Μαύροι Πίνακες: Μ. Ιορδάνου και Σ.Καζαντζιάν μιλούν στο iefimerida για την έμπνευση πίσω από την ιστορία της σειράς -Πρεμιέρα απόψε

O Μάριος Ιορδάνου και η Σοφία Καζαντζιάν έγραψαν την αστυνομική σειρά «Μαύροι Πίνακες», η οποία ενθουσίασε στην avant premiere. Η υπόθεση, οι χαρακτήρες και το προφίλ του δολοφόνου από το συγγραφικό δίδυμο που μιλάει στο iefimerida.gr

Μια νέα σειρά μπαίνει στη prime time του Star, οι «Μαύροι Πίνακες» σε πρωτότυπο σενάριο των Σοφία

Καζαντζιάν και Μάριο Ιορδάνου. Πρόκειται για μια αστυνομική σειρά μυστηρίου, με ένα αξιόλογο καστ συντελεστών και θα προβάλλεται κάθε Παρασκευή στις 22.30 από τη συχνότητα του Star. Να αναφέρουμε ότι νωρίτερα, στις 21.00, κάνει πρεμιέρα και ο β΄ κύκλος της κωμικής σειράς «IQ 160» χτίζοντας τη ζώνη μυθοπλασίας του καναλιού με δύο σειρές back to back.

ΜαύροιΠίνακες: Η υπόθεση

Μίανεαρή μαθήτρια, άγρια δολοφονημένη. Μίαεπαρχιακή πόλη, γεμάτη μυστικά καιψέματα.

Έναςαδίστακτος δολοφόνος, ο οποίος χρησιμοποιείένα ανατριχιαστικό μοτίβο. Ένας αγώναςδρόμου να συλληφθεί, πριν χτυπήσειξανά...

Οι Λεύκες, μία μικρή κωμόπολη στην ελληνική επαρχία, συγκλονίζονται από τη δολοφονία μίας έφηβης μαθήτριας. Το τοπικό αστυνομικό τμήμα ζητά ενισχύσεις από την Αθήνα, προκειμένου να εντοπιστεί ο φονιάς. Σύντομα, διαπιστώνουν ότι πρόκειται για έναν κατά συρροή δολοφόνο, ο οποίος χρησιμοποιεί στα εγκλήματά του μοτίβα από τους περίφημους «Μαύρους Πίνακες» του Φρανσίσκο Γκόγια.

Η έρευνα θα αποκαλύψει μία εφιαλτική αλήθεια, που κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί… Οι ύποπτοι πολλοί και όλοι έχουν κίνητρο… Ο χρόνος μετράει αντίστροφα...Οδολοφόνος έτοιμος να χτυπήσει ξανά…

ΟΜάριος Ιορδάνου και η Σοφία Καζαντζιάνμιλούν στο iefimerida.gr γιατη νέα τους αστυνομική σειρά

Πώςπροέκυψε η ιδέα για την αστυνομική σειρά«Μαύροι Πίνακες»; Πώς την εμπνευστήκατε;

ΣοφίαΚαζαντζιάν: Η αγάπη μας γιατη ζωγραφική και τον Γκόγια συνδυάστηκεμε την επιθυμία μας να δημιουργήσουμεένα θρίλερ μυστηρίου με ανατροπές,δράση, αλλά και έναν βαθιά κοινωνικόπυρήνα.

Οι“Μαύροι Πίνακες” είναι η ιστορία ενόςδολοφόνου που μιλάει μέσα από τηζωγραφική. Θυμάμαι τον ενθουσιασμό μας,όταν καταλήξαμε στον τίτλο.

ΜάριοςΙορδάνου: Ο τίτλος έχει παραπάνωαπό μία ερμηνείες. Είναι ο τρόπος πουστήνει τα θύματά του ο δολοφόνος,εμπνευσμένος από τους “Μαύρους Πίνακες”του Φρανσίσκο Γκόγια, αλλά είναι και τοεσωτερικό κενό των ηρώων, το σκοτεινότους παρελθόν και τα μυστικά που κουβαλάο καθένας.

Οιήρωές μας είναι σαν κρύσταλλοι. Πρέπεινα σπάσουν για να αποκαλύψουν τηνεσωτερική δομή τους. Και αφορμή για αυτόείναι μία δολοφονία.

