Οι ταινίες της εβδομάδας: Η Νικόλ Κίντμαν γίνεται «Babygirl» και «Η Θεωρία του Σύμπαντος»

Τελευταία εβδομάδα της χρονιάς με μόλις τέσσερις νέες ταινίες στους κινηματογράφους, λόγω και της επιτυχίας του «Υπάρχω», για τον Στέλιο Καζαντζίδη.

Αυτή την εβδομάδα, η οσκαρική Νικόλ Κίντμαν τολμάει για ακόμα μια φορά να ανατρέψει τα στερεότυπα των ερωτικών φαντασιώσεων, κερδίζοντας το Βραβείο Ηθοποιού στη Βενετία, και ένα ασπρόμαυρο θρίλερ με κβαντικές ανησυχίες αφηγείται την ιστορία ενός καταραμένου ανεκπλήρωτου έρωτα.

Babygirl

Σκηνοθεσία:Χαλίνα Ρέιν

Παίζουν: Νικόλ Κίντμαν, Χάρις Ντίκινσον, Σόφι Γουάιλντ, Αντόνιο Μπαντέρας

Περίληψη:Μία

αντισυμβατικήερωτική ιστορία ανάμεσα σε μία καταξιωμένηCEO τεχνολογικής εταιρείας, σύζυγο καιμητέρα, και έναν νεαρό, αυθάδη ασκούμενο.

H πολυσυζητημένηταινία της Χαλίνα Ρέιν, που χάρισε στηνΝικόλ Κίντμαν το βραβείο ΚαλύτερηςΗθοποιού στη Βενετία και μια υποψηφιότηταγια Χρυσή Σφαίρα.

H Ρόμι είναιμια επιτυχημένη CEO μιας πανίσχυρηςεταιρείας, που κατασκευάζει ρομπότ.Αγαπάει τον τρυφερό σύζυγό της, πουείναι θεατρικός σκηνοθέτης, και τις δύοέφηβες κόρες της. Η ζωή της στο αριστοκρατικότης διαμέρισμα στη Νέα Υόρκη και στογραφικό εξοχικό της οικογένειας σταβόρεια της πολιτείας μοιάζει ιδανική.Μόνο που η Ρόμι στερείται κάτι βασικό:δεν έρχεται σε οργασμό με τον άνδρα τηςκαι γι’ αυτό καταφεύγει μετά από τημεταξύ τους συνεύρεση στο νααυτοϊκανοποιείται, βλέποντας πορνό.Μέχρι που συναντάει έναν νεαρό ασκούμενο,ο οποίος αναγνωρίζει εξαρχής τις πιοκρυφές της επιθυμίες. Γρήγορα οι μάσκεςμεταξύ τους θα πέσουν και θα ξεκινήσειμια θυελλώδης ερωτική σχέση, που θυμίζειτις «9/12 εβδομάδες». Όταν η Ρόμισυνειδητοποιήσει ότι κινδυνεύει ναχάσει τα πάντα, θα είναι πια πολύ αργάνα σταματήσει τη σαρκική επιθυμία, πουξύπνησε μέσα της.

Μπορεί το«Βabygirl» σε μια εποχή που το σεξ έχειεξοστρακιστεί από τις χολιγουντιανέςταινίες να πλασάρεται ως θαρραλέο καιανατρεπτικό, η αλήθεια είναι όμως πωςη Χαλίνα Ρέιν απλώς επαναλαμβάνει καιμάλιστα με μέτρο συνταγές ερωτικώνθρίλερ από τη δεκαετία του ’90, σαφώςεπηρεασμένη από τον Πολ Βερχόφεν. Ηδιαφορά είναι ότι εδώ η γυναικείαεπιθυμία για οργασμό δεν θεωρείταιτρέλα ή παρέκκλιση, αλλά μια αληθινήανάγκη που δεν βρίσκει ανταπόκριση στοννόμιμο σύντροφο. Έτσι, η Ρόμι γίνεταιμοιχαλίδα και θέτει σε κίνδυνο τον γάμοκαι την οικογένειά της, διεκδικώνταςτο δικαίωμα στην απόλαυση.

