Η χυδαιότητα των εικόνων
06:23 10/4/2012
- Πηγή: Το Βήμα
Η γωνία λήψης έχει ηθικό περιεχόμενο, είπε, κάπως έτσι, ο Ζαν Λυκ Γκοντάρ. Από το σημείο αυτό και πέρα, άλλαξε ο τρόπος της κατασκευής και της θέασης του κινηματογράφου. Η εποχή της αφέλειας πέρασε. Η ταινία δεν είναι πια ένας καταναλώσιμος πασατέμπος, αλλά προϋποθέτει και επιβάλει συμμετοχή και αναμέτρηση με τους θεατές της
Keywords
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ειδήσεις
- Δεν μπορείτε να φανταστείτε πως έγινε η Ιωάννα Παππά! Δείτε τις φωτογραφίες...
- Πως σκεπάζει το αυτοκίνητο η Ελληνίδα θεά μάνα; Σίγουρα δεν πάει το μυαλό σας...
- ΔΑΚΕ ΠΕ Σερρών: Μεταθέσεις 2012-2013
- Η πολιτειακή παιδεία καταργείται στο Λύκειο, της Ακριβής Γεωργούση
- Ψωμιάδης – Μπάρμπα: ο αγράμματος κι η ανυπότακτη
- Σιωπή
- Ρόδες@Gagarin
- ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΤΙΜΑΡΙΘΜΟΣ: Η κυβέρνηση πυροδοτεί την ακρίβεια
- Ο καλύτερος calculator μακράν
- Ανεβαίνει το Pinterest
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Το Βήμα
- Τελευταία Νέα Το Βήμα
- Η χυδαιότητα των εικόνων
- Ευρωμαϊμούδες
- Κερδίστε ένα αντίτυπο του βιβλίου «Mac OS X Snow Leopard»
- Κερδίστε 2 αντίτυπα του βιβλίου «Η κυρία Μαίρη ξέρει: Τα μυστικά για τα βότανα»
- Ισπανία: Περικοπές 10 δισ. ευρώ σε Υγεία και Παιδεία
- Ισπανία: Περικοπές 10 δισ. ευρώ σε Υγεία και Παιδεία
- Κουτρουμάνης: «Τα ταμεία θα ζήσουν αν ζήσει η οικονομία»
- Κάτω από τις 13.000 μονάδες ο Dow Jones
- Θλάση α’ βαθμού ο Διαμαντίδης
- Προτάσεις για το Πάσχα από το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ειδήσεις
- Η Πιονγκγιάνγκ προετοιμάζει ακάθεκτη την εκτόξευση πυραύλου
- Το συγκρότημα που κατάφερε, όσα δεν κατάφεραν οι πολιτικοί μας στο εξωτερικό, απόψε στον Βόλο
- Θερμή παράκληση του skopelos news για τους ανέργους και συνταξιούχους ναυτεργάτες του βόλου!
- Ημερήσια πρόγνωση Αριθμολογίας για σήμερα, 10 Απριλίου
- Αστυνομικός έφερε χασίς από την Αλβανία!
- Κρίσιμες ανακοινώσεις για τις τράπεζες
- H Πανηγυρική ομιλία του Δημάρχου Μεσολογγίου κατά την 186η Επέτειο της Εξόδου
- Του "παρατηρητηρίου... Το κάγκελο"
- Πτώμα ανδρός στο κέντρο της Λάρισας
- Ψωμιάδης – Μπάρμπα: ο αγράμματος κι η ανυπότακτη