Απότην αρχή είχατε σκεφτεί την ΚάτιαΓκουλιώνη για τον πρωταγωνιστικό ρόλο;Γιατί επιλέξατε τη συγκεκριμένη ηθοποιόπου ομολογώ ήταν πολύ ευχάριστη έκπληξη;

Σ.Κ.: Όταν γράφαμε, θυμάμαι που σήκωσε το βλέμμα ο Μάριος και μου είπε «Ξέρεις ποια είναι η ιδανική «Άννα»» και του λέω αμέσως «Η Κάτια Γκουλιώνη». Η «Άννα» είναι ένας ρόλος ανατρεπτικός. Θέλει αποχρώσεις, ημιτόνια θα έλεγα. Είναι δυναμική, επιβλητική και έχει εκτόπισμα με το που τη βλέπεις, όπως και η Κάτια. Και ταυτόχρονα είναι ευαίσθητη, τρωτή, κάνει λάθη και συγκρούεται με τον ίδιο της τον εαυτό πριν συγκρουστεί με τους άλλους. Δομεί μία σκληρή εικόνα πάνω σε ένα εύθραυστο ψυχικό οικοδόμημα και η Κάτια αυτό το κάνει με τον ιδανικό τρόπο. Και η αλήθεια είναι ότι όλοι οι ηθοποιοί είναι συγκλονιστικοί. Δε θα μπορούσα να φανταστώ άλλον σε κανέναν από τους ρόλους.

Σεμια περίοδο που η μυθοπλασία έχειεπιστρέψει δυναμικά στη prime time τωνκαναλιών παρατηρώ ότι είναι μετρημένεςοι σειρές που βασίζονται σε πρωτότυποσενάριο, καθώς οι περισσότερες προέρχονταιαπό ξένα format. Γιατί πιστεύετε συμβαίνειαυτό;

Σ.Κ.:Εκείνο που μπορώ να σου πω είναι ότιεμείς είμαστε ευτυχείς που οι άνθρωποιτου Star μας έδωσαν την ευκαιρία ναυλοποιήσουμε τη δική μας πρωτότυπηιστορία. Πίστεψαν στο σενάριό μας καιτο έκαναν πραγματικότητα, βρίσκονταςστην πορεία και τους κατάλληλουςσυνεργάτες.

Μ.Ι.: Είναι η πρώτη τηλεοπτική μας δημιουργία και έγινε με τον ιδανικό τρόπο. Είναι πολύ διαφορετικό να δημιουργείς μία ιστορία από το μηδέν. Να “γεννάς” χαρακτήρες και σχέσεις, έναν κόσμο ολόκληρο που πριν από εσένα δεν υπήρχε. Και είμαστε ευτυχείς που αυτοί οι χαρακτήρες πήραν σάρκα και οστά από εξαιρετικούς ηθοποιούς.

Ποιοςχαρακτήρας γράφοντας το σενάριο σαςδυσκόλεψε λίγο παραπάνω;

Σ.Κ: Κανένας. Η διαδικασία τηςδημιουργίας πολυεπίπεδων χαρακτήρωνείναι από τα αγαπημένα μας στάδια στησυγγραφή. Δε θέλαμε μία ιστορία που θαείναι μόνο ένα κυνήγι δολοφόνου. Θέλαμεη ιστορία του δολοφόνου να γίνει αφορμήγια να ειπωθούν και οι ιστορίες τωνηρώων. Υπάρχει συναισθηματική και ψυχικήπροσέγγιση των χαρακτήρων.

Μ.Ι.: Μπορώ να σου πω, όμως, ότι έναςαπό τους πιο πολύπλοκους χαρακτήρεςτης σειράς, είναι ο δολοφόνος μας. Δενείναι ο συνηθισμένος εκτελεστής. Είναιένας ήρωας βαθιά νιτσεϊκός, μακιαβελικός,με ασύλληπτο πνεύμα, που κάνει τηναποκάλυψή του ακόμα πιο ανατριχιαστική.

Ποιοήταν το πιο δύσκολο γύρισμα που έγινεστη σειρά;

Σ.Κ.:Θα ήταν spoiler να σου πούμε. Υπήρχαν αρκετά.