Η ηθοποιόςκαι σκηνοθέτης, που είχε ήδη εξερευνήσειτη σεξουαλικότητα της GenZ στην αμέσωςπροηγούμενη ταινία της («Bodies Bodies Bodies»),ανοίγει παράλληλα μια σειρά από θέματα:το χάσμα των γενεών, τις σχέσεις εξουσίας,που διαρκώς εναλλάσσονται, αφού η Ρόμικαι ο νεαρός εραστής της έχουν καιεπαγγελματικές σχέσεις, αλλά και κάποιεςπαραμέτρους του #Metoo, χωρίς όμως ναεξελίσσει ιδιαιτέρως τους χαρακτήρεςτης. Ιδίως δε ο τέλειος σύζυγος, πουερμηνεύει ο Αντόνιο Μπαντέρας, αφήνειπολλά ερωτηματικά σχετικά με το τιπιστεύει η Ολλανδή δημιουργός γύρω απότην τρυφερότητα και την αγάπη.

Μια σταρτου βεληνεκούς της Νικόλ Κίντμαν πολύδύσκολα θα δεχόταν σήμερα έναν ρόλο μετόσες ερωτικές σκηνές, όμως σίγουρααυτή δεν είναι ούτε η πιο τολμηρή, ούτεη πιο θαρραλέα της εμφάνιση. Αν καιερμηνεύει με επιδεξιότητα τόσο τησωματικότητα της Ρόμι, όσο και τονπολύπλοκο ψυχισμό της, δεν έχει σταχεριά της από γραφής μια ηρωίδα μεσκοτεινές γωνίες, όπως ας πούμε η ΙζαμπέλΙπέρ στη «Δασκάλα του πιάνου». Μαζί μετον εξαιρετικό Χάρις Ντίκινσον όμως,προσπερνούν σημεία που στα χέρια άλλωνηθοποιών μπορεί να έμοιαζαν ακόμα καιαστεία και δίνουν στο εγχείρημα της Ρέιν μια ψυχολογική διάσταση, που λείπειαπό το σενάριο.

Όσο αφοράστις σεξουαλικές σκηνές, είναιεξευγενισμένες κι αυτές στα πλαίσιαμιας πολιτικής ορθότητας, ως εκ τούτουδεν προκαλούν ούτε σοκάρουν, όπως καιη όλη διαχείριση του θέματος, που αν καιμοιάζει ανατρεπτικό, τελικά διστάζεινα κάνει την τομή. Έτσι, όλα οδηγούνταισε ένα εύκολο και ωραιοποιημένο φινάλε,κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της μέσηςαντίληψης περί σεξουαλικότητας, με τηΡέιν να υπογραφεί μια διασκεδαστικήμεν, αλλά σίγουρα καθόλου θαρραλέαταινία, αφού ανάλογες προσπάθειες,δεκαετίες πίσω, υπήρξαν πολύ πιορηξικέλευθες.

Η Θεωρία του Σύμπαντος (Die Theorie von Allem /Universal Theory)

Σκηνοθεσία:Τιμ Κρόγκερ

Παίζουν: Γιαν Μπούλοβ, Ολίβια Ρος, Χανς Ζίσλερ.

Περίληψη:Ένας παρεξηγημένος διδακτορικός φοιτητής μπλέκεται σε μια μυστηριώδη παγκόσμιαίντριγκα.

Ένακβαντομηχανικό ασπρόμαυρο θρίλερ, πουδιαδραματίζεται την περίοδο του ΨυχρούΠολέμου.

