Οι «απαγορευμένοι» έρωτες του Μανούσου Μανουσάκη που καθήλωσαν το τηλεοπτικό κοινό

Την τελευταία του πνοή άφησε το βράδυ της Τετάρτης, 20/11, ο Μανούσος Μανουσάκης, έχοντας γράψει πολλές «χρυσές σελίδες» στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης.

Η είδηση του θανάτου του δημοφιλούς σκηνοθέτη βύθισε στη θλίψη τον καλλιτεχνικό κόσμο της χώρας, με τον ίδιο να έχει υπογράψει στη διάρκεια της καριέρας του μερικές από τις μεγαλύτερες τηλεοπτικές επιτυχίες, καταγράφοντας ρεκόρ τηλεθέασης και καθηλώνοντας το κοινό.

Στη θεματολογίατων σειρών του, ο ίδιος επέλεγε συχνά να «μιλήσει» για τους «απαγορευμένους»έρωτες, μεταφέροντας στη «μικρή οθόνη» ιστορίες πάθους που συγκίνησαν τοτηλεοπτικό κοινό και εκτίναξαν στα ύψη τις καριέρες των πρωταγωνιστών τους.

ΜανούσοςΜανουσάκης: Οι «Ψίθυροι Καρδιάς» και το ρεκόρ τηλεθέασης

Μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του ήταν οι «Ψίθυροι Καρδιάς», που προβλήθηκε στο Mega το 1997-1998, και αποτελεί το δημοφιλέστερο τηλεοπτικό πρόγραμμα της δεκαετίας του ‘90.

Η σειρά έφτασε νακαταγράφει το απίστευτο ποσοστό τηλεθέασης 76,7%, ξεπερνώντας τους 3,5 εκατ. τηλεθεατές,πετυχαίνοντας, μάλιστα, μεγαλύτερη τηλεθέαση από το Μουντιάλ της Γαλλίας, που διεξήχθητο καλοκαίρι του 1998.

Στους «Ψίθυρους Καρδιάς» το τηλεοπτικό κοινό παρακολούθησε τον «απαγορευμένο» έρωτα ανάμεσα στον «Αντώνη», τον οποίο υποδύθηκε ο Απόστολος Γκλέτσος, και την «Ερατώ», την οποία υποδύθηκε η πρωτοεμφανιζόμενη τότε Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, ενός νεαρού αρχιτέκτονα και μιας τσιγγάνας, με τις διαφορές των κόσμων όπου ζούσαν οι χαρακτήρες, να βάζουν εμπόδια στην ευτυχία τους.

Πολύ μεγάληεπιτυχία γνώρισε και το ομώνυμο τραγούδι τίτλων της σειράς, που ερμήνευσε οΔημήτρης Μπάσης, σε μουσική Χρήστου Νικολόπουλου, με το CD να γίνεται «χρυσό»μέσα σε λίγες εβδομάδες.

Άγγιγμα Ψυχής: Ο«απαγορευμένος» έρωτας ενός παπά με μία αγιογράφο

Τους «ΨίθυρουςΚαρδιάς» ακολούθησε μία ακόμη «απαγορευμένη» αγάπη, αυτή μιας νεαρήςαγιογράφου, με έναν παπά.

Ο λόγος για το «Άγγιγμα Ψυχής», το οποίο σκηνοθέτησε ο Μανούσος Μανουσάκης και προβλήθηκε την περίοδο 1998-1999, «χαρίζοντας» στον ΑΝΤ1 την πιο επιτυχημένη του δραματική σειρά.

Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους οι Σταύρος Ζαλμάς και Θεοφανία Παπαθωμά έζησαν έναν παράφορο, αλλά «απαγορευμένο» έρωτα, σε μια τηλεοπτική σειρά-φαινόμενο για τα ελληνικά δεδομένα, αφού κάθε επεισόδιο σημείωνε εξαιρετικά υψηλή θεαματικότητα, ξεπερνώντας τα 2 εκατομμύρια τηλεθεατές.

ΜανούσοςΜανουσάκης: Συνέχεια στις επιτυχίες με το «Η αγάπη ήρθε από μακριά»

Λίγα χρόνια μετά,την περίοδο 2002-2003, μία ακόμη δραματική σειρά για έναν «απαγορευμένο» έρωταπου φέρει την υπογραφή του Μανούσου Μανουσάκη, βρίσκει μεγάλη ανταπόκριση στοτηλεοπτικό κοινό.

Στην τηλεοπτικήσειρά «Η αγάπη ήρθε από μακριά», οι τηλεθεατές παρακολούθησαν τον έρωτας μιαςπαντρεμένης επαρχιώτισσας, με έναν Αλβανό μετανάστη που εργαζόταν στα κτήματατου συζύγου της.

Κατά την περίοδο προβολής της, η σειρά αποτέλεσε ένα από τα τηλεοπτικά προγράμματα με την υψηλότερη τηλεθέαση, με τον Κώστα Σόμμερ («Ηλίας») και τη Λίνα Σακκά («Βασιλική Βραχνού») να υποδύονται το «παράνομο» ζευγάρι, ενώ ο Πασχάλης Τσαρούχας υποδυόταν τον «Αργύρη Βραχνό», μεγαλογαιοκτήμονα και σύζυγο της «Βασιλικής».

Μέμος Μπεγνής καιΘάλεια Ματίκα έζησαν μία «απαγορευμένη» αγάπη στο «Μη μου λες αντίο»

Την περίοδο 2004-2005 ο Μανούσος Μανουσάκης σκηνοθέτησε την ιστορία ενός ακόμη «απαγορευμένου» ζευγαριού, ενός μουσουλμάνου, και μιας χριστιανής, στην τηλεοπτική σειρά «Μη μου λες αντίο», που προβλήθηκε στον ΑΝΤ1.

Η δραματική σειράγνώρισε επίσης μεγάλη επιτυχία, καταγράφοντας ιδιαίτερα υψηλά ποσοστάτηλεθέασης που πολλές φορές ξεπερνούσαν το 45%, ενώ, μάλιστα, στο τελευταίοεπεισόδιό της σημείωσε τηλεθέαση ύψους 62,4%.

Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους οι Μέμος Μπεγνής («Μουράτ») και Θάλεια Ματίκα («Χριστίνα»), υποδύθηκαν δύο ανθρώπους από διαφορετικούς κόσμους, που γνώρισαν μία αγάπη δίχως αύριο.

Διαβάστε περισσότερα στο iefimerida.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα
Μανούσου Μανουσάκη,manousou manousaki