Ζευγάριστη ζωή, στο θέατρο και τώρα καισεναριογραφικό δίδυμο. Αλήθεια, πώςείναι οι ώρες που γράφετε; Έχετε διαφωνίεςγια τους χαρακτήρες, την πλοκή;

Σ.Κ:Το ευτύχημα είναι ότι έχουμε το ίδιοόραμα και στη ζωή και στη δημιουργία.Πρώτα συλλαμβάνουμε την ιδέα, μετά τηδομούμε μέσα από έρευνα και συζήτησηκαι μετά ξεκινάει η συγγραφή. Δεν υπάρχουνδιαφωνίες. Το σενάριο είναι επιλογές.Τις συζητάμε όλες και καταλήγουμε όχισε αυτή που μας αρέσει περισσότερο, αλλάσε αυτή που λειτουργεί καλύτερα για τηνιστορία μας.

Μ.Ι: Το γεγονός ότι είμαστε και ηθοποιοί βοηθάει ακόμα και στους διαλόγους. Είναι σαν να έχουμε “παίξει” όλους τους χαρακτήρες πριν και να είμαστε σίγουροι ότι εμείς – ως ηθοποιοί – θα μπορούσαμε να τους υποστηρίξουμε.

Στη σειρά, κρατάμε μάλιστα δύο κομβικούς ρόλους. Η Σοφία την « Ελένη», που βρίσκεται στον άμεσο κύκλο του δημάρχου της περιοχής και εμφανίζεται με την οικογένειά της από το δεύτερο επεισόδιο και εγώ τον «Φίλιππο», έναν φιλόδοξο δημοσιογράφο που προσπαθεί να ξεθάψει την αλήθεια.

Έχετεγράψει και το σενάριο στο Black Bachelor,τοοποίο ήταν πιο dark. Προτιμάτε γενικότερατις πιο σκοτεινές ιστορίες; Και αν ναιγιατί;

Μ.Ι.:Ο δρόμος από το σκοτάδι στο φως έχειπερισσότερο ενδιαφέρον. Η ζωή δεν είναιανώδυνη, φωτεινή και εύκολη. Γιατί ναείναι έτσι μία ιστορία; Η κοινωνία πάνταέθαβε κάτω από το χαλί, αρνιόταν να δειτι συνέβαινε δίπλα, αλλά και μέσα στοσπίτι της. Γιατί πρέπει και η μυθοπλασίανα το κάνει αυτό; Αυτό είναι ο σκοπόςτης κάθε μορφής τέχνης: Να ρίξει φωςόπου υπάρχει σκοτάδι. Κι ο θεατής καικυρίως ο θεατής της ζωής πρέπει ναπεράσει από αυτό το σκοτάδι για να πάψεινα είναι απλός θεατής.

Τιθα κάνετε φέτος το χειμώνα θεατρικά;

Σ.Κ.: Συνεχίζουμε για τρίτη χρονιά τη θεατρική μας παράσταση “Το στρίψιμο της βίδας reloaded”, η οποία έχει προταθεί για βραβείο Κουν και Ένωσης κριτικών θεάτρου. Είναι ένα κείμενο δικό μας, εμπνευσμένο από το αριστούργημα του Χένρυ Τζέημς. Η παράσταση είναι περισσότερο βίωμα παρά θεατρικό έργο. Έχει κινηματογραφική ματιά, καταιγιστικό ρυθμό και ανατροπές, καθώς και ένα σοκαριστικό φινάλε. Θα είμαστε από 26 Οκτωβρίου και κάθε Σαββατοκύριακο στο θέατρο Αργώ.

ΜαύροιΠίνακες: Οιχαρακτήρες της σειράςΆννα, η Κάτια Γκουλιώνη

ΗΆννα είναι μια ιδιόρρυθμη αστυνομικός.Παρ’ ότι όμορφη, έχει παραμελήσει τηνεξωτερική της εμφάνιση. Είναι δυναμική,ιδιαίτερα αιχμηρή και απόλυτη και δεφιλτράρει όσα λέει. Διατηρεί ένα αυστηρόπροφίλ απέναντι στους συνεργάτες της,αλλά και στην οικογένειά της. Έχει υψηλήαίσθηση δικαίου και δεν το βάζει εύκολακάτω. Είναι επίμονη και θέλει πάντα ναέχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο.

