The Last of Us - Hands on

Ότι είδαμε στη δοκιμαστική έκδοση του πολυαναμενόμενου τίτλου της Naughty Dog

Πληροφορίες:

Εταιρία ανάπτυξης: Sony

Studio ανάπτυξης: Naughty Dog

Διάθεση: Sony Hellas

Είδος: Action/Adventure

Κυκλοφορία: 14/6/2013

Το είδαμε σε: PS3

Κυκλοφορεί επίσης: -

Official SiteΣυζήτηση στο Forum

Το The Last of Us, για όσους δεν γνωρίζουν, είναι το νεότερο franchise της Naughty Dog,

αμέσως μετά την τριλογία του Uncharted, αποκλειστικά για το Playstation 3. Πρόκειται για έναν Action-Adventure Survival Horror τίτλο με το setting του να είναι post-apocalyptic. Δηλαδή, τα γεγονότα πραγματοποιούνται στην Αμερική, είκοσι χρόνια μετά το ξέσπασμα μίας τρομερής πανδημίας που μετέτρεψε τους περισσότερους ανθρώπους σε ανθρωπόμορφα τέρατα. Πρωταγωνιστές στο παιχνίδι είναι ο ενήλικας Joel και η νεαρή Ellie, επιζώντες που διασχίζουν τις ρημαγμένες, πλέον Ηνωμένες Πολιτείες. Το The Last of Us ήδη πριν την κυκλοφορία του έχει κερδίσει πολλά βραβεία και η αλήθεια είναι πως οι απαιτήσεις όλων από τον τίτλο και τη Naughty Dog είναι υψηλές. Η Sony Hellas μας έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε δύο από τα επίπεδα του παιχνιδιού μέσω του beta demo κωδικού που μας παραχώρησε, έναν σχεδόν μήνα πριν την κυκλοφορία του τίτλου και να σας μεταφέρουμε ότι είδαμε. Να διευκρινίσουμε πως το demo που δοκιμάσαμε είναι το ίδιο με εκείνο που υπάρχει στο blu-ray του God of War: Ascension και θα γίνει διαθέσιμο στις 31 Μαΐου. Στις παρακάτω γραμμές λοιπόν θα σας μεταφέρουμε ότι είδαμε από τα δύο διαθέσιμα επίπεδα του demo: Lincoln και Pittsburgh.

ΠΡΟΣΟΧΗ- Οι παρακάτω γραμμές περιέχουν spoilers των δύο αυτών περιοχών, οπότε διαβάζετε με δική σας ευθύνη.

Το επίπεδο του Lincoln ξεκινάει με τον Joel και την Ellie να βγαίνουν από τον δρόμο, σε ένα δασάκι -πυκνό από βλάστηση- για να φτάσουν γρηγορότερα στην κωμόπολη του Lincoln. To τοπίο δείχνει ξεκάθαρα την έλλειψη του ανθρώπινου γένους από καιρό. Μόλις φτάνουν σε μία από τις εισόδους της κωμόπολης παρατηρούν πως είναι κλειδωμένη. Για να μπουν στο εσωτερικό, ο Joel θα ανεβεί στο ταρατσάκι ενός κοντινού χαμηλού κτιρίου και χρησιμοποιώντας μία σανίδα σαν γέφυρα θα περάσει στο ταρατσάκι του απέναντι κτηρίου που βρίσκεται στην εσωτερική πλευρά της κωμόπολης. Πριν περάσει απέναντι θα βρει ένα αυτοσχέδιο όπλο το οποίο αποτελείται από έναν σωλήνα με ανοιχτό ψαλίδι στην κορυφή, δεμένο με μονωτική ταινία.

Ναι, όπως παρατηρήσαμε στο beta demo, εκτός από τα κλασσικά όπλα όπως πιστόλια, καραμπίνες κτλ, θα υπάρχουν και τα αυτοσχέδια όπλα τέτοιου τύπου τα οποία ο Joel μπορεί να δημιουργήσει με το γνωστό πλέον crafting, συλλέγοντας τα απαραίτητα αντικείμενα από κάθε πιθανό σημείο στον κόσμο του παιχνιδιού, όπως ψαλίδια ή κομμάτια πανιού. Εκτός του οπλισμού, ο Joel μπορεί να δημιουργήσει και τα απαραίτητα health kits.

Αφού οι δύο χαρακτήρες καταφέρνουν να μπουν στο εσωτερικό της κωμόπολης αρχίζουν την αναζήτηση του Bill –του ανθρώπου που ο Joel πιστεύει πως θα μπορέσει να τους διαθέσει όχημα-. Μετά από μερικά βήματα εμφανίζονται οι πρώτοι εχθροί, τα clickers. Κάποτε άνθρωποι, τερατόμορφα πλάσματα πλέον προσβεβλημένα από τον ιό. Αφού τους εξουδετερώσει ο Joel βρίσκεται αντιμέτωπος με ακόμη μία κλειδωμένη είσοδο. Βοηθώντας την Ellie, εκείνη σκαρφαλώνει πάνω από την είσοδο για να περάσει στην άλλη πλευρά και να την ανοίξει. Το κύριο μέρος της πόλης είναι γεμάτο φράγματα και παγίδες στα στενά του, φτιαγμένα φανερά από άνθρωπο για να κρατήσουν μακριά κάθε ανεπιθύμητο επισκέπτη. Ανοίγοντας μια πόρτα ο Joel πέφτει σε παγίδα και βρίσκεται να κρέμεται από ένα σκοινί ανάποδα στο έδαφος . Όσο η Ellie προσπαθεί να κόψει το σκοινί, clickers κάνουν την εμφάνισή τους. Ο Joel προστατεύεται και προστατεύει την Elle πυροβολώντας τα. Μόλις τελικά η Ellie καταφέρνει και κόβει το σκοινί, σαν από μηχανής θεός εμφανίζεται ο Bill. Με τα clickers να είναι περισσότερα οι χαρακτήρες είναι αναγκασμένοι να τρέξουν για να ξεφύγουν. Τελικά καταφέρνουν και μπαίνουν σε ένα ασφαλές δωμάτιο, αφήνοντας πίσω τους εχθρούς. Κάπου εκεί τελειώνει το playable κομμάτι του συγκεκριμένου επιπέδου.

