Η Τζασμίν δεν έχει κέφια

Θλιμμένη Τζάσμιν (Blue Jasmine)

Του Γούντι Άλεν. Διάρκεια: 98′. Με τους Κέιτ Μπλάνσετ, Άλεκ Μπόλντγουιν, Άντριου Ντάις Κλέι, Σάλι Χόκινς, Πίτερ Σάρσγκααρντ, Μπόμπι Καναβάλε, Μαξ Κασέλα, Λούις Σι Κέι.

Μια από τις καλύτερες και, ίσως, η σοβαρότερη μέχρι τώρα ταινία του Γούντι Άλεν αφηγείται την «τραγική» ιστορία μιας πλούσιας Νεοϋορκέζας, η οποία μετά τη διάλυση του γάμου της και αφού έχει χάσει όλη της την περιουσία, προσπαθεί να συμμαζέψει τη ζωή της. Σε ψυχολογική ελεύθερη πτώση πρέπει να αφήσει πίσω της όλα όσα ξέρει και

έχει μάθει μέχρι στιγμής και να μπει στο βασίλειο του άγνωστου, πηγαίνοντας από τη μία κοινωνική τάξη στην άλλη. Έτσι, αναγκάζεται να μετακομίσει στο Σαν Φρανσίσκο, όπου βρίσκει κατάλυμα στο σπίτι της αδερφής της. Εκεί θα συναντήσει έναν γοητευτικό άντρα, ο οποίος πιθανόν να τη βοηθήσει να ανακτήσει την παλιά αίγλη και την άλλοτε λαμπερή της καθημερινότητα, αφού πρώτα ανακαλύψει την πραγματική της ταυτότητα.

Στη 45η ταινία του ως συγγραφέας και σκηνοθέτης ο 78χρονος Γούντι Άλεν σε εξαίσια φόρμα παρουσιάζει σε μια ήσυχη και μαγευτική ταινία μακριά από τα άνισες παραγωγές του πρόσφατου παρελθόντος. Πυκνοί διάλογοι, υποδόριο χιούμορ, ανάγλυφη αναπαράσταση της εσωτερική μοναξιά των ηρώων του, σε ένα σενάριο με αρκετά φλασμπάκ και απρόοπτη εξέλιξη υπό τους ήχους της αγαπημένης του jazz, η ταινία ξεφύγει από το συνηθισμένο κινηματογραφικό σύμπαν του σκηνοθέτη και χαρίζει την ευκαιρία για μια καθηλωτική ερμηνεία στη πρωταγωνίστρια Κέιτ Μπλάνσετ.

One Direction: This Is Us

Του Μόργκαν Σπέρλοκ. Διάρκεια:90′. Με τους Νίαλ Χόραν, Ζάιν Μάλικ, Λίαμ Πέιν, Χάρι Στάιλς, Λούις Τόμλινσον.

Η ταινία αφηγείται τη συναρπαστική ιστορία ενός παγκόσμιου μουσικού φαινομένου. εμπλουτισμένη με υλικό από live συναυλίες της πιο επιτυχημένης boy band αυτή τη στιγμή στον κόσμο. Η ζωή των One Direction εξελίσσεται σαν παραμύθι για το πώς πέντε παιδιά κυνήγησαν το όνειρό τους και από την άσημη και καθημερινή ζωή τους βρέθηκαν να δίνουν συναυλίες στα πιο διάσημα μέρη του κόσμου, με τα εισιτήρια να εξαντλούνται εν ριπή οφθαλμού, και τα τραγούδια τους να έχουν φτάσει στην κορυφή των charts.

Ως ντοκιμαντέρ χαριτωμένο αλλά βαρετό. Ωστόσο σαν ταινία , αν δεν είναι μακράς διαρκείας διαφημιστικό είναι τουλάχιστον προπαγάνδα.

Μέσα Από Τα Μάτια Τους (Insensibles)

Του Χουάν Κάρλος Μεντίνα. Διάρκεια: 100′. Με τους Άλεξ Μπρέντεμουλ, Τόμας Λεμαρκίς, Ιλίας Στόδαρτ, Μοτ Χάρις Ντάνλοπ Στόδαρτ, Ντέρεκ Ντελιντ, Ραμόν Φοντσερέ, Σίλβια Μπελ, Μπέα Σεγκούρα.

Στην Καταλονία, δύο ιστορίες ξετυλίγονται: η μία κατά τη διάρκεια του ισπανικού εμφυλίου πολέμου έως την δεκαετία του ’60 όπου ένα άσυλο προσπαθεί να αποκαταστήσει τα παιδιά που μοιράζονται τη σπάνια πάθηση να μην αισθάνονται πόνο, διδάσκοντάς τους σωματική ταλαιπωρία. Στη δεύτερη ιστορία, στην παρούσα χρονική στιγμή, περιγράφει ένα λαμπρό νευροχειρουργό που χρειάζεται μεταμόσχευση μυελού των οστών, από τους βιολογικούς γονείς του, με τους οποίους έχει τεταμένες σχέσεις.

Οι πληγές και τα βάσανα από τη μακρά και βίαιη ιστορία της Ισπανίας της εποχής του φασισμού επί Φράνκο αποδίδεται αλληγορικά σε ένα ψυχρό θρίλερ που διατρέχεται από το ανατριχιαστικό πνεύμα ενός απόκοσμου, gothic μύθου. Η ζοφερή ταινία τρόμου του σκηνοθέτη απομακρύνεται από το ιστορικό ρεαλισμό επιδιδόμενη σε μια άσκηση ύφους ανάμεσα στο Φρανκενστάιν και το Φάντασμα της Όπερας, με ένα πονηρό κλείσιμο του ματιού προς το Φρέντι Κρούγκερ.

Θανάσιμα Εργαλεία: Πόλη των Οστών (The Mortal Instruments: City of Bones)

Του Χάραλντ Ζβαρτ. Διάρκεια: 130′. Με τους Λένα Χίντλεϊ, Λίλι Κόλινς, Τζόναθαν Ρις Μέγιερς, Ρόμπερτ Σίχαν, Τζέιμι Κάμπελ Μπάουερ, Κέβιν Ζέγκερς, Τζάρεντ Χάρις.

Όταν μια κοπέλα χαμηλών τόνων που ζωή σε μια μποέμ συνοικία του Μπρούκλιν πηγαίνει στο κλαμπ Πανδαιμόνιο στη Νέα Υόρκη, δεν περιμένει να βρεθεί μάρτυρας σε ένα φόνο. Πολύ λιγότερο μάλιστα ένα φόνο που διαπράττουν τρεις έφηβοι, καλυμμένοι με παράξενα σημάδια. Πρόκειται για τους Κυνηγούς των Σκιών, πολεμιστές ταγμένους στο ξεκλήρισμα των δαιμόνων που βρίσκονται στη γη – και τη διατήρηση της τάξης μεταξύ βρικολάκων και λυκανθρώπων.

Το πρώτο μέρος μιας από τις πιο διάσημες σειρές βιβλίων με τον ίδιο τίτλο μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη. Αλλά αντί “Το Λυκόφως” να συναντήσει το “Χάρι Πότερ” η ρηχότητα συνοδεύει το χάος σε μια αφηγηματικά παράλογη ταλαιπωρία με απεγνωσμένα εφηβικά κλισέ που πλασσάρονται σαν ταινία φαντασίας ενώ πρόκειται για παρωδία της.

Keywords
Τυχαία Θέματα