Μεγαλώνειμόνη της την έφηβη κόρη της, την Ειρήνη,με τη βοήθεια του ανάπηρου πατέρα της,Σταύρου. Ο άντρας της την εγκατέλειψεμε το παιδί τους πριν χρόνια, γεγονόςπου δεν έχει ξεπεράσει ακόμα. Είναιεργασιομανής και λείπει πολύ από τοσπίτι, παραμελώντας συχνά την κόρη της,γι’ αυτό και η σχέση τους είναι γεμάτηένταση και συγκρούσεις. Διατηρεί παράνομησχέση με τον Νίκο, τον παντρεμένο Δήμαρχοτης περιοχής. Θα αναλάβει επικεφαλήςτης ομάδας και θα προσπαθήσει να λύσειτο μυστήριο των δολοφονιών, πουσυνταράσσουν την πόλη.

Ιόλη, η Σοφία Κόκκαλη

Η Ιόλη είναι η νέα αστυνομικός του τμήματος. Έρχεται με μετάθεση στην πόλη, όταν γίνεται η πρώτη δολοφονία και εντάσσεται στην ομάδα της Άννας, με την οποία θα συγκρουστούν από την αρχή. Στο παρελθόν έχει διαπράξει απόπειρα αυτοκτονίας, λόγω ενός τραυματικού γεγονότος, που δε θέλει να μοιράζεται με κανέναν.

Ζήτησε η ίδια τη μετάθεσή της, ώστε να γυρίσει σελίδα στη ζωή της και να αφήσει πίσω όσα τη βαραίνουν. Είναι ανεξάρτητη, οριακά αντικοινωνική, εσωστρεφής και ιδιαίτερα καλλιεργημένη. Θα έρθει γρήγορα κοντά με τον Άλκη και σταδιακά θα τον ερωτευθεί.

Άλκης,ο Δημήτρης Κίτσος

ΟΆλκης είναι ο τρίτος αστυνομικός τηςομάδας, όμορφος και ταλαντούχος, μειδιαίτερη αγάπη για την Τέχνη. Προσπαθείνα κρατήσει τις ισορροπίες ανάμεσα στηνΆννα και στην Ιόλη. Το ενδιαφέρον τουγια τη νέα του συνεργάτιδα θα εξελιχθείγρήγορα από επαγγελματικό σε προσωπικό.

Ευγενικός,ειλικρινής, με χιούμορ και κρυφάερωτευμένος με την Ιόλη, θα βάλει ταδυνατά του για να συνεισφέρει στηνεξιχνίαση των εγκλημάτων. Διατηρεί,ωστόσο, και κάποιες σκοτεινές πτυχές,που φροντίζει να κρατά καλά κρυμμένες...

Άρης(Αντίνοος Αλμπάνης)

O Άρης είναι ο profiler αξιωματικός του Τμήματος Ανθρωποκτονιών, που έρχεται από την Αθήνα για να βοηθήσει στην έρευνα. Είναι έξυπνος, λιγομίλητος, καταρτισμένος, δυναμικός και ιδιαίτερα σοβαρός στη δουλειά του. Διαθέτει μία εσωτερική δύναμη και αποφασιστικότητα. Κατά τη διάρκεια της έρευνας, δένεται με την Άννα, παρ’ ότι στην αρχή κοντράρονται για το ποιος ηγείται της υπόθεσης. Oιδιαίτερες γνώσεις και η καλλιέργειά του θα αποδειχτούν καθοριστικές στο κυνήγι ου δολοφόνου.

Νίκος, o Ιωάννης Παπαζήσης

Ο Νίκος είναι ο δήμαρχος της πόλης και πατέρας του πρώτου θύματος. Είναι ένας σκληρός άνθρωπος, αυστηρός, επιβλητικός και συνάμα γοητευτικός. Αντιμετωπίζει προβλήματα στο γάμο του και διατηρεί κρυφή σχέση με την Άννα. Φροντίζει να προβάλλει την εικόνα του άψογου οικογενειάρχη, αλλά πίσω από το προσεκτικά «τέλειο» προφίλ του, κρύβεται ένα αδίστακτο πρόσωπο.

