Πώς κατάφερε ο Γιάννης Σπαλιάρας να παίξει σε μια τόσο μεγάλη παραγωγή του Netflix;

14:21 29/8/2019 - Πηγή: People

Έχουμε δει Έλληνες ηθοποιούς να συμμετέχουν σε ξένες παραγωγές. Ο Χρήστος Βασιλόπουλος έχει σημαντικό βιογραφικό μετά από τόσα χρόνια στο Λος Άντζελες. Ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης πριν ενάμιση χρόνο ήταν σε παραγωγή του Netflix.

Πριν λίγους μήνες ο Σπύρος Μπιμπίλας ολοκλήρωσε τα γυρίσματα για τη συμμετοχή του σε σειρά του Netflix. Και τώρα είναι η σειρά

του Γιάννη Σπαλιάρα που εδώ και μια βδομάδα βρίσκεται στο Μεξικό και κάνει γυρίσματα για τη σειρά El Senor de los Cielos, μια λατινοαμερικάνικη παραγωγή του Netflix που γνωρίζει τεράστια επιτυχία σε όλη τη Λατινική Αμερική και στις νότιες πολιτείες των ΗΠΑ.

Η περίπτωση του Σπαλιάρα είναι η πιο παράξενη απ΄όλες, μιας και όπως έχει πει ο ίδιος, δεν είναι κάτι που το κυνήγησε. Για την ακρίβεια, μετά τις συμμετοχές του στο πρώτο Survivor και στο Nomads, έδειχνε να μην κυνηγάει κάτι σε επίπεδο υποκριτικής στην Ελλάδα.

Ώσπου ένα πρωί πριν από μερικές εβδομάδες ήρθε το τηλεφώνημα από την υπεύθυνη κάστινγκ του Netflix στην Ελλάδα και ο Γιάννης Σπαλιάρας μπήκε σε μια λίστα με ηθοποιούς για να ενσαρκώσει στη συγκεκριμένη σειρά έναν Έλληνα αστυνομικό του FBI που κυνηγάει τον Αουρέλιο Κασίγιας, έναν χαρακτήρα βασισμένο στον Καρίγιο Φουέντες, γνωστό ναρκωτέμπορο που ήταν στο Cali Cartel και αυτομόλησε για να συστήσει το δικό του, το Norte del Valle.

Από τη λίστα των ηθοποιών που προτάθηκαν, ο Γιάννης Σπαλιάρας πήρε το πρόκριμα και θα συμμετέχει στη σειρά για 14 επεισόδια. Πώς λοιπόν ένας Έλληνας ηθοποιός που φαινόταν στην Ελλάδα να μην τον απασχολεί το άθλημα, βρίσκει θέση σε μια τέτοια μεγάλη παραγωγή;

Όχι μόνο ο Γιάννης Σπαλιάρας, αλλά και ο οποιοσδήποτε που προέρχεται από μια τόσο αδιάφορη αγορά όπως η ελληνική. Και με τον Σπύρο Μπιμπίλα ήταν έκπληξη που τον προτίμησαν. Έκπληξη όμως αποτελεί για εμάς, ένα κοινό αδαές από το πως λειτουργεί το κάστινγκ.

Πάνω σε αυτό θα επιχειρήσουμε να σταθούμε. Πρόκειται για ένα tip που δίνουν όλοι οι ατζέντηδες στην Αμερική. Είτε πρόκειται για γηγενείς ηθοποιούς είτε για αλλοδαπούς. Στόχος είναι να διαθέτεις κάποια χαρακτηριστικά που να ταιριάζουν σε ένα μοτίβο ρόλων και να πιέζεις την τύχη σου προς αυτή την κατεύθυνση.

Ο Χρήστος Βασιλόπουλος για παράδειγμα έχει το πρόσωπο του τύπου που προέρχεται από την Ανατολική Ευρώπη κι έχει τη φυσιογνωμία κάποιου που θα μπορούσε να κινείται στον κόσμο της νύχτας. Αυτό είναι και κάτι που το δούλεψε. Κάπως έτσι, στο Banshee και στο Blindspot είχε ρόλους αυτής της λογικής. Στο The Last Ship ήταν πιο εύκολο γιατί υποδύθηκε έναν Έλληνα καπετάνιο.

Ο Σπύρος Μπιμπίλας έχει χαρακτηριστικά εξωτερικής εμφάνισης που μένουν στο κοινό. Κι αφού μένουν στο κοινό, μένουν με την ίδια ένταση και στους υπεύθυνους του κάστινγκ. Ο Γιάννης Σπαλιάρας το ίδιο. Όχι τόσο λόγω της σωματοδομής του, όσο περισσότερο για τα μαλλιά και το πρόσωπο του. Οι υπόλοιποι Έλληνες που προτάθηκαν στην παραγωγή πιθανότατα να είχαν το ίδιο καλές ερμηνείες. Όμως δεν θα άφηναν το στίγμα που έψαχναν. Αυτό θα το έκανε μόνον ο Σπαλιάρας.

Γι΄αυτό αποδείχθηκε πολύ ευκολότερο για εκείνον να βρει θέση σε μια μεγάλη παραγωγή του εξωτερικού, σε αντίθεση με την Ελλάδα όπου δεν υπάρχει καν η έννοια του casting director και δεν ξέρουν τους καλλιτεχνικούς λόγους που επιλέγουν έναν ηθοποιό.

Keywords
Τυχαία Θέματα