Μαντάμα Μπατερφλάι: Η γιαπωνέζικη τραγωδία θριάμβευσε στο Ηρώδειο!

Της Φωτεινής Παπαδάκη

Με δυνατά ονόματα στους πρωταγωνιστικούς ρόλους, το διάσημο Αργεντίνο σκηνοθέτη Ούγκο ντε Άνα να καθοδηγεί τους τενόρους-υποκριτές και να υπογράφει τα σκηνικά και κοστούμια και τον καλλιτεχνικό διευθυντή της ΕΛΣ-αρχιμουσικό Μύρωνα Μιχαηλίδη να διευθύνει την ορχήστρα, η θρυλική παράσταση «Μαντάμα Μπατερφλάι» μάγεψε τους πάντες στο Ηρώδειο, όπου και παρουσιάστηκε για τέσσερις μοναδικές παραστάσεις.

Η παρουσίαση της «Μαντάμα Μπατερφλάι» στην Ελλάδα

Η «γιαπωνέζικη τραγωδία»,

που δικαίως θεωρείται ένα από τα αριστουργήματα της παγκόσμιας οπερατικής «παλέτας», περιελήφθη στο ρεπερτόριο του Γ΄ Ελληνικού Μελοδράματος ήδη από το 1919. Τον Απρίλιο του 1930 ανέβηκε εκ νέου στο -πρώτο- Θέατρο Ολύμπια της Αθήνας από τη μελοδραματική σχολή του Ελληνικού Ωδείου, με τη Μαρία Τριβέλλα, δασκάλα της Μαρίας Κάλλας, στον κεντρικό ρόλο. Την ορχήστρα διηύθυνε ο Αλέξανδρος Κυπαρίσσης.

Αυτή τη φορά, η Εθνική Λυρική Σκηνή επανασύστησε στο κοινό την πιο διάσημη «Πεταλούδα», σε εκδοχή του Πουτσίνι για το θίασο της Κωμικής Όπερας του Παρισιού, που ανέβηκε στις 28 Δεκεμβρίου 1906.

Ο Ούγκο Ντε Άνα, που έχει τη φήμη του αυστηρού, καθώς αναζητάει την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στις άριες και την τέχνη της υποκριτικής, χάρισε στο κοινό του ακόμα ένα «υψηλό» θέαμα. Δεν είναι τυχαίο ότι ο διάσημος Αργεντίνος έχει σκηνοθετήσει τα μεγαλύτερα έργα όπερας στον κόσμο σε σπουδαίες σκηνές (Γερμανική Όπερα Βερολίνου, Βασιλική Όπερα Λονδίνου, Όπερα Σεβίλλης, Όπερα Τελ Αβίβ, Σκάλα του Μιλάνου, Αρένα της Βερόνα, Όπερα του Τόκιο και Λισέου της Βαρκελώνης)…

Η συνέχεια στο σαββατιάτικο φύλλο της εφημερίδας «Παρασκήνιο»

Keywords
Τυχαία Θέματα