Αριβίστας και υπερφιλόδοξος, οφείλει την οικονομική του ευμάρεια στην περιουσία της γυναίκας του. Παρόλαυτα, είναι κακοποιητικός απέναντί της. Η δολοφονία της κόρης τους, θα βγάλει στην επιφάνεια τον βίαιο εαυτό του και θα αποδείξει πόσο επικίνδυνος είναι, χωρίς συναισθηματισμούς.

Αγάπη, η Λένα Παπαληγούρα

Η Αγάπη είναι η σύζυγος του Νίκου. Ιδιαίτερα ευκατάστατη, είναι αυτή που τον βοήθησε να ανέλθει κοινωνικά και να μπει στον χώρο της πολιτικής. Είναι αδύναμη, υποτακτική και φοβισμένη. Βρίσκεται υπό τη διαρκή επιρροή του άντρα της, επιλέγοντας να μη βλέπει τον πραγματικό του χαρακτήρα. Τον αγαπάει και νιώθει μία ψυχική εξάρτηση από εκείνον, ακόμα και όταν πέφτει θύμα της βίαιης συμπεριφοράς του. Η απώλεια της κόρης τους, Ισαβέλλας, θα την κάνει να αναθεωρήσει και να αντλήσει από μέσα της δυνάμεις, από χρόνια ξεχασμένες.

Σταύρος, ο Θοδωρής Κατσαφάδος

Ο ηλικιωμένος πατέρας της Άννας και της Έλλης. Ένας γλυκός, στοργικός άνθρωπος,καθηλωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι. Έχει χάσει εδώ και χρόνια τη σύζυγό του, την οποία λάτρευε. Μετά τον θάνατό της δεν έχει αποχωριστεί την αγαπημένη τους κοινή συνήθεια: να βλέπουν σινεφίλ-κλασικές ταινίες. Φροντίζει σαν πατέρας την εγγονή του Ειρήνη και λειτουργεί ως κυματοθραύστης στη σχέση της με την Άννα.

Ελπίδα, η Όλγα Πολίτου

Ηλικιωμένη κάτοικος του χωριού, που ζει μόνη της σε ένα απομονωμένο παλιό αρχοντικό, απέναντι από την εκκλησία. Ο άντρας της έχει πεθάνει εδώ και χρόνια και ζει με τον σκύλο της, που λατρεύει. Είναι γλυκιά, φιλόξενη, καλοσυνάτη. Όταν έρχεται στην πόλη η Ιόλη, νοικιάζει ένα δωμάτιο στον πάνω όροφο του σπιτιού της και αρχίζει να τη φροντίζει. Είναι η γυναίκα που βρίσκει την Ισαβέλλα νεκρή και ειδοποιεί την αστυνομία.

Πατήρ Ιωσήφ, ο Σωτήρης Χατζάκης

Ο παπάς της ενορίας. Επιβλητικός, προσκολλημένος στα κοινωνικά «πρέπει» και τις θρησκευτικές επιταγές. Ζει έναν βίο απόλυτα χριστιανικό κι ενώ γνωρίζει όλα τα μυστικά της περιοχής, προσπαθεί να διατηρεί ουδέτερη στάση σε ό,τι συμβαίνει.Οι δολοφονίες θα τον κάνουν να επανεξετάσει την πίστη του, καθώς βλέπει το κακό να κυριεύει την πόλη.

Έλλη, η Ελένη Βεργέτη

Η Έλλη είναι η αδελφή της Άννας. Είναι καθηγήτρια καλλιτεχνικών στο λύκειο της περιοχής. Είχε απωθημένο να γίνει ζωγράφος. Βρίσκεται σε κόντρα με την αδελφή της, διότι είναι εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες.

Η Έλλη είναι πιο εύθραυστη, ευάλωτη και συναισθηματική. Μετά από μία αποβολή που είχε, δεν κατάφερε να κάνει παιδιά, γεγονός που δεν μπορεί να ξεπεράσει. Έχει πολύ καλές σχέσεις με την ανιψιά της, την Ειρήνη. Είναι παντρεμένη με τον διευθυντή του λυκείου, τον Μηνά, αλλά η μεταξύ τους επικοινωνία έχει χαθεί και μετά την αποβολή, που είχε, τα πράγματα έχουν γίνει ακόμα χειρότερα.

