Στο μικροσκόπιο των αστυνομικών έχει μπει το οπτικό υλικό από τις κάμερες ασφαλείας μέσα, αλλά και έξω από το κτίριο της Εθνικής Πινακοθήκης.

Στο μικροσκόπιο των αστυνομικών έχει μπει το οπτικό υλικό από τις κάμερες ασφαλείας μέσα, αλλά και έξω από το κτίριο της Εθνικής Πινακοθήκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι κάμερες έχουν καταγράψει τις κινήσεις ενός άνδρα, ο οποίος...
μπαίνει στην Εθνική Πινακοθήκη από την μπαλκονόπορτα στο πλάι του κτιρίου και στη συνέχεια αφαιρεί τα τρία σημαντικά έργα τέχνης από τις κορνίζες τους, ανάμεσα τους και ένας πίνακας ζωγραφικής του Πάμπλο Πικάσο.
Ο διαρρήκτης δεν φαίνεται να φοράει κουκούλα, χρειάζεται όμως ειδική επεξεργασία στην διεύθυνση εγκληματολογικών ερευνών, για
να αξιοποιηθεί καρέ - καρέ το υλικό και στη συνέχεια, οι αστυνομικοί εάν τα καταφέρουν να τυπώσουν φωτογραφία του προσώπου του δράστη, η οποία θα συγκριθεί με φωτογραφίες σεσημασμένων κακοποιών Ελλήνων και αλλοδαπών.
Το μεγάλο πρόβλημα για τις αρχές είναι, όπως λένε το γεγονός ότι το σύστημα καταγραφής είναι παλαιάς τεχνολογίας, με αποτέλεσμα το οπτικό υλικό από τις κάμερες ασφαλείας να μην έχει καλή ποιότητα όσον αφορά την ευκρίνεια των πλάνων. Οι αστυνομικοί πάντως πιστεύουν ότι στο "ριφιφί" της Εθνικής Πινακοθήκης συμμετείχε τουλάχιστον ένα ακόμη άτομο, το οποίο περίμενε απέξω με το όχημα διαφυγής.
Keywords
Τυχαία Θέματα