Ντέιβιντ Φίντσερ: Ο σκηνοθέτης του Seven αποκαλύπτει επιτέλους τι υπήρχε μέσα στο περιβόητο κουτί

Ο σκηνοθέτης Ντέιβιντ Φίντσερ αποκάλυψε μυστικά από τα παρασκήνια του θρίλερ Se7en (Seven) του 1995, καθώς η ταινία επανακυκλοφορεί σε μια εντυπωσιακή νέα remastered έκδοση.

Σε συνέντευξή του στον Independent, ο σκηνοθέτης μίλησε για το σε ποιους διάσημους ηθοποιούς είχε γίνει αρχικά πρόταση να συμμετάσχουν στην ταινία, καθώς για τη μακροχρόνια φήμη σχετικά με το σοκαριστικό τέλος της.

Τι υπήρχε μέσα στο κουτί

Πριν διαβάσετε

περαιτέρω, πρέπει να γνωρίζετε ότι παρακάτω θα υπάρξουν spoilers για σκηνές από τις ταινίες Se7en και Contagion.

Από τότε που κυκλοφόρησε το Se7en, οι θαυμαστές της ταινίας έχουν κάνει υποθέσεις για το τι ανακάλυψε ο ντετέκτιβ Ντέιβιντ Μιλς (τον οποίο υποδύεται ο Μπραντ Πιτ) στο κουτί προς το τέλος της ταινίας. Ο Φίντσερ δεν αποκάλυψε ποτέ το περιεχόμενο του κουτιού, γεγονός που έκανε τη σκηνή ακόμα πιο ανατριχιαστική.

Τώρα, ο 62χρονος σκηνοθέτης αναφέρθηκε στο τέλος της ταινίας, όπου ο Ντέιβιντ Μιλς εκτελεί τον Τζον Ντο (Κέβιν Σπέισι) αφού αυτός δολοφόνησε τη γυναίκα του, Τρέισι (Πάλτροου) και παρέδωσε το αποκεφαλισμένο κεφάλι της σε ένα κουτί.

Στην περίφημη σκηνή, οι ντεντέκτιβ Σόμερσετ και Μιλς έρχονται αντιμέτωποι με ένα χαρτόκουτο. Αν και δεν βλέπουμε ποτέ το περιεχόμενο του κουτιού, σύντομα μαθαίνουμε ότι περιέχει το κομμένο κεφάλι της Τρέισι. Παρά το γεγονός ότι το κεφάλι δεν εμφανίζεται ποτέ στην οθόνη, οι «διαδικτυακοί ντετέκτιβ» ισχυρίζονται εδώ και καιρό ότι ένα ομοίωμα του κεφαλιού της Πάλτροου κατασκευάστηκε κατά τη διάρκεια της παραγωγής και ότι χρόνια αργότερα χρησιμοποιήθηκε εκ νέου για μια σκηνή στο Contagion, στην οποία το κεφάλι του χαρακτήρα της ηθοποιού εξετάζεται από έναν ιατροδικαστή.

«Αυτό είναι εντελώς αναληθές», εξήγησε ο Φίντσερ. «Αλλά είναι διασκεδαστικό! Η φήμη είναι εντελώς αναληθής», συμπλήρωσε.

Ο Αμερικανός σκηνοθέτης διευκρίνισε ότι ενώ το κουτί που χρησιμοποιήθηκε στη σκηνή του Se7en περιείχε τούφες ξανθών μαλλιών, για να ταιριάζει με αυτά της Γκουίνεθ Πάλτροου, δεν φτιάχτηκε ποτέ ομοίωμα του κεφαλιού της.

Πρόσθεσε επίσης, ότι το διαβόητα σκοτεινό τέλος του «Se7en» συνέβαλε στο να γίνει «μία από τις ταινίες με τις χαμηλότερες βαθμολογίες δοκιμαστικών προβολών» στην ιστορία. Ωστόσο, πιστεύει ότι αυτό συνέβη επειδή το κοινό στις δοκιμαστικές προβολές είχε παραπλανηθεί σχετικά με το περιεχόμενο της ταινίας.

«Σε υπεράσπιση αυτής της εξαιρετικά αποτυχημένης προβολής, όταν έφτασα στον κινηματογράφο όπου παιζόταν, είπα: "Θα ήθελα να δω το υλικό που χρησιμοποιήσατε για να προσελκύσετε το κοινό που θα δει την ταινία για πρώτη φορά απόψε"», θυμήθηκε. «Και μου έδωσαν ένα [φυλλάδιο] που έγραφε: "Θα θέλατε να δείτε τον Morgan Freeman (Driving Miss Daisy) και τον Brad Pitt (Legends of the Fall) σε ένα νέο θρίλερ;" Ήταν ο απόλυτα χειρότερος τρόπος να "προσελκύσεις" κοινό για αυτήν την ταινία που θα μπορούσα να φανταστώ».

«To Se7en δεν έχει καμία σχέση με το Driving Miss Daisy ή το Legends of the Fall! Το Se7en είναι μια προσβολή σε αυτό το είδος κινηματογράφου, που είναι ο κινηματογράφος της επιβεβαίωσης», συνέχισε ο Φίντσερ.

Στη συνέχεια, ο σκηνοθέτης αποκάλυψε ότι τρεις μεγάλοι σταρ του Χόλιγουντ απέρριψαν την πρόταση του να παίξουν στο Se7en. Πρόκειται για τους Ντένζελ Ουάσινγκτον, Αλ Πατσίνο και Τζιν Χάκμαν.

Η επανέκδοση του Se7en

Τέλος, ο Φίντσερ μίλησε για την κυκλοφορία μιας νέας 4K επανέκδοσης της κλασικής ταινίας, μια διαδικασία που διήρκεσε χρόνια και επιβλέφθηκε από τον ίδιο, χρησιμοποιώντας το αυθεντικό αρνητικό της κάμερας.

«Έχω δουλέψει πάνω στη DVD έκδοση του Se7en, που ήταν στα 720p, έχω δουλέψει στην έκδοση 1080p, που ήταν η HD έκδοση, και τώρα στην 4K [επανέκδοση]», ανέφερε. «Πρόκειται πραγματικά για διαφορετικά μέσα. Υπάρχουν πράγματα που μπορείς να δεις σε υψηλή δυναμική ανάλυση και 4K που δεν μπορείς να δεις στο φιλμ. Και έτσι [η επαναπροσέγγιση της ταινίας] γίνεται κάτι πολύπλοκο. Σχεδόν χειρουργικό».

Ο στόχος ήταν να αποκατασταθεί η ταινία ώστε να δείχνει ακριβώς όπως ήταν στην αρχική της μορφή, με την ακριβή αντίθεση, τον κόκκο του φιλμ και τα χρώματα που ο Φίντσερ είχε οραματιστεί πριν προβληθεί στους κινηματογράφους.

«Θα μπορούσα να δουλεύω πάνω σε αυτό για τρία χρόνια άνετα», πρόσθεσε. «Η τέχνη είναι να ξέρεις πότε να σταματήσεις. Ήταν ακριβό, και πολλοί ρωτούσαν: "Γιατί είναι τόσο υψηλό το κόστος;" Και εγώ συνέχιζα να λέω: "Γιατί δεν είναι απλώς η έκδοση 4K· ουσιαστικά ξαναδημιουργούμε το αρνητικό"».

Διαβάστε περισσότερα στο iefimerida.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα
Ντέιβιντ Φίντσερ, Seven,nteivint fintser, Seven