1962. Σε έναεπιστημονικό συνέδριο κβαντικής φυσικήςστις Ελβετικές Άλπεις, ένας νεαρόςδιδακτορικός φοιτητής προσπαθεί ναολοκληρώσει τη διατριβή του γύρω απόμια προκλητική θεωρία για την ύπαρξηπαράλληλων πραγματικοτήτων, ενώ παράξεναφαινόμενα γύρω του μοιάζουν να τηνεπιβεβαιώνουν: δυσοίωνες φιγούρες,αλλόκοτοι σχηματισμοί νεφών στον ουρανό,ανεξήγητοι θάνατοι και σωσίες. Οιεντάσεις μεταξύ των επιστημόνων και οιπροειδοποιήσεις μιας αινιγματικήςπιανίστριας δεν είναι οι μόνες ενδείξεις,που τον κάνουν να υποψιάζεται ότι κάτιδεν πάει καθόλου καλά.

Ο ΤιμΚρόγκερ, με εμφανείς επιρροές από τονΧίτσκοκ, τον Λιντς και τον Λανγκ, αλλάκαι από τον Σπίλμπεργκ και τον Λούκας,όπως λέει ο ίδιος, μέσα από το ασπρόμαυρονουάρ αποτίει φόρο τιμής σε ένα σινεμά,που τείνει να εκλείψει. Έχοντας υπάρξειδιακεκριμένος διευθυντής φωτογραφίαςο ίδιος, επενδύει στις ατμόσφαιρες, στιςεναλλαγές φωτός και σκοταδιού, αλλά καισε ένα μουσικό score, που έχει κάτι από τηνανατριχίλα παλιών ταινιών, πετυχαίνονταςένα άρτιο εικαστικό αποτέλεσμα.

Εκεί πουχάνει το παιχνίδι είναι στην πλοκή, πουσταδιακά περιπλέκεται τόσο που η κβαντική φυσική μπροστά της ωχριά. Αν και τοβασικό του θέμα δεν είναι η επιστήμη,αλλά η εμμονή και η αναζήτηση, πουταυτίζεται με το επιστημονικό πάθος,αλλά και με τον έρωτα του κεντρικού τουήρωα για μια γυναίκα που εξαφανίζεται,ο Κρόγκερ πελαγοδρομεί ανάμεσα σεθεωρίες και αισθήματα.

Στο τελευταίοκαι σίγουρα πιο στρωτό μέρος, όπου πλέονο άξονάς του στρέφεται αποκλειστικάστα φαντάσματα του πρωταγωνιστή του, οοποίος ψάχνει πάντα την ιδανική τουαγαπημένη, για να πληρώσει ακριβά τοτίμημα αυτής της σχεδόν ουτοπικήςαναζήτησης, βρίσκει καλύτερα τα πατήματάτου. Κι έτσι τελικά αυτό το ανεκπλήρωτοlove story και η έννοια της μνήμης, αλλά καιτων χαμένων ευκαιριών ,περνάει από τοπροσωπικό στο συλλογικό. Ίσως αν οΚρόγκεν είχε εξαρχής εστιάσει σε αυτήτην ιδέα, θα είχε καταφέρει πολύπερισσότερα, μιας και το στοιχείο τηςεπιστημονικής φαντασίας που θέλει ναενθέσει δεν λειτουργεί τελικά προςόφελος του όλου εγχειρήματος, πέρα απότο ότι υπογραμμίζει την πολυπλοκότητατων ερωτήσεων, που δεν έχουν εύκολεςαπαντήσεις.

Προβάλλονται ακόμη οι ταινίες:

Ιστορίες των Ζώων για τα Χριστούγεννα (Le Grand Noël des Animaux)

Σκηνοθεσία: Καμίγ Αλμεράς, Καρολίν Ατιά, Τζεϊλάν Μπέιογλου, Χαρούνα Κίσι, Νατάλια Τσερνίσεβα, Ολέσια Σχούκινα.

