Berlinale 2017: «Return to Montauk», ή πώς ο Φόλκερ Σλέντορφ ζήλεψε τη Ρόζαμουντ Πίλτσερ
08:06 16/2/2017
- Πηγή: Flix
Ενα χείριστο εστέτ άρλεκιν στη Νέα Υόρκη και τα περίχωρα βρίσκει ο Φόλκερ Σλέντορφ, ως αντίδοτο για το χρόνο που περνά (αλλά όχι αρκετά γρήγορα όταν βλέπεις την ταινία).
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Τσικνοπέμπτη στην Αθήνα!
- Berlinale 2017: Καλωσήρθατε στον κόσμο του ιδιοφυή Άλεξ Μακντάουελ
- Berlinale 2017: «Επιστροφή στο Μόντοκ» για τον Φόλκερ Σλέντορφ, αλλά όχι για το κοινό
- “Οι Πεντάμορφοι και το Κέρας” – Στανίση και Καρελλάς επί σκηνής με τον… Καραγκιόζη!
- Berlinale 2017: Στο «Colo» η κρίση ανίας έρχεται πριν την κρίση της Πορτογαλίας
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Flix
- Τελευταία Νέα Flix
- Berlinale 2017: Στο «Colo» η κρίση ανίας έρχεται πριν την κρίση της Πορτογαλίας
- Λίγο πιο βαθιά στον κόσμο που ζει η «Ευτυχία» του Χρήστου Πυθαρά
- Στη «Χαμένη Λεωφόρο του Ελληνικού Σινεμά» γυρίζουμε πίσω στο «Παράξενο Τότε»
- Πώς θα μοιάζει το δικό σου Legion 3D Avatar;
- «Στην Ακτή»: Ο επώδυνος ρομαντισμός του Ιαν ΜακΓιούαν ακόμη μια φορά στο σινεμά
- Ο Ντόναλντ Τραμπ εμπνέει τον Λαρς φον Τρίερ!
- Δύο υποψήφιοι για Οσκαρ σε μια σκηνή από το «Μια Πόλη Δίπλα στη Θάλασσα»
- Η Σκάρλετ Τζοχάνσον θα βγει να το φωνάξει να το πει: «Δεν νομίζω ότι είναι φυσικό να είμαστε μονογαμικοί»
- Ετσι έχασε ο Μπιλ Μάρεϊ το ρόλο του «Toni Erdmann» από τον Τζακ Νίκολσον
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ψυχαγωγία
- Berlinale 2017: «Επιστροφή στο Μόντοκ» για τον Φόλκερ Σλέντορφ, αλλά όχι για το κοινό
- Berlinale 2017: Καλωσήρθατε στον κόσμο του ιδιοφυή Άλεξ Μακντάουελ
- Ένα μουσικό οδοιπορικό από τη θάλασσα της Σμύρνης έως τον Βόσπορο στο θέατρο Παλλάς!
- “Ζωτικός χώρος” στο Faust
- “Οι Πεντάμορφοι και το Κέρας” – Στανίση και Καρελλάς επί σκηνής με τον… Καραγκιόζη!
- Σε “Ταξίδια Αλλιώτικα” μας πάει ο Βαγγέλης Γερμανός!
- “Nuevo guitar” του κορυφαίου έλληνα κιθαρίστα Παναγιώτη Μάργαρη στο ΙΜΚ!
- Καίτη Κουλιά – “Το βιολί και το λαούτο”
- “Όλγα Βενέτη – Stage and Screen” στον Φιλολογικό Σύλλογο “Παρνασσός”