τρένου με αυτοκίνητο στο Κιλκίς - Νεκρός ο οδηγός, δείτε φωτογραφίες
- Πρόστιμο στην Βάνα Μπάρμπα για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ - "Ήταν μια άτυχη στιγμή"
- Το νέο «βασιλικό» συμβόλαιο του Ναν – Φέρνει κι άλλον NBAer ο Παναθηναϊκός
- My Style Rocks: Μεγάλη νικήτρια η Σοφία Χριστοδούλου
- Αγόρι επιβίωσε περικυκλωμένο από λιοντάρια για 5 ημέρες στη Ζιμπάμπουε
- Απόκρυψη Κρόνου από την Σελήνη, 4 Ιανουαρίου 2025
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις iEfimerida
- Βόλος: Οδηγός καταδίωξε μεθυσμένο που του χτύπησε το αυτοκίνητο και προσπάθησε να εξαφανιστεί
- Τέλος η οδήγηση τη νύχτα -Τι ισχύει στην Ελλάδα και την Ευρώπη
- Γιατί έγιναν οι λίμνες στον Κηφισό -Tι λέει στο iefimerida ο ένας εκ των σπηλαιολόγων που τις ανακάλυψαν
- Πέθανε ο θεατρικός σκηνοθέτης Κώστας Φαρμασώνης
- Better Man: Η ιστορία πίσω από την τρελή μουσική βιογραφία του Ρόμπι Γουίλιαμς -Ο λόγος που εμφανίζεται ως μαϊμού
- Η σπάνια φωτογραφία της Μαρινέλλας με τον Στέλιο Καζαντζίδη και τη Γιώτα Λύδια από το μακρινό 1959
- Νεκρός στο σπίτι του βρέθηκε ο 47χρονος σκηνοθέτης Τζεφ Μπαένα - Σύζυγος της ηθοποιού Όμπρεϊ Πλάζα
- Ο Όλαφ Σολτς απαντά στον Έλον Μασκ που τον χαρακτήρισε «ανόητο»: «Μην ταΐζετε το τρολ»
- ΗΠΑ: Ο Μπάιντεν ανακοίνωσε πώληση όπλων στο Ισραήλ αξίας 8 δισ. δολαρίων -Τι περιλαμβάνει το πακέτο
- Καστοριά: Χειροπέδες σε 51χρονο - Βρέθηκε στη κατοχή του ποσότητα ναρκωτικών
- Τελευταία Νέα iEfimerida
- Better Man: Η ιστορία πίσω από την τρελή μουσική βιογραφία του Ρόμπι Γουίλιαμς -Ο λόγος που εμφανίζεται ως μαϊμού
- ΗΠΑ: Ο Μπάιντεν ανακοίνωσε πώληση όπλων στο Ισραήλ αξίας 8 δισ. δολαρίων -Τι περιλαμβάνει το πακέτο
- Καστοριά: Χειροπέδες σε 51χρονο - Βρέθηκε στη κατοχή του ποσότητα ναρκωτικών
- Βόλος: Οδηγός καταδίωξε μεθυσμένο που του χτύπησε το αυτοκίνητο και προσπάθησε να εξαφανιστεί
- 10 τρόποι για να γίνετε πιο αποτελεσματικοί -Πώς θα νικήσετε την αναβλητικότητα
- Πρίγκιπας Ουίλιαμ: «Σοκαρισμένος» για τον θάνατο του γιου της νταντάς του στο μακελειό στη Νέα Ορλεάνη
- Αυτές είναι οι νέες Porsche που θα έρθουν μέσα στο 2025
- GBL: Ξέσπασε στο δεύτερο δεκάλεπτο ο Ολυμπιακός και νίκησε τον Άρη στο Αλεξάνδρειο με 88-77
- «Μια φορά άπιστος, πάντα άπιστος»: Καταρρίπτοντας 3 διαδεδομένους μύθους για την απιστία
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ειδήσεις
- Άφαντοι οι δύο κακοποιοί που δραπέτευσαν από τις φυλακές του Βόλου – Η Αστυνομία ενημερώθηκε 4 ώρες μετά
- Τζίμι Κάρτερ: Ξεκίνησε η 6ημερη τελετή -φόρος τιμής στον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ – Στις 9/1 η κηδεία του
- Πέθανε σε ηλικία 47 ετών ο σκηνοθέτης Jeff Baena - Σύζυγος της Aubrey Plaza
- Αθήνα: Επιχείρηση διάσωσης για 50χρονη που τραυματίστηκε κατά την διάρκεια πεζοπορίας στην Πάρνηθα
- Θεσσαλονίκη: Αναβάλλεται η σημερινή εμφάνιση γνωστού τραγουδιστή
- Ο «χάρτης» των πληρωμών από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ έως τις 10 Ιανουαρίου
- Ο ανανάς «ρουμπίνι» με τιμή πολύτιμου λίθου: 350 ευρώ για ένα φρούτο
- GBL: Ο Ολυμπιακός νίκησε τον Άρη μέσα στο Αλεξάνδρειο με 88-77 (βίντεο)
- Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στα δρομολόγια του τραμ Γραμμή 7 τα Θεοφάνεια