Με τις φωνές των: Μαρί Φακουντό, Μαρί Νονενμάχερ, Μπρουνό Μανιέ, Mαγκαλί Ροζενζβάιγκ, Ζερεμί Πρεβό, Ζεσί Λαμποτέ, Μπενουά Αλεμάν

Περίληψη:Μικρά ζωάκια ταξιδεύουν από τη Γαλλίαμέχρι την Ιαπωνία και τον μακρινό Βορράκαι μαθαίνουν για τη γενναιοδωρία τηςφύσης.

Πέντεγυναίκες σκηνοθέτιδες παρουσιάζουνπέντε γλυκές, ποιητικές και χιουμοριστικέςπεριπέτειες για την πιο όμορφη περίοδοτου χρόνου.

Τα Χριστούγενναπλησιάζουν και η προσμονή μεγαλώνειστο δάσος: όλοι ετοιμάζονται για τηνπιο μαγική στιγμή του χειμώνα. Όμως, τοέλκηθρο του Άγιου Βασίλη πρέπει νασωθεί! Είναι μια αποστολή για τους φίλουςμας, την αλεπού και τον πελαργό. Την ίδιαστιγμή, μια μικροσκοπική κότα θα κάνειό,τι μπορεί για να σώσει το μεγάλο πάρτιστο κοτέτσι. Και, θα καταφέρει ο νεαρόςλύγκας να φτάσει εγκαίρως στη μαγικήπαράσταση στην κορυφή του βουνού;

Ζεστά, αστεία, σύγχρονα παραμύθια βρίσκουν ζωάκια να περιπλανώνται από τη Γαλλία ως την Ιαπωνία και το Βόρειο Σέλας, μοιράζοντας χαρά και γενναιοδωρία στα υπέροχα ταξίδια τους. Κάθε ιστορία είναι μια χαριτωμένη περιπέτεια γεμάτη γέλιο, γοητεία και την ομορφιά του χειμώνα. Παγωμένες λίμνες, χιονισμένα τοπία και κάλαντα συνθέτουν το απόλυτο χριστουγεννιάτικο σκηνικό, από το οποίο, φυσικά, δεν λείπει ο Άγιος Βασίλης. Ένα οπτικό θαύμα που δεν χρειάζεται παρά μόνο ελάχιστα λόγια για να μεταδώσει το γιορτινό κλίμα μέσα από τις χαριτωμένες, ξεκαρδιστικές περιπέτειες του λαγού, της αλεπούς, της αρκούδας και των άλλων ζώων που ζουν την πιο χαρούμενη εποχή του χρόνου.

Οι Σούπερ Σκανταλιάρηδες (Die Heinzels 2: Neue Mützen, Neue Mission/ The Super Elfkins)

Σκηνοθεσία:Ούτε φον Μιούνχαου-Πολ

Με τις φωνές των (στα ελληνικά): Μάριαν Κυπριανού, Άρη Κυπριανού, Γιάννη Καραούλη, Θανάση Δρακόπουλου, Ιωάννας Κεραυνού κ.ά.

Περίληψη: Ο κόσμος της Eλφι ανατρέπεται, όταν ανακαλύπτει την ύπαρξη μιας τεχνικά προηγμένης συμμορίας Elfkin που, σε πλήρη αντίθεση με τη φυλή της, δεν υστερεί σε τίποτα όσον αφορά στη διασκέδαση.

Σκανταλιάρικο animation,βασισμένο στην ταινία μεγάλου μήκους«The Elfkins – Baking a Difference» και εμπνευσμένοαπό το διάσημο γερμανικό έπος και ποίηματου August Kopisch.

