Review: Escape Plan
A touching adventure
Αν προσπαθήσουμε να φανταστούμε πως εξελίχθηκε μία υποτιθέμενη συνεδρία μεταξύ fun bits interactive και Sony,με την πρώτη να παρουσιάζει τα σχέδια της για έναν νέο τίτλο,όταν μάλιστα πρόκριτε για launch νέας κονσόλας,και η πρόταση έχει να κάνει με έναν ασπρόμαυρο τίτλο ενώ η φορητή κονσόλα φέρει μία OLED πεντάιντση οθόνη χάρμα οφθαλμών,η φυσιολογική αντίδραση των ανθρώπων της Sony θα ήταν η εκσφενδόνιση γιαουρτιού
Τι γίνεται όμως όταν πριν λίγο καιρό ένα άλλο ασπρόμαυρο παιχνίδι (βλ. Limbo) έτυχε καθολικής αποδοχής και εμπορικής επιτυχίας; Όταν το νέο αυτό παιχνίδι δείχνει τόσο όμορφο όσο λίγα εκεί έξω; Όταν το gameplay του έχει σκοπό να αναδείξει όλα τα τεχνολογικά σημεία χειρισμού της νέας κονσόλας για τα οποία τόσο υπερηφανεύεται η εταιρεία του; Κάπου εκεί τα πράγματα αλλάζουν και η παραγωγή του παιχνιδιού μοιάζει όλο και ποιο ενδιαφέρουσα.Δεν γνωρίζουμε αν οι συζητήσεις πριν την δημιουργία του Escape Plan κινηθήκαν σε αυτό ακριβώς το μοτίβο,μοιάζει όμως μία πιθανή εκδοχή.Εντάξει,εκτός από το σημείο με το γιαούρτι.
Εscape or die trying
Ήρωες μας λοιπόν είναι ο Lil και ο Laarg,δύο απροσδιόριστα πλάσματα με αισθητή διαφορά μεγέθους μεταξύ τους, και κατ’επέκταση διαφορετικές ιδιότητες.Ο σατανικός Bakuki,ένα τρίτο απροσδιόριστο πλάσμα που μοιάζει αρκετά με τους δύο ήρωες με μοναδική διαφορά ότι φέρει διαβολική φάτσα,τους έχει παγιδεύσει στα γεμάτα θανάσιμες παγίδες μπουντρούμια του για λόγους που δεν θα εξηγηθούν ποτέ,καθώς αυτό που μόλις διαβάσατε είναι οτιδήποτε έχει να παρουσιάσει το Escape Plan στον τομέα της υπόθεσης.
Επειδή όμως κάθε “κακός” που σέβεται τον εαυτό του,οφείλει να έχει και μια στρατιά από άμυαλους πανομοιότυπους μεταξύ τους υποτακτικούς,ανάμεσα στις πάσης φύσης παγίδες και μηχανισμούς,την πορεία μας προς την πόρτα της εξόδου θα δυσκολεύουν και οι Minions,οι οποίοι είτε θα μας σημαδεύουν με θανατηφόρα φυσοκάλαμά (cool) ,είτε θα ενεργοποιούν μηχανισμούς με τραγικά για την πορεία μας αποτελέσματα. Συμμάχους όμως έχουμε και εμείς.Πέραν από την βοήθεια που θα προσφέρει ο ένας χαρακτήρας στον άλλο στις πίστες που αυτό απαιτείται,στα δυστοπικά μπουντρούμια του Bakuki κυκλοφορούν ελεύθερα και αρκετά μαύρα πρόβατα,με την ετυμολογική έννοια του όρου όμως και όχι την μεταφορική.Τα μαύρα πρόβατα θα φανούν πολύτιμα στην πορεία μας καθώς καθοδηγώντας τα σωστά, θα σταθούν πάνω σε βάσεις/μηχανισμούς και θα ανοίξουν πόρτες για την έξοδό μας.
Κάθε δωμάτιο που θα μπαίνουμε λοιπόν είναι και μία νέα πίστα όπου θα συναντάμε έναν γρίφο,μία πρόκληση,ή και τα δύο,τα οποία θα πρέπει να φέρουμε εις πέρας προκειμένου να οδηγηθούμε στην πόρτα της εξόδου.Το σκηνικό μας περιλαμβάνει σχεδόν όλες τις cartoon -clasic παγίδες θανάτου,από ρεύματα,καρφιά και λεπίδες,έως ασφυκτικά αέρια και τεράστια σφυριά πολτοποίησης. Σε κάποιες πίστες θα παίζουμε με τον ένα από τους δύο ήρωες και σε κάποιες και με τους δύο μαζί,οι οπ
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Τεχνολογία
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις GameSide
- Τελευταία Νέα GameSide
- Review: Escape Plan
- Mozilla Firefox 13 beta
- Nintendo 3DS σε μωβ χρώμα!
- Σήμερα οι πρώτες πληροφορίες για το DLC του Skyrim!
- Ακυρώθηκε το Bayonetta 2 πριν καν ανακοινωθεί (;)
- Preview: Expendables 2
- Το TV spot του Diablo III
- Έρχεται το Joy Ride Turbo
- Το Dokuro στο PS Vita
- H Samsung ξεπέρασε την Nokia στις εξαγωγές
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Τεχνολογία
- HTC: «Οι καταναλωτές προτιμούν λιγότερη αυτονομία προς όφελος του μεγέθους»
- Ταμπόν USB stick
- Βουτήξτε στον χαμό με το demo του DiRT Showdown
- Halo 4 και Black Ops 2 μέσα σε μία εβδομάδα!
- Devil May Cry HD Collection review
- Ο νέος «Υπέροχος Γκάτσμπι» γοητεύει σε 3D!
- «Μετρητής» ακτινοβολίας για κινητά
- Φορτίστε τον φορητό υπολογιστή σας από φυτά
- HP: Πληροφορίες για το πρώτο της business tablet με Windows 8
- Θα ξαναπαίξουμε ποτέ με την Bayonetta;