Ένα ακόμη χαρακτηριστικό είναι πως σε αντίθεση με τη σειρά Uncharted της Naughty Dog, στο The Last of Us θα υπάρχουν στιγμές που δεν θα μπορεί ο παίκτης να αντιμετωπίσει τους εχθρούς του στα ίσια απλά πυροβολώντας ή χτυπώντας ακατάπαυστα. Θα αναγκαστεί είτε να τρέξει για να ξεφύγει ή να προσπαθήσει να περάσει απαρατήρητος. Κάτι που κάνει το στοιχείο της επιβίωσης ακόμη πιο έντονο. Επίσης, μία λειτουργία που περιλαμβάνει ο τίτλος και μοιάζει πολύ με την ανάλογη του Tomb Raider είναι το Listening Mode. Ο Joel με τη συγκεκριμένη λειτουργία αφουγκράζεται τους γύρω θορύβους, εντοπίζοντας έτσι τους εχθρούς της περιοχής που δεν είναι άμεσα εμφανής.

Το επίπεδο του Pittsburgh ιστορικά έρχεται μετά από το Lincoln. Ανοίγοντας η σκηνή ο Joel οδηγάει ένα αγροτικό φορτηγάκι ,με την Ellie στην θέση του συνοδηγού. Όταν αντιλαμβάνεται ο Joel πως η κύρια πορεία τους είναι μπλοκαρισμένη αποφασίζει να στρίψει δεξιά. Μερικά μέτρα μακριά θα πέσουν στην ενέδρα των hunters –συμμορίες ανθρώπων που ζουν εκτός των ασφαλισμένων περιοχών και επιβιώνουν λεηλατώντας και σκοτώνοντας κάθε ευάλωτο στόχο- με αποτέλεσμα το φορτηγάκι να συντριβεί μέσα σε ένα εγκαταλελειμμένο κατάστημα. Πριν προλάβουν να βγουν από το όχημα οι πρώτοι εχθροί επιτίθενται. Η μόνη διέξοδος αυτή την φορά είναι να εξουδετερωθούν όλοι. Αφού τα καταφέρει ενάντια όλων ο Joel, μαζί με την Ellie ψάχνουν να βρουν διέξοδο από το σημείο.

Αποφασίζουν να μπουν στην αποθήκη που βρίσκεται στο σημείο. Σηκώνοντας το ρολό ασφαλείας, πρώτα η Ellie και μετά o Joel καταφέρνουν και μπαίνουν. Το θέαμα που αντικρίζουν θεωρείται το λιγότερο απάνθρωπο. Πτώματα θυμάτων των hunters και δεκάδες στοιβαγμένα ρούχα και παπούτσια , προφανώς περισσότερων θυμάτων. Προχωρώντας στα υπόλοιπα δωμάτια του κτηρίου εισέρχονται στο χώρο που είχαν ως κατάλυμα οι hunters που πριν λίγο ο Joel είχε αφαιρέσει τις μίζερες ζωές τους. Σε ένα από τα δωμάτια μάλιστα ο Joel χρησιμοποιώντας τον πάγκο μπορούσε να πραγματοποιήσει βελτιώσεις στον οπλισμό του χρησιμοποιώντας υλικά που έχει μαζέψει. Δείγμα του ότι τα όπλα μπορούν να γίνουν πιο ισχυρά κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Στο τέλος και αυτού του επιπέδου, ο δύο χαρακτήρες βγαίνουν στην πίσω αυλή του κτηρίου και εντοπίζουν τη γέφυρα που υπάρχει στην άκρη της πόλης η οποία είναι και η έξοδός τους.

Θα θέλαμε να σας μιλήσουμε για τα γραφικά του τίτλου, αλλά όντας ένα beta demo το οποίο δεν αντιπροσωπεύει το 100% του παιχνιδιού, αν και είναι πολύ κοντά στο τελικό στάδιο, τα συμπεράσματα δε θα ήταν ασφαλή.

Η Naughty Dog φαίνεται πως πάλι όμως θα κάνει το ‘’θαύμα’’ της και θα προσφέρει στο κοινό της ένα ακόμη ποιοτικό franchise. Υπομονή λοιπόν φίλοι μου μέχρι τις 14 Ιουνίου και την κυκλοφορία του The Last of Us ή μέχρι τις 31 Μαΐου για όσους διαθέτουν το God of War: Ascension, όταν και μέσω του blu-ray του θα γίνει διαθέσιμο το demo του Post-Apocalyptic τίτλου.

{youtube}ShP5xn9Tz90{/youtube}

Κώστας Νικολούζος

Keywords
Τυχαία Θέματα