Μιλτιάδης, ο Μελέτης Γεωργιάδης

Ο αρχηγός του τοπικού αστυνομικού τμήματος. Η δολοφονία της Ισαβέλλας τον βρίσκει λίγες εβδομάδες πριν τη συνταξιοδότηση. Δίκαιος και σοβαρός άνθρωπος, πάντα υπέρ του νόμου και της δικαιοσύνης. Στέκεται με κατανόηση απέναντι στην Άννα, υποστηρίζοντάς την, παρά τις διαφωνίες του για τον τρόπο που χειρίζεται τα πράγματα.

Νατάσα, η Μαριλού Κατσαφάδου

Η Νατάσα είναι η τοπική ιατροδικαστής. Συμπαθής, φιλική, εύστοχη, έξυπνη και συνεργάσιμη, κάνει ό,τι μπορεί για να αποκαλυφθεί η ταυτότητα του δολοφόνου.

Εκτόςαπό την Άννα και τους συνεργάτες της,έχει συνεργαστεί ξανά στο παρελθόνκαιμε τον Άρη.

Μηνάς, ο Αντρέας Κοντόπουλος

Οσύζυγος της Έλλης, διευθυντής τουσχολείου και κολλητός του Δημάρχου.

Ιδιαίτερα αγαπητός στους μαθητές του, αλλά και στην οικογένεια της Έλλης. Λόγωτων προβλημάτων στο γάμο του, έχει απομακρυνθεί από την Έλλη και διατηρεί εξωσυζυγικές σχέσεις. Τα σκοτεινά του μυστικά θα τον οδηγήσουν σταδιακά στην καταστροφή.

Φάνης, ο Mιχάλης Βαλάσογλου

Ο πλούσιος έμπορος της περιοχής και πατέρας της Μαρήλιας, που είναι συμμαθήτρια της Ισαβέλλας και της Ειρήνης. Είναι παντρεμένος με την Ελένη.

Πάσχει από καρκίνο σε τελικό στάδιο και καθώς έρχεται αντιμέτωπος με τον θάνατο τον βασανίζουν πολλά μυστικά του παρελθόντος, που θα επηρεάσουν καθοριστικά τις ζωές των ηρώων.

Φίλιππος, ο Μάριος Ιορδάνου

Ο Φίλιππος είναι δημοσιογράφος της τοπικής εφημερίδας. Είναι φιλόδοξος,έντιμος, καριερίστας και για αυτό ενοχλητικός. Προσπαθεί με κάθε τρόπο να ανακαλύψει την αλήθεια για τις δολοφονίες, που συγκλονίζουν την πόλη. Δεν θα διστάσει να εναντιωθεί σε όποιον χρειαστεί για να το πετύχει, ερχόμενος σε σύγκρουση ακόμη και με τα «λάθος» πρόσωπα.

Ελένη, η Σοφία Καζαντζιάν

Η σύζυγος του Φάνη. Μια απλή, ήρεμη γυναίκα, που ασχολείται με τα οικιακά,φροντίζοντας τον άντρα της και την κόρη της. Ένα συνταρακτικό γεγονός θα κλονίσει όλες τις μέχρι τώρα κανονικότητές της.

Ειρήνη, η Eύα Σαμιώτη

Η έφηβη κόρη της Άννας. Έξυπνη και ατίθαση, είναι μόνιμα θυμωμένη με τη μητέρατης, η οποία περνάει όλο της το χρόνο δουλεύοντας και έρχεται σε συνεχείς συγκρούσεις μαζί της. Έχει ιδιαίτερη αδυναμία στον παππού της. Είναι κολλητή της Ισαβέλλας, αν και οι σχέσεις τους τελευταία είχαν διαταραχθεί, λόγω του αλαζονικού χαρακτήρα της Ισαβέλλας. Είναι κλειστός χαρακτήρας, ευαίσθητη και περιποιητική προς τον παππού της, αλλά και ιδιαίτερα παρορμητική, ως προς τις αντιδράσεις της.

Ισαβέλλα, η Ευδοκία Μιμιλίδη

Η δεκαεξάχρονη κόρη του δημάρχου, κακομαθημένη, αλαζονική, αλλά πολύ δημοφιλής. Εκφοβίζει παιδιά στο σχολείο και φέρεται άσχημα στους γύρω της. Για το λόγο αυτό, έχει τσακωθεί με την Ειρήνη, αν και είναι φίλες από παιδιά.

