Εξαφάνισαν τις αφίσες με τον Χίτλερ ως χορεύτρια καν - καν

Εξαφάνισαν τις αφίσες με τον Χίτλερ ως χορεύτρια καν - καν

Θεσσαλονίκη: Πολύς θόρυβος δημιουργήθηκε χθες στη Θεσσαλονίκη, όταν έγινε αντιληπτό ότι εξαφανίστηκαν από τους δρόμους της πόλης οι διαφημιστικές αφίσες της θεατρικής παράστασης \"Οι Γερμανοί ξανάρχονται” του ΚΘΒΕ που έχει πρεμιέρα αύριο. Η διοίκηση του Θεάτρου

έσπευσε να διαψεύσει φήμες ότι οι αφίσες αποσύρθηκαν είτε με άνωθεν εντολή είτε εξαιτίας κάποιας παρέμβασης του γερμανικού προξενείου, υποστηρίζοντας ότι η εξαφάνισή τους από τους δρόμους οφείλεται στη διαφημιστική τακτική…
Η θεατρική παράσταση είναι η μεταφορά στο \"σανίδι” της γνωστής και δημοφιλούς ταινίας, σε σενάριο Χρήστου Γιαννακόπουλου και Αλέκου Σακελλάριου. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ΚΘΒΕ Σωτήρης Χατζάκης, όταν δόθηκε προ ημερών η σχετική συνέντευξη Τύπου είχε ξεκαθαρίσει ότι το ανέβασμα της συγκεκριμένης παράστασης δεν κρύβει καμία διάθεση για τη δημιουργία \"αντιγερμανικού ρεύματος”. Η αφίσα και τα διαφημιστικά φυλλάδια που μοιράστηκαν σε μπαράκια, βιβλιοπωλεία και σε άλλους χώρους, εμφάνιζαν το κεφάλι του Αδόλφου Χίτλερ στο σώμα χορεύτρια καν - καν γαλλικού καμπαρέ, κάτι που σίγουρα δεν θεωρείται υβριστικό για τους Γερμανούς. Παρά ταύτα ορισμένοι θεώρησαν ότι το μήνυμα που εκπέμπει η επίμαχη αφίσα είναι άκρως επίκαιρο και στρέφεται ευθέως κατά της γαλλογερμανικής συμμαχίας στην Ε.Ε., η οποία επί της ουσίας ήταν και ο αρχιτέκτονας των Μνημονίων στη χώρα μας. Στο πλαίσιο αυτό διάφοροι τις τελευταίες ημέρες, κυρίως μέσα από ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, κατηγόρησαν τον κ. Χατζάκη για \"λαϊκισμό” και…. Όταν ξαφνικά οι αφίσες και τα διαφημιστικά φυλλάδια εξαφανίστηκαν από προσώπου Θεσσαλονίκης, αμέσως η κίνηση αυτή πυροδότησε φήμες για άνωθεν παρεμβάσεις στη διοίκηση του ΚΘΒΕ. Οι φήμες έφτασαν μέχρι τη Μόσχα, όπου βρίσκεται αυτές τις ημέρες ο κ. Χατζάκης και λίγο πριν το μεσημέρι, χθες, το ΚΘΒΕ εξέδωσε ανακοίνωση η οποία ανέφερε: \"Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, στο πλαίσιο της επικοινωνιακής του πολιτικής, επέλεξε - όπως και σε άλλες περιπτώσεις- ως στρατηγική για τη διαφημιστική προβολή της παράστασης \"Οι Γερμανοί ξανάρχονται”, που ανεβαίνει στο Θέατρο της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών στις 18 Μαρτίου, τη μέθοδο των αλλεπάλληλων διαφημιστικών μηνυμάτων. Την πρώτη αφίσα διαδέχτηκε ήδη η δεύτερη και θα ακολουθήσουν και άλλες. Η απόσυρση του αρχικού διαφημιστικού υλικού της συγκεκριμένης παράστασης δεν συνδέεται με φήμες και σχόλια που κυκλοφορούν”. Σύμφωνα με πληροφορίες, ωστόσο, ο λόγος που η επίμαχη αφίσα αποσύρθηκε είναι άλλος. Πηγές μέσα από το ΚΘΒΕ υποστηρίζουν ότι η διοίκηση του θεάτρου έγινε αποδέκτης της ενόχλησης προξενικών αρχών της Θεσσαλονίκης και δέχτηκε κριτική από διάφορους, οπότε να αντικαταστήσει την αφίσα.
Για την ιστορία να πούμε ότι το έργο των Γιαννακόπουλου - Σακελλάριου πρωτοανέβηκε στη Αθήνα το 1946, μόλις δύο χρόνια μετά την αποχώρηση των ναζιστικών στρατευμάτων από την Ελλάδα, και έγινε τεράστια επιτυχία. Ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία γνώρισε το πέρασμά του στο \"πανί”
Keywords
Τυχαία Θέματα