Το animation είναι πάντα η άχαστη κατηγορία των Όσκαρ (και έχουμε αποδείξεις)
18:22 23/2/2017
- Πηγή: OneMan
Αυτή είναι η μία κατηγορία που πετυχαίνει (σχεδόν) πάντα η Ακαδημία.
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Αν 14 ιστορικές ποδοσφαιρικές φάσεις έλεγαν την αλήθεια
- Το animation είναι πάντα η άχαστη κατηγορία των Όσκαρ (και έχουμε αποδείξεις)
- 7 τραγούδια που το ρεφρέν τους δεν βγάζει κανένα νόημα (Part 2)
- Η κόρη της Εβελίνας Παπούλια στο ΜΠΡΟΥΣΚΟ
- Νέες ανατρεπτικές οδηγίες για τις αλλεργίες από τα φυστίκια
- Εκπαιδευτικά προγράμματα Μαρτίου στο Ίδρυμα Β. &Μ. Θεοχαράκη
- Στο YFSF η Έλλη Κοκκίνου...
- Πόσο καλά θυμάσαι το Trainspotting;
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις OneMan
- Τελευταία Νέα OneMan
- Το animation είναι πάντα η άχαστη κατηγορία των Όσκαρ (και έχουμε αποδείξεις)
- Αν 14 ιστορικές ποδοσφαιρικές φάσεις έλεγαν την αλήθεια
- To YouTube βγάζει τον νικητή των Όσκαρ
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: Ο Wolverine σε αποχαιρετά με το ‘Logan’ και πολλά δώρα
- Ο χαρταετός για αρχάριους: Πέσαμε στη λούμπα της καλούμπας
- Πώς το 'Rogue One' ζωντάνεψε τον Peter Cushing με ειδικά εφέ
- Ο Σπύρος Μπιμπίλας έχει ήσυχη τη συνείδησή του
- Όλες οι νέες ταινίες στις αίθουσες: Οσκαρικές ηρωίδες και νέος Keaton
- Πώς θα φτιάξεις κοιλιακούς χωρίς όργανα
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Συναγερμός στην Ελλάδα - Συνελήφθησαν δυο τούρκοι μέλη της ομάδας θανάτου που είχε αποπειραθεί να σκοτώσει τον Ερντογάν!
- "The2night Show": Ο Γρηγόρης υποδέχεται απόψε τη Ζήνα Κουτσελίνη, τον Ηλία Μελέτη και τον Αναστάσιο Μεγαλομυστάκα
- Επιτροπή Δεοντολογίας ΕΡΤ:«Η ομιλία του Μιχαλολιάκου δεν είναι μεταδόσιμη-Έχει ρατσιστικό λόγο»
- Κριτής στο X Factor o Μαζωνάκης;
- Η κόρη της Εβελίνας Παπούλια στο ΜΠΡΟΥΣΚΟ
- Νέες ανατρεπτικές οδηγίες για τις αλλεργίες από τα φυστίκια
- Poética, έκθεση της Μάντης Κουλούθρου στην ΠΕΡΙΤΕΧΝΩΝ Καρτέρης
- Θρυλική συνάντηση: John Williams και Steven Spielberg στην απόλυτη συλλογή
- Φινάλε για Φοίβο Δεληβοριά και Γιαν - Βαν στο Hotel Ερμού
- 7 τραγούδια που το ρεφρέν τους δεν βγάζει κανένα νόημα (Part 2)