«Εφυγα από το “Just” πριν γίνω ρεζίλι»
Αρχισαν τα όργανα στο «Just the 2 of us», αφού λίγο μετά το δεύτερο live του σόου του Mega ήρθε άλλη μία αποχώρηση -εκτός της παίκτριας Θεοφανίας Παπαθωμά- από το team των συνεργατών. Η στιλίστρια Τζίνα Περιμένη πήρε την απόφαση να φύγει από την εκπομπή και μιλάει στην «Espresso» για τον λόγο που την οδήγησε εκτός κάνοντας αυστηρή κριτική
«Εφυγα πριν γίνω ρεζίλι, αν δεν έχω γίνει ήδη με αυτήν την κατάσταση. Με το Mega δεν έχω κανένα πρόβλημα, μιλάω αποκλειστικά για την εταιρία παραγωγής. Δεν ξέρουν να κάνουν τη δουλειά τους σε κανέναν επίπεδο. Καταρχάς οι καλλιτέχνες είναι δυσαρεστημένοι από την πρώτη στιγμή. Τους έχουν πεταμένους, δεν τους προσέχει κανείς. Δεν μου έχει τύχει ξανά κάτι τέτοιο στα 20 χρόνια που δουλεύω, ποτέ» λέει η Τζίνα, που άκουσε πολλά για τις στιλιστικές επιλογές της. Οσο για τους λόγους που την οδήγησαν σε αυτή την απόφαση, αποκαλύπτει: «Με ανάγκασαν να φύγω λέγοντας ψέματα και δημιουργώντας μου τρομερό ψυχολογικό στρες».
Πολλά ήταν τα σχόλια που ακούστηκαν και γράφτηκαν σχετικά με το χρυσό φόρεμα της Θεοφανίας Παπαθωμά στο δεύτερο live, το οποίο κάποιοι το χαρακτήρισαν... κουρτίνα. «Το συγκεκριμένο ήταν Oscar de la Renta. Στις πρόβες που το είδα φορεμένο είπα στη Θεοφανία να το αλλάξει, αλλά εκείνη δεν ήθελε. Στο ζωντανό το τσέκαρα από τα μόνιτορ και τελικά δεν ήταν τόσο χάλια. Ομως ο φωτισμός παίζει σημαντικό ρόλο. Οταν βάζεις ένα ρούχο, ό,τι και αν είναι αυτό, αν δεν το φωτίσεις σωστά, βγαίνει μια γυφτιά και προχειρότητα. Μη σου πω ότι τα φώτα παίζουν πιο σημαντικό ρόλο από το ενδυματολογικό» επισημαίνει η έμπειρη στιλίστρια.
«Στην Cut production είναι τελείως άσχετοι, κάνουν τραγικά λάθη. Η εικόνα είναι χάλια, δεν βγαίνει αυτή που πρέπει, δεν υπάρχουν φώτα, ούτε ήχος, τίποτα, κι εμένα μου κάνει ζημιά αυτό» λέει και συμπληρώνει: «Είναι αρπακτικά κατ' εμέ. Κοιτάνε πώς να βγάλουν λεφτά. Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι όταν κάνεις ένα σόου σε ένα μεγάλο κανάλι δεν μπορείς να κάνεις τσαπατσοδουλειές».
Συγκρίνοντας τον πρώτο κύκλο της εκπομπής -στον οποίο συμμετείχε- με τον δεύτερο, η Τζίνα εξακολουθεί να είναι χείμαρρος. «Στο πρώτο “Just” την παραγωγή είχε αναλάβει ο Ευγένιος Κατραβάς -αδερφός της Ελενας- μαζί με τον κύριο Καραγιάννη. Αν τη συγκρίνεις με την τωρινή, ήταν η μέρα με τη νύχτα. Τώρα δεν υπάρχει καμιά συνεννόηση. Δεν ήξερα τα τραγούδια, δεν υπήρχε καμιά επαφή ή βοήθεια. Κρίμα που ένα τόσο μεγάλο κανάλι κάνει μια τέτοια δουλειά που η εκτέλεσή της είναι δραματικά χάλια. Γιατί απ' ό,τι ξέρω μας κράζανε όλοι. Γιατί να πάρει κι εμένα η μπάλα;» επισημαίνει η Τζίνα, η οποία καταλήγει: «Ζητώ δημόσια συγγνώμη από το Mega, διότι με τόσες τρικλοποδιές δεν ανταποκρίθηκα όπως ήθελα και όπως επιβάλλουν η πείρα μου και το όνομά μου στις προσδοκίες τους. Ειλικρινά όμως δεν φταίω».
Και ενώ εκείνη έκανε δυναμική έξοδο, τη θέση της στο σόου πήρε ο Περικλής Τσούρης, που ντύνει τους παρουσιαστές στο «Πρωινό mou».
ΤΕΡΙΑΝΝΑ ΠΑΠΠΑ
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Lifestyle
- «Έφυγα από το J2US πριν γίνω ρεζίλι ! Είναι αρπακτικά»!
- «Έφυγε» ο κορυφαίος κριτικός γαστρονομίας της Ελλάδας
- Πέτρος Κωστόπουλος: «Ο Λευτέρης Ελευθερίου με έχει απογοητεύσει»
- Τσάντες Channel Spring/ Summer 2014!
- Δεν θα αυξηθούν οι τιμές στα αρνιά για το Πάσχα: Από 7 έως 9 ευρώ/κιλό για τους καταναλωτές
- Μάνα-τέρας σκότωσε τα επτά νεογέννητα μωρά της
- «Εφυγα από το “Just” πριν γίνω ρεζίλι»
- Μόνο στο InStyle.gr: Όλες οι λεπτομέρειες για το look της Ισαβέλλα Κογεβίνα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Espresso
- Τελευταία Νέα Espresso
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Lifestyle
- Κώστας Βουτσάς: «Έχω προκαλέσει πόνο στις γυναίκες με τις απιστίες μου!»
- Πέμη Ζούνη: «Στα 25 μου βρήκα το δικό μου ηθικό κώδικα.»
- PIN UP
- Στα …κάγκελα οι Αμερικανοί, προειδοποιούν τον Πούτιν
- Κωστόπουλος για Παπαθωμά: «δεν με ενδιαφέρει η συγνώμη… Συγνώμη λένε και τα γαϊδούρια»
- Κροκόδειλος «έσπειρε» τον πανικό σε εμπορικό κέντρο
- BINTEO: χόρεψε «Rise Up» το Λονδίνο με τους Freaky Fortune
- Be prepared: 4 μολύβια που πρέπει να έχετε στη… μολυβοθήκη σας
- Άνοιξη στο Παρίσι!
- Λαγκάρντ: Για πρώτη φορά βλέπουμε κάτι καλό στην Ελλάδα – Η εμπιστοσύνη επιστρέφει