Προσπαθεί να ανακαλύψει τη σεξουαλικότητά της και έρχεται σε κόντρα με τον πατέρα της, όταν μαθαίνει για τον κρυφό δεσμό του με την Άννα.  Η δολοφονία της θα συνταράξει την τοπική κοινωνία.

Μαρήλια, η Ειρήνη Αγγελοπούλου

Η τρίτη φίλη της νεανικής παρέας. Είναι «ακόλουθος» της Ισαβέλλας και έχει την ίδια εριστική συμπεριφορά. Τη ζηλεύει, όμως και αυτό τις οδηγεί συχνά σε διαμάχες, τις οποίες  προσπαθεί να κατευνάσει η Ειρήνη.

Νικήτας, ο Άδωνις Χατζής

Συμμαθητήςτης Ειρήνης και ο ωραίος της τάξης. Είναιέξυπνος και ερωτευμένος με

τηνΕιρήνη. Συναισθηματικός, διακριτικός,τρυφερός και ονειροπόλος, με κλίση στις

τέχνεςκαι στο πιάνο. Προσπαθεί να σταθεί δίπλατης, καθώς ο κόσμος της

καταρρέειμετά τη δολοφονία της κολλητής της.Γρήγορα, όμως, διαπιστώνει ότι τα

πράγματαμαζί της είναι πιο περίπλοκα από όσοφαίνονται.

Διαβάστε περισσότερα στο iefimerida.gr

Keywords
iefimerida, iefimerida, εμπνευση, πινακες, ιορδανου, μαυροι, νέα, time, star, αθηνα, θεατρο, black, φως, εμφάνιση, μυστήριο, αρης, προβάλλει, επιρροή, απωθημένο, παγκόσμια ημέρα της γυναίκας 2012, σταυρος δημας, αδωνις γεωργιαδης, Καλή Χρονιά, Θόδωρος Αγγελόπουλος, αγγελοπουλος, δραση, σταυροι, αστυνομικο τμημα, η ζωη, ξανα, κοινωνια, ελενη, iefimerida.gr, αστυνομια, γυναικα, δουλεια, ζωγραφικη, ηθοποιοι, θριλερ, ιωσηφ, κοντρα, ταινιες, φως, star, time, αγαπη, αδυναμια, αδωνις, ανιψια, ανθρωπος, αννα, απωλεια, αφορμη, εβδομαδες, βιωμα, βλεμμα, βοηθεια, βρισκεται, γεγονος, γινει, γινεται, γκογια, γοητευτικος, δευτερο, δυναμη, δικη, δολοφονιες, δομη, δρομος, διδυμο, εγινε, εγκληματα, ευδοκια, ευκαιρια, ειλικρινης, ειπε, υπαρχει, ειρηνη, εκκλησια, ελλη, εμφάνιση, επικοινωνια, επιρροή, επιθυμια, ερευνα, ερχεται, ευθραυστο, τεχνη, ζωη, ζητα, ζωης, ζωνη, ιδεα, ιδια, ιδιο, υπηρχαν, υποθεση, θοδωρης, εικονα, ισαβελλα, κειμενο, κυνηγι, κυκλος, κλιση, κωμοπολη, λαθη, λυκειο, λειπει, λογο, ματια, μυστήριο, μηδεν, μυστικα, νικο, προβάλλει, ομαδα, παντα, οικογενεια, ολγα, ομορφη, οστα, παιδι, παιδια, πιστη, πιανο, προβληματα, σειρες, σεναριο, σεξουαλικοτητα, συζυγο, σηκωσε το, συντομα, σειρα, σοφια, συχνοτητα, σχολειο, ταυτοτητα, τμημα, τριτη, τιτλος, χειροτερα, χιουμορ, χρονος, ψυχικο, ιωαννης, ωρες, αυστηρος, απωθημένο, bachelor, black, δημητρης, δωματιο, εξαρτηση, γνωσεις, ηρωας, ιδανικο, ιδιαιτερα, σωτηρης, ζωγραφος
Τυχαία Θέματα
Μαύροι Πίνακες, Ιορδάνου, Σ Καζαντζιάν, -Πρεμιέρα,mavroi pinakes, iordanou, s kazantzian, -premiera