Η περιπετειώδηςΈλφι λαχταρά μια πιο συναρπαστική ζωή,προς μεγάλη απογοήτευση των μεγαλύτερωνμελών της φυλής της, που θέλουν όλα ναπαραμείνουν ίδια. Όταν μια μέρα η Έλφισυναντά τον Μπο, η ζωή της ανατρέπεται.Ο Μπο ανήκει σε μια φυλή Elfkin ,πουδιασκεδάζει και χρησιμοποιεί gadget υψηλήςτεχνολογίας για να κάνει τολμηρά καιόχι απαραίτητα νόμιμα πράγματα, γι’αυτό η εμμονική αστυνομικός Λάνσκι καιη τρελή γάτα της Πολιπέτ, τους κυνηγούν.Μπορεί η φιλία της Έλφι με τον Μπο νασυμφιλιώσει τις δύο φυλές ξωτικών μετάαπό περισσότερα από 250 χρόνια, που έχουνέχθρα και να κάνει το όνειρό τηςπραγματικότητα;

Η πρώτηπεριπέτεια « The Elfkins-baking adifference» έγινε εισπρακτικήεπιτυχία και βραβεύτηκε ως η «ΚαλύτερηΤαινία Κινουμένων Σχεδίων» από ταΒαυαρικά Βραβεία Κινηματογράφου το2019.

Εμπνευσμένααπό τον θρύλο της Κολωνίας "Heinzelmännchen",τα Elfkins σε αυτή τη δεύτερη ταινία είναιπάντα εκεί, όταν οι άνθρωποι χρειάζονταιτη βοήθειά τους. Στο νέο τους εγχείρημα,τα χρήσιμα ξωτικά ενώνονται με μιαπραγματική ομάδα σούπερ Elfkins. Αλλά ηδροσερή νέα συμμορία από τη Βιέννη, δενέχει καμία σχέση με τον νόμο! Τους αρέσεινα κάνουν φάρσες στους ανθρώπους καιθέλουν να διασκεδάζουν όσο το δυνατόνπερισσότερο κάθε μέρα.

Διαβάστε περισσότερα στο iefimerida.gr

Keywords
ταινιες, γινεται, θεωρια, ceo, νέα, πορνο, εμφάνιση, τιμ, ρος, λιντς, Χριστούγεννα, ιαπωνια, γαλλια, super, gadget, iefimerida, κινηση στους δρομους, μετρο, Στην κορυφή του σπιτιού, Γόνδολες της Βενετίας, παγκόσμια ημέρα της γυναίκας 2012, Καλή Χρονιά, Ημέρα της μητέρας, η ζωη, χιονισμενα τοπια, αγιος βασιλης, καλαντα, iefimerida, επιθυμιες, βενετια, γατα, γυναικα, γωνιες, θεμα, θριλερ, ξωτικα, ομορφια, ονειρο, σινεμα, σφαιρα, φιλια, φυσικη, ωχρια, ceo, αγαπη, αλεπου, αλπεις, αξονας, αστεια, ατια, βιεννη, βοηθεια, βορειο σελας, γελιο, γοητεια, δασος, εγινε, εγχειρημα, ευκολο, εβδομαδα, εμμονη, εννοια, εμφάνιση, εποχη, επιθυμια, ερχεται, ζωη, ζωακια, ζωων, ιδεα, ιδια, θαυμα, κλιμα, λειπει, λογια, λιντς, μπρουνο, νεα υορκη, νεες ταινιες, ομαδα, παντα, οικογενεια, ομορφη, παραμυθια, παθος, ρομποτ, ρος, ρολο, σεναριο, σεξουαλικοτητα, σιγουρα, συζυγο, σειρα, σκηνες, σουπερ, ταξιδια, τομη, τοπια, φαντασματα, φαρσες, φυσικα, φοιτητης, φορα, χασμα, χρυση, χαρα, ανηκει, animation, super, δικαιωμα, εξοχικο, gadget, γλυκες, κβαντικη, κορες, κοτετσι, μια φορα, μοιαζει, μπροστα, παιχνιδι, σελας, θεματα, χερια
Τυχαία Θέματα
Νικόλ Κίντμαν, Babygirl, Η Θεωρία, Σύμπαντος,nikol kintman, Babygirl